BMW E21 50 odtenkov rje in fiberglasa

User avatar
croma_man
Posts: 2730
Joined: 23 Apr 2012, 23:35
Avtomobil: BMW E21 315 / BMW 2002 Touring
Location: Celje
Contact:

Re: BMW E21 315 5speed Hennarot

Post by croma_man » 29 Mar 2014, 22:44

sploh ni tako, je pomoje najhitrejši m10 v slo tud 2 km od mene, sicer še nismo probal kak gre en proti drugemu, bi znal bit zanimivo.
User avatar
pero27
Posts: 2726
Joined: 16 Jan 2014, 16:50
Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
Location: Novo mesto
Contact:

Re: BMW E21 315 5speed Hennarot

Post by pero27 » 29 Mar 2014, 23:18

aja pa tole sem še pozabil; ko sem imel ravno frišne gaskete, sem tole nardil "za zanamce" :D če komu prav pride
Image
fullsize; https://www.dropbox.com/s/ykv37ghfmyofogl/Scan0001.jpg
User avatar
FR Wolf
Posts: 688
Joined: 10 Sep 2012, 19:46
Avtomobil: G7, bavarian bomber

Re: BMW E21 315 5speed Hennarot

Post by FR Wolf » 29 Mar 2014, 23:41

Ja vsakemu svoje. Ja z webri so predvsem problemi ker v slo ni mojstra ki bi to bp uštimal. Vsi pametni in vsi krivijo ostale zadeve. Je pa tak, webri niso za nekoga ki hoče obrnit ključ in se vozit brez da odpre havbo in prime izvijač. Fina nastavitev ti vzame cca 10min ko je vse ostalo nastavljeno.
Jaz imam probleme ker nemorem nastavit pravilnega razmerja gorivo/zrak 1500-2500rpm.
Glede M20 pa samo toliko, ima že več sestavnih delov ampak ČE ti kaj narobe gre ti še vedno 5 cilindrov dela in ne samo 3 :)
Alpinas were always posh hot rods!
User avatar
Cox
Posts: 1057
Joined: 11 Mar 2012, 13:50

Re: BMW E21 315 5speed Hennarot

Post by Cox » 30 Mar 2014, 00:25

FR Wolf wrote:Ja vsakemu svoje. Ja z webri so predvsem problemi ker v slo ni mojstra ki bi to bp uštimal. Vsi pametni in vsi krivijo ostale zadeve. Je pa tak, webri niso za nekoga ki hoče obrnit ključ in se vozit brez da odpre havbo in prime izvijač.
Ocitno ne iscete na pravih mestih ... in ce svari stimajo, so tud webri pali/vozi, ne vem kaj bi vi 2x na leto stelali pa sraufali pred vsako voznjo ... sej v osemdesetih tudi ni stara mati rabla šraufat predno je šla po kruh in mleko z svojo 33-ko..
O Anja .. o tebi se mi sanja.
User avatar
Tine
Posts: 952
Joined: 28 Feb 2012, 14:12

Re: BMW E21 315 5speed Hennarot

Post by Tine » 30 Mar 2014, 09:36

ni rabla šraufat predno je šla po kruh, je pa prišla z avtobusom nazaj kr je nekaj drugega crknilo

Drugače pa če se komu vebri tak razštelavajo da je treba vsakič malo pošraufat preden se grete vozit, predlagam da se preverijo tesnila in o-ringi ki držijo vijake in niple za mešanico in luftbajpas na mestu; če so problemi pri vzvodovju da se razštelava pa je loctite dober prijatl. Diz pa verjetno ne menjujete glede na to kako vreme je zunaj, ne?

Jaz mojim nisem rabil pokazat šraufencigra odkar mi jih je ratalo od oka nastavit da so delali. Sej verjetno niso bli optimalni, ampak sej fergi praktično NIKOLI niso optimalni. Zato, ker so fergi, in oni pač delajo, bodimo realni, od oka. Nimajo pametnih senzorjev, tipal in pameti, po kateri bi prilagajali svoje obnašanje glede na gostoto zraka, vlago in oktanom v bencinu. Najde se nek pameten kompromis pa se furaš.
User avatar
pero27
Posts: 2726
Joined: 16 Jan 2014, 16:50
Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
Location: Novo mesto
Contact:

Re: BMW E21 315 5speed Hennarot

Post by pero27 » 02 Apr 2014, 22:29

no zdej ko je fergazer poštiman in avto vleče tako, kot mora je pa poraba 16L/100km :evil:
naslednji korak; bom bakrene kable nardil, ker temu carbon core sranju ne zaupam :evil:
ko so bili original bakreni kabli gor so imeli vsi na obeh koncih uporovne kapice; na fertajler strani 1kR in na svečka strani 5kR, na kablu med cinšpulo in fertajlerjem prav tako
a je obvezno, da je toliko uporov, ali je dovolj, da imam uporovne kapice 5kR na svečkah, druge kapice pa brez uporov?
in zakaj morajo bit na kablu med cinšpulo in fertajlerjem sploh upori? :|
User avatar
FR Wolf
Posts: 688
Joined: 10 Sep 2012, 19:46
Avtomobil: G7, bavarian bomber

Re: BMW E21 315 5speed Hennarot

Post by FR Wolf » 02 Apr 2014, 23:01

Ali je s tvojim kalkulatorjem kaj narobe ali pa avto dela obratno kot običajni M10.
Mogoče imaš mešanico bencin zrak namesto 13:1, 1:13 XD
Pazi da ne zariba če ti tolko bencina notri teče. V takem primeru, če se nisi kje zakalkuliru svetujem da raje namontiraš celoten sesalni vod z vplinjačem od e30 316(Yugoslovan) ki dobiš za par evrov na kakem odpadu.
Alpinas were always posh hot rods!
User avatar
pero27
Posts: 2726
Joined: 16 Jan 2014, 16:50
Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
Location: Novo mesto
Contact:

Re: BMW E21 315 5speed Hennarot

Post by pero27 » 02 Apr 2014, 23:39

ja zasvetila je rdeča lučka, natankal sem 10L in naredil je 62km preden je spet zasvetila... 10/62*100=16L
drugače pa motor vleče čisto fino in ne kaže nobenih zankov kakšne bolezni... edino če bencin nekje na poti do vplinjača po cesti zlivam... bom ta vikend menjal še vse gumjaste cevi na zadnjem koncu avta (na prednjem sem jih že prejšnji teden)
kateri fergi pa je na 316 e30? dvojni solex?
User avatar
L4UK0
Posts: 3143
Joined: 18 Oct 2010, 22:06
Avtomobil: 1972 Datsun Fairlady Z
Location: Ljubljana
Contact:

Re: BMW E21 315 5speed Hennarot

Post by L4UK0 » 02 Apr 2014, 23:47

Pomoje je 10L malo premalo da bi neko pametno porabo ven računal... :roll:
Pretežka noga? :P
Image
User avatar
pero27
Posts: 2726
Joined: 16 Jan 2014, 16:50
Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
Location: Novo mesto
Contact:

Re: BMW E21 315 5speed Hennarot

Post by pero27 » 02 Apr 2014, 23:49

ja prej na 50L ni bilo nič bolje...
ultralahka noga; vozim med 2000 in 3000 obrati in polahko pospešujem, se izogibam nepotrebnemu bremzanju... :roll:
Post Reply