Page 8 of 14
Re: Opel Kadett C
Posted: 08 Dec 2012, 03:49
by Opelpower
Ja ja, dezentke so res zakon, samo sem se premislil.
Se pa da širit alu, ( še bolje kot jeklene) ... samo rabiš še 4 feltne, da se došvasa rob.
Re: Opel Kadett C
Posted: 08 Dec 2012, 11:51
by Pata
Opelpower wrote:Ja ja, dezentke so res zakon, samo sem se premislil.
Se pa da širit alu, ( še bolje kot jeklene) ... samo rabiš še 4 feltne, da se došvasa rob.
A okej... za kok pa bi produ ti mangelske? 150 ti diši?
Re: Opel Kadett C
Posted: 08 Dec 2012, 14:10
by Opelpower
Niti najmanj

...so komplet z 195/45/13 gumam
Re: Opel Kadett C
Posted: 08 Dec 2012, 16:25
by TomLooway
Opelpower wrote:Niti najmanj

...so komplet z 195/45/13 gumam
a zamenjaš za moj komplet širjene jeklenke (7,5J) pa 185 60 13 ?
Re: Opel Kadett C
Posted: 08 Dec 2012, 17:37
by papi
TomLooway wrote:Opelpower wrote:Niti najmanj

...so komplet z 195/45/13 gumam
a zamenjaš za moj komplet širjene jeklenke (7,5J) pa 185 60 13 ?
dobre vice pokaš

Re: Opel Kadett C
Posted: 08 Dec 2012, 18:43
by TomLooway
papi wrote:TomLooway wrote:Opelpower wrote:Niti najmanj

...so komplet z 195/45/13 gumam
a zamenjaš za moj komplet širjene jeklenke (7,5J) pa 185 60 13 ?
dobre vice pokaš

o doplačilu se pač ne govori javno
kolko pa hoče g. OP imet za komplet, da ne bomo tepli okoli grma?
Re: Opel Kadett C
Posted: 15 Dec 2012, 01:05
by Pata
Ja no v temi se le blebeta ker sem malo pozabil povedat kaj se dogaja z avtom... uglaunem gola karoserija je na vozičku in se je lotilo... sicer sem mal drugače napovedal ampak čas je spremenu plane... torej slik zaenkrat ni... Štima se tudi motor... biu bo original 1.2 tuned... Trenutno se še odločam ali bojo 4 karburatorji (ja 4 kanalna glava bo) Paše od kirga motorja k ma 4 kanale gor? Drgači bom tole predelu... In če ne bojo karburatorji bo Injection ne vem pa še kaj ali direkt ali za dušilno loputo ali pred dušilno loputo (kot f1)

Ne vem kiro je najbolše... za dušilno loputo je problem ker nemoreš imet filtra in raznorazne turbine ali kompresorja... Tako da še ne vem imam pa vse komponente doma inektorji,senzorji,centrolina,lambda itd... Torej se še odločam če ima kdo kakšno idejo in mnenje kaj je najbolše kar na plan. Slike pridejo kmalu.
Re: Opel Kadett C
Posted: 15 Dec 2012, 13:14
by TomLooway
Pata wrote:Ja no v temi se le blebeta ker sem malo pozabil povedat kaj se dogaja z avtom... uglaunem gola karoserija je na vozičku in se je lotilo... sicer sem mal drugače napovedal ampak čas je spremenu plane... torej slik zaenkrat ni... Štima se tudi motor... biu bo original 1.2 tuned... Trenutno se še odločam ali bojo 4 karburatorji (ja 4 kanalna glava bo) Paše od kirga motorja k ma 4 kanale gor? Drgači bom tole predelu... In če ne bojo karburatorji bo Injection ne vem pa še kaj ali direkt ali za dušilno loputo ali pred dušilno loputo (kot f1)

Ne vem kiro je najbolše... za dušilno loputo je problem ker nemoreš imet filtra in raznorazne turbine ali kompresorja... Tako da še ne vem imam pa vse komponente doma inektorji,senzorji,centrolina,lambda itd... Torej se še odločam če ima kdo kakšno idejo in mnenje kaj je najbolše kar na plan. Slike pridejo kmalu.
waw hudi plani! dej najprej mej eno mašino in karoserijo oriđiđi, da narediš za oldija certifikat, pol pa drugi motor (ki ga lepo na toplem in suhem v garaži na stojalu delaš - da ne boš še en makadamšrauber

)
Re: Opel Kadett C
Posted: 15 Dec 2012, 14:21
by DS71
mal mnj po netu brskat pa filozoforat ..kire dušilne lopute ej ..pa 4 kanalne glave in kompresorji ..
se vidi da si še (zelo) mlad ..drgač pa ja ..kot ti je že predhodnik napisal .. karoserijo ta prvo narest da boš imel vse te hude stvari sploh kam dat

Re: Opel Kadett C
Posted: 03 Feb 2013, 18:11
by Pata