BMW E21 327i (dolomiten reportage)

- DS71
- Posts: 3108
- Joined: 22 Jan 2011, 12:37
- Avtomobil: Manta 400 & Stingray
- Location: Ilirska Bistrica
Re: BMW E21 3XX (ta veseli dan ... )
a greš na 6 grl al ostajaš na enmu pa samo ecu menjavaš ?
..THERE WILL NEVER BE ANYTHING LIKE THEM AGAIN...the NOISE...the SPEED...the POWER...the GROUP B...

Re: BMW E21 3XX (ta veseli dan ... )
Mhm .. pol enrat nebos varno odstranil Usb-ja .. pol pa kuraccroma_man wrote:I can't handle the truth.Cox wrote:Ehhh injection ... softič
Ne da se men z nekimi šraufencigrčki štelat po fergazerjih, smo leta 2014, fštekaš v usb pa poštimaš kar se rabi. Dobr seveda lahk ti še vedno z GA628 telefoniraš isto kot pa jaz z LG G2.

O Anja .. o tebi se mi sanja.


Re: BMW E21 3XX (ta veseli dan ... )
Mislim, da se potem ni odločil ker ni velike pridobitve glede moči edino zvok.DS71 wrote:a greš na 6 grl al ostajaš na enmu pa samo ecu menjavaš ?
Get low, no matter how

Re: BMW E21 3XX (ta veseli dan ... )
Gume ti preveč primejoko je stroker kicknil-in je avto počepnu čez rob feltne.




Re: BMW E21 3XX (ta veseli dan ... )
a spring rate je znan, al si bolj "na pamet" kupu? ker s temi fedri je tak da imaš hitro 5 kompletov doma pa noben taprav 

Pedal to the metal

- croma_man
- Posts: 2730
- Joined: 23 Apr 2012, 23:35
- Avtomobil: BMW E21 315 / BMW 2002 Touring
- Location: Celje
- Contact:
Re: BMW E21 3XX (ta veseli dan ... )
Zato ker je to trenutno top šit roba kar se standalone računalnikov tiče, SMD vezja namesto DIY partya pri megasquirtu,...pero27 wrote:zakaj pa ne megasquirt?
(me zanima, zato ker imam tudi jaz nekaj takega v planu v srednje oddaljeni prihodnosti)
Štart bo enojna loputa, brez mešalca zraka, brez rotorja, posamične vžigalne, od tam naprej bomo pa vidl.DS71 wrote:a greš na 6 grl al ostajaš na enmu pa samo ecu menjavaš ?
Jst rad 5x kupim, vmesne faze ko narobe kupim pa štejem kot razvoj. Sicer sem programer, znam tud internet uporabljat, ampak se rajš na svojih napakah učim kot pa da preberem cel internet in delam tam analizeeleksis wrote:a spring rate je znan, al si bolj "na pamet" kupu? ker s temi fedri je tak da imaš hitro 5 kompletov doma pa noben taprav


- papi
- Posts: 2198
- Joined: 18 Oct 2010, 23:13
- Avtomobil: Opel Kadett C 2.0 Turbo, Jaguar S-type V6, Vw T3 caravelle 1.9 TDI,
Re: BMW E21 3XX (ta veseli dan ... )
Glede SMD vezij in THT vezij je tako, dan danes je vse SMD ker je to ceneje in manjše, je pa še vedno bolj ziher THT 
Kar se za vojsko dela je vse še vedno THT. Pri megasquirtu je problem asemblaže vezja in ne tehnologije, slabo so zadeve prilotane skp. Največji problem pri MS pa je konektor od printerja :/
Če pa praviš da je ta ECU 500e je še vedno pol cenejši od DTA FAST S40--
Croma; raje diff pokaži

Kar se za vojsko dela je vse še vedno THT. Pri megasquirtu je problem asemblaže vezja in ne tehnologije, slabo so zadeve prilotane skp. Največji problem pri MS pa je konektor od printerja :/
Če pa praviš da je ta ECU 500e je še vedno pol cenejši od DTA FAST S40--

Croma; raje diff pokaži


- pero27
- Posts: 2726
- Joined: 16 Jan 2014, 16:50
- Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
- Location: Novo mesto
- Contact:
Re: BMW E21 3XX (ta veseli dan ... )
ja ampak saj ma megasquirt zdej tud tist microsquirt, ki je smd verzija in že zalita v epoksi, tko da nič ne lotaš
no za če je tale zadeva 500€, je kr kul
no za če je tale zadeva 500€, je kr kul

- croma_man
- Posts: 2730
- Joined: 23 Apr 2012, 23:35
- Avtomobil: BMW E21 315 / BMW 2002 Touring
- Location: Celje
- Contact:
Re: BMW E21 3XX (ta veseli dan ... )

pa gremo naprej, primerjava novi diff pa stari diff.
Žal se original diff pri 300Nm poslovi z glasnim ropotom, da do tega nebi prišlo, sem od papi-ja kupil 188 diff z špero.
