Page 8 of 44
Re: Bimmer 315
Posted: 16 Jun 2014, 22:48
by majkl
pero27 wrote:...sej to so notranji radiji cevi, ne?...
Notranji gumjastih, zunanji kovinskih...
No malo delam na tem, da bo normalno uporaben
tanka oba ven

pa še avspuh

odstranil sem površinsko rjo, prebarval in spral znotraj

pobarval nov izpuh

in ga zmontiral

jutri še tanka zmontiram in se spet končno peljem en krog

Re: Bimmer 315
Posted: 17 Jun 2014, 13:12
by pero27

me gusta

dobr to šraufaš
sam na spodnjo stran rezervarjev dej pa vseeno dinitrol; ne bo tako lepo zgledalo, bo pa dlje zdržalo
Re: Bimmer 315
Posted: 19 Jun 2014, 12:07
by majkl
Odkril sem še eno cevko, cca 5cm 6mm.
Včeraj sem dobil fedre, na amortizerje pa še čakam
Počasi bom začel popravljat karoserijo, pa potem zavore... Vmes bom pa še fergazerje sprobal

Re: Bimmer 315
Posted: 19 Jun 2014, 15:50
by DS71
fajn

a kdo ve kakšne so razlike v barvi fedrov ..moji so modri ?
Re: Bimmer 315
Posted: 19 Jun 2014, 16:40
by DulE30
Lepo, vidim da se odvija v pravo smer tole

si se odločil potem za kombinacijo H&R/bilstein ?
DS71 wrote:fajn

a kdo ve kakšne so razlike v barvi fedrov ..moji so modri ?
Črnih ni treba homologirat

Re: Bimmer 315
Posted: 19 Jun 2014, 18:49
by majkl
DulE30 wrote:Lepo, vidim da se odvija v pravo smer tole

si se odločil potem za kombinacijo H&R/bilstein ?
...
Črnih ni treba homologirat

Tocno tak, pa se Bmw gor pise

Cakam se Bilsteine, bodo sprednji od e30, tak kot je bil nasvet in bom skrajsal vzmetno nogo, koliko bo potrebno... Potem bom pa zadaj korigiral visino, da bo lepo stal.
Re: Bimmer 315
Posted: 19 Jun 2014, 21:31
by DulE30
majkl wrote:DulE30 wrote:Lepo, vidim da se odvija v pravo smer tole

si se odločil potem za kombinacijo H&R/bilstein ?
...
Črnih ni treba homologirat

Tocno tak, pa se Bmw gor pise

Cakam se Bilsteine, bodo sprednji od e30, tak kot je bil nasvet in bom skrajsal vzmetno nogo, koliko bo potrebno... Potem bom pa zadaj korigiral visino, da bo lepo stal.
Koliko pa imaš sedaj namen nižat avto? Sicer ne vem kako je pri e21, a -35 bi pomoje moralo dol it, brez da krajšaš vzmetno...
aja pa morda bi te utegnilo zanimat
http://forum.bmwslo.com/showthread.php?t=117245
Re: Bimmer 315
Posted: 19 Jun 2014, 22:22
by croma_man
a mate res karies v ušesih al kaj...100x sem že rekel da dokler ne skrajšaš dodatno je e21 terenec.
Evo dokaz, M10 motor, podvozje 50/40 spuščeno...195/50/15 gume
M20 motor, skrajšani amortizerji in fedre za dodatnih 5 cm, 195/45/16 in 225/40/16 na 7.5 in 9 širine
zdej sem pa še dodatnih 3 cm nižji...

Re: Bimmer 315
Posted: 19 Jun 2014, 22:50
by majkl
Za letos bodo amortizerji podloženi, da bo vseskupaj špilalo, čez zimo bom pa žagal in švasal vzmetno nogo, da bo primerno nizki. Fedre ostanejo te takšne kot so. Glede feln imam to težavo, da je prejšnji lastnik homologiral starodobno vozilo in dimenzijo gum s 323 13". Tako da bodo še en čas 13ke

ker to bo kar en projekt spravit 15ke legalno gor...
Re: Bimmer 315
Posted: 19 Jun 2014, 23:14
by DulE30
Kolk maš potem ti croma dejansko znižan avto?