BMW E21 327i (dolomiten reportage)

User avatar
DS71
Posts: 3108
Joined: 22 Jan 2011, 12:37
Avtomobil: Manta 400 & Stingray
Location: Ilirska Bistrica

Re: BMW E21 3XX (ta veseli dan ... )

Post by DS71 » 08 Mar 2014, 11:30

a greš na 6 grl al ostajaš na enmu pa samo ecu menjavaš ?
..THERE WILL NEVER BE ANYTHING LIKE THEM AGAIN...the NOISE...the SPEED...the POWER...the GROUP B...
User avatar
Cox
Posts: 1057
Joined: 11 Mar 2012, 13:50

Re: BMW E21 3XX (ta veseli dan ... )

Post by Cox » 08 Mar 2014, 11:32

croma_man wrote:
Cox wrote:Ehhh injection ... softič
I can't handle the truth.

Ne da se men z nekimi šraufencigrčki štelat po fergazerjih, smo leta 2014, fštekaš v usb pa poštimaš kar se rabi. Dobr seveda lahk ti še vedno z GA628 telefoniraš isto kot pa jaz z LG G2. :lol:
Mhm .. pol enrat nebos varno odstranil Usb-ja .. pol pa kurac :D
O Anja .. o tebi se mi sanja.
User avatar
L4UK0
Posts: 3143
Joined: 18 Oct 2010, 22:06
Avtomobil: 1972 Datsun Fairlady Z
Location: Ljubljana
Contact:

Re: BMW E21 3XX (ta veseli dan ... )

Post by L4UK0 » 08 Mar 2014, 11:43

Opa opa...croma do tell more kaj se bo dogajalo :)
Image
User avatar
Fleko
Posts: 1355
Joined: 04 Oct 2013, 18:46
Avtomobil: 41 cilindrov z vseh vetrov

Re: BMW E21 3XX (ta veseli dan ... )

Post by Fleko » 08 Mar 2014, 15:00

DS71 wrote:a greš na 6 grl al ostajaš na enmu pa samo ecu menjavaš ?
Mislim, da se potem ni odločil ker ni velike pridobitve glede moči edino zvok.
Get low, no matter how
User avatar
JureK
Posts: 588
Joined: 25 Sep 2012, 12:44
Avtomobil: VW T3

Re: BMW E21 3XX (ta veseli dan ... )

Post by JureK » 08 Mar 2014, 15:40

ko je stroker kicknil-in je avto počepnu čez rob feltne.
Gume ti preveč primejo :lol: :lol: :lol:
eleksis
Posts: 1
Joined: 20 Aug 2012, 23:22
Avtomobil: BMW E30

Re: BMW E21 3XX (ta veseli dan ... )

Post by eleksis » 09 Mar 2014, 00:19

a spring rate je znan, al si bolj "na pamet" kupu? ker s temi fedri je tak da imaš hitro 5 kompletov doma pa noben taprav :)
Pedal to the metal
User avatar
croma_man
Posts: 2730
Joined: 23 Apr 2012, 23:35
Avtomobil: BMW E21 315 / BMW 2002 Touring
Location: Celje
Contact:

Re: BMW E21 3XX (ta veseli dan ... )

Post by croma_man » 09 Mar 2014, 01:01

pero27 wrote:zakaj pa ne megasquirt?
(me zanima, zato ker imam tudi jaz nekaj takega v planu v srednje oddaljeni prihodnosti)
Zato ker je to trenutno top šit roba kar se standalone računalnikov tiče, SMD vezja namesto DIY partya pri megasquirtu,...
DS71 wrote:a greš na 6 grl al ostajaš na enmu pa samo ecu menjavaš ?
Štart bo enojna loputa, brez mešalca zraka, brez rotorja, posamične vžigalne, od tam naprej bomo pa vidl.
eleksis wrote:a spring rate je znan, al si bolj "na pamet" kupu? ker s temi fedri je tak da imaš hitro 5 kompletov doma pa noben taprav :)
Jst rad 5x kupim, vmesne faze ko narobe kupim pa štejem kot razvoj. Sicer sem programer, znam tud internet uporabljat, ampak se rajš na svojih napakah učim kot pa da preberem cel internet in delam tam analize :lol:
User avatar
papi
Posts: 2198
Joined: 18 Oct 2010, 23:13
Avtomobil: Opel Kadett C 2.0 Turbo, Jaguar S-type V6, Vw T3 caravelle 1.9 TDI,

Re: BMW E21 3XX (ta veseli dan ... )

Post by papi » 09 Mar 2014, 01:30

Glede SMD vezij in THT vezij je tako, dan danes je vse SMD ker je to ceneje in manjše, je pa še vedno bolj ziher THT ;)
Kar se za vojsko dela je vse še vedno THT. Pri megasquirtu je problem asemblaže vezja in ne tehnologije, slabo so zadeve prilotane skp. Največji problem pri MS pa je konektor od printerja :/
Če pa praviš da je ta ECU 500e je še vedno pol cenejši od DTA FAST S40-- ;)

Croma; raje diff pokaži :twisted:
User avatar
pero27
Posts: 2726
Joined: 16 Jan 2014, 16:50
Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
Location: Novo mesto
Contact:

Re: BMW E21 3XX (ta veseli dan ... )

Post by pero27 » 09 Mar 2014, 11:50

ja ampak saj ma megasquirt zdej tud tist microsquirt, ki je smd verzija in že zalita v epoksi, tko da nič ne lotaš
no za če je tale zadeva 500€, je kr kul
User avatar
croma_man
Posts: 2730
Joined: 23 Apr 2012, 23:35
Avtomobil: BMW E21 315 / BMW 2002 Touring
Location: Celje
Contact:

Re: BMW E21 3XX (ta veseli dan ... )

Post by croma_man » 09 Mar 2014, 21:48

Image

pa gremo naprej, primerjava novi diff pa stari diff.

Žal se original diff pri 300Nm poslovi z glasnim ropotom, da do tega nebi prišlo, sem od papi-ja kupil 188 diff z špero.
Post Reply