Page 72 of 125

Re: BMW E21 3XX (ta veseli dan ... )

Posted: 08 Mar 2014, 11:30
by DS71
a greš na 6 grl al ostajaš na enmu pa samo ecu menjavaš ?

Re: BMW E21 3XX (ta veseli dan ... )

Posted: 08 Mar 2014, 11:32
by Cox
croma_man wrote:
Cox wrote:Ehhh injection ... softič
I can't handle the truth.

Ne da se men z nekimi šraufencigrčki štelat po fergazerjih, smo leta 2014, fštekaš v usb pa poštimaš kar se rabi. Dobr seveda lahk ti še vedno z GA628 telefoniraš isto kot pa jaz z LG G2. :lol:
Mhm .. pol enrat nebos varno odstranil Usb-ja .. pol pa kurac :D

Re: BMW E21 3XX (ta veseli dan ... )

Posted: 08 Mar 2014, 11:43
by L4UK0
Opa opa...croma do tell more kaj se bo dogajalo :)

Re: BMW E21 3XX (ta veseli dan ... )

Posted: 08 Mar 2014, 15:00
by Fleko
DS71 wrote:a greš na 6 grl al ostajaš na enmu pa samo ecu menjavaš ?
Mislim, da se potem ni odločil ker ni velike pridobitve glede moči edino zvok.

Re: BMW E21 3XX (ta veseli dan ... )

Posted: 08 Mar 2014, 15:40
by JureK
ko je stroker kicknil-in je avto počepnu čez rob feltne.
Gume ti preveč primejo :lol: :lol: :lol:

Re: BMW E21 3XX (ta veseli dan ... )

Posted: 09 Mar 2014, 00:19
by eleksis
a spring rate je znan, al si bolj "na pamet" kupu? ker s temi fedri je tak da imaš hitro 5 kompletov doma pa noben taprav :)

Re: BMW E21 3XX (ta veseli dan ... )

Posted: 09 Mar 2014, 01:01
by croma_man
pero27 wrote:zakaj pa ne megasquirt?
(me zanima, zato ker imam tudi jaz nekaj takega v planu v srednje oddaljeni prihodnosti)
Zato ker je to trenutno top šit roba kar se standalone računalnikov tiče, SMD vezja namesto DIY partya pri megasquirtu,...
DS71 wrote:a greš na 6 grl al ostajaš na enmu pa samo ecu menjavaš ?
Štart bo enojna loputa, brez mešalca zraka, brez rotorja, posamične vžigalne, od tam naprej bomo pa vidl.
eleksis wrote:a spring rate je znan, al si bolj "na pamet" kupu? ker s temi fedri je tak da imaš hitro 5 kompletov doma pa noben taprav :)
Jst rad 5x kupim, vmesne faze ko narobe kupim pa štejem kot razvoj. Sicer sem programer, znam tud internet uporabljat, ampak se rajš na svojih napakah učim kot pa da preberem cel internet in delam tam analize :lol:

Re: BMW E21 3XX (ta veseli dan ... )

Posted: 09 Mar 2014, 01:30
by papi
Glede SMD vezij in THT vezij je tako, dan danes je vse SMD ker je to ceneje in manjše, je pa še vedno bolj ziher THT ;)
Kar se za vojsko dela je vse še vedno THT. Pri megasquirtu je problem asemblaže vezja in ne tehnologije, slabo so zadeve prilotane skp. Največji problem pri MS pa je konektor od printerja :/
Če pa praviš da je ta ECU 500e je še vedno pol cenejši od DTA FAST S40-- ;)

Croma; raje diff pokaži :twisted:

Re: BMW E21 3XX (ta veseli dan ... )

Posted: 09 Mar 2014, 11:50
by pero27
ja ampak saj ma megasquirt zdej tud tist microsquirt, ki je smd verzija in že zalita v epoksi, tko da nič ne lotaš
no za če je tale zadeva 500€, je kr kul

Re: BMW E21 3XX (ta veseli dan ... )

Posted: 09 Mar 2014, 21:48
by croma_man
Image

pa gremo naprej, primerjava novi diff pa stari diff.

Žal se original diff pri 300Nm poslovi z glasnim ropotom, da do tega nebi prišlo, sem od papi-ja kupil 188 diff z špero.