Page 8 of 14

Re: Opel Kadett C

Posted: 08 Dec 2012, 03:49
by Opelpower
Ja ja, dezentke so res zakon, samo sem se premislil.

Se pa da širit alu, ( še bolje kot jeklene) ... samo rabiš še 4 feltne, da se došvasa rob.

Re: Opel Kadett C

Posted: 08 Dec 2012, 11:51
by Pata
Opelpower wrote:Ja ja, dezentke so res zakon, samo sem se premislil.

Se pa da širit alu, ( še bolje kot jeklene) ... samo rabiš še 4 feltne, da se došvasa rob.
A okej... za kok pa bi produ ti mangelske? 150 ti diši?

Re: Opel Kadett C

Posted: 08 Dec 2012, 14:10
by Opelpower
Niti najmanj :roll: ...so komplet z 195/45/13 gumam

Re: Opel Kadett C

Posted: 08 Dec 2012, 16:25
by TomLooway
Opelpower wrote:Niti najmanj :roll: ...so komplet z 195/45/13 gumam
a zamenjaš za moj komplet širjene jeklenke (7,5J) pa 185 60 13 ?

Re: Opel Kadett C

Posted: 08 Dec 2012, 17:37
by papi
TomLooway wrote:
Opelpower wrote:Niti najmanj :roll: ...so komplet z 195/45/13 gumam
a zamenjaš za moj komplet širjene jeklenke (7,5J) pa 185 60 13 ?
dobre vice pokaš ;)

Re: Opel Kadett C

Posted: 08 Dec 2012, 18:43
by TomLooway
papi wrote:
TomLooway wrote:
Opelpower wrote:Niti najmanj :roll: ...so komplet z 195/45/13 gumam
a zamenjaš za moj komplet širjene jeklenke (7,5J) pa 185 60 13 ?
dobre vice pokaš ;)
o doplačilu se pač ne govori javno 8-)

kolko pa hoče g. OP imet za komplet, da ne bomo tepli okoli grma?

Re: Opel Kadett C

Posted: 15 Dec 2012, 01:05
by Pata
Ja no v temi se le blebeta ker sem malo pozabil povedat kaj se dogaja z avtom... uglaunem gola karoserija je na vozičku in se je lotilo... sicer sem mal drugače napovedal ampak čas je spremenu plane... torej slik zaenkrat ni... Štima se tudi motor... biu bo original 1.2 tuned... Trenutno se še odločam ali bojo 4 karburatorji (ja 4 kanalna glava bo) Paše od kirga motorja k ma 4 kanale gor? Drgači bom tole predelu... In če ne bojo karburatorji bo Injection ne vem pa še kaj ali direkt ali za dušilno loputo ali pred dušilno loputo (kot f1) :D Ne vem kiro je najbolše... za dušilno loputo je problem ker nemoreš imet filtra in raznorazne turbine ali kompresorja... Tako da še ne vem imam pa vse komponente doma inektorji,senzorji,centrolina,lambda itd... Torej se še odločam če ima kdo kakšno idejo in mnenje kaj je najbolše kar na plan. Slike pridejo kmalu.

Re: Opel Kadett C

Posted: 15 Dec 2012, 13:14
by TomLooway
Pata wrote:Ja no v temi se le blebeta ker sem malo pozabil povedat kaj se dogaja z avtom... uglaunem gola karoserija je na vozičku in se je lotilo... sicer sem mal drugače napovedal ampak čas je spremenu plane... torej slik zaenkrat ni... Štima se tudi motor... biu bo original 1.2 tuned... Trenutno se še odločam ali bojo 4 karburatorji (ja 4 kanalna glava bo) Paše od kirga motorja k ma 4 kanale gor? Drgači bom tole predelu... In če ne bojo karburatorji bo Injection ne vem pa še kaj ali direkt ali za dušilno loputo ali pred dušilno loputo (kot f1) :D Ne vem kiro je najbolše... za dušilno loputo je problem ker nemoreš imet filtra in raznorazne turbine ali kompresorja... Tako da še ne vem imam pa vse komponente doma inektorji,senzorji,centrolina,lambda itd... Torej se še odločam če ima kdo kakšno idejo in mnenje kaj je najbolše kar na plan. Slike pridejo kmalu.

waw hudi plani! dej najprej mej eno mašino in karoserijo oriđiđi, da narediš za oldija certifikat, pol pa drugi motor (ki ga lepo na toplem in suhem v garaži na stojalu delaš - da ne boš še en makadamšrauber :) )

Re: Opel Kadett C

Posted: 15 Dec 2012, 14:21
by DS71
mal mnj po netu brskat pa filozoforat ..kire dušilne lopute ej ..pa 4 kanalne glave in kompresorji .. :lol:

se vidi da si še (zelo) mlad ..drgač pa ja ..kot ti je že predhodnik napisal .. karoserijo ta prvo narest da boš imel vse te hude stvari sploh kam dat ;)

Re: Opel Kadett C

Posted: 03 Feb 2013, 18:11
by Pata
Neki slik sm dobu zaenkrat mam pomožno delavnico. (silios) Uglaunem slike so ko se je razstavljalo na prafaktorje modro karoserijo.
Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image

Torej to je en par slik sedaj je karoserija skor use zmetano dol da je skor gola mogoče je še kje kakšen drat ali cevka ostala... se pravi plan je tak sedaj gre ta karoserija ven da jo očistim se pravi neko sesanje + baromat. Potem pa da se ocedi in posuši in jo spravit nazaj v delavnico. Ta čas bom pa raztrenčiral ta rdečga kadetta še na prafaktorje. Še neki slik je odspodi k sm ga zapelu na rampo ja je blo treba poslikat še zadnič v celoti. Pride pa tudi še posnetek kako laufa... zvok je res fenomenalen... čisti oldskul odfuk :D Se pravi potem ko bo rdeč v prafaktorjih bom karoserijo mel še tam en teden doma da jo prodam po delih če kdo kaj rabi seveda drugače gre za železje. Kar je delov bom pa spravil in seveda obnovil in montiral na plavega. Torej potem pride moder nazaj v delavnico in se loti piturija. Oz. en mal se je že lotilo v grobo (5kg macola) :D Uglaunem ja še leva urata,šipe in kofana je za razmetat... urco dela pa bo. Aja in volanski drog :x k ma tisti klinčev šrauf k ga stisneš do določene kilaže pol se pa odlomi glava... zakon (Kokr fiat na klukah od urat).

Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image

drgač tisi volan na zadnih stolih prodam... sm ga dobu u neki šari in ga nerabim v kadetu pa ga nočem met kr mi je grd...

Drgači tadolga ročka od menjalnika ga zmaga... :D