Re: BMW 1802
Posted: 11 Mar 2022, 12:55
...iiiin spustil sem ga na tla.
Ni šlo brez porodnih krčev - motor ni in ni htel porinit olja po kanalih, dokler nisem po Aljaževem nasvetu stlačil malo olja pri filtru nazaj do pumpe in je zadeva dobila tlak; obenem je iz vodne črpalke konstantno kapljala hladilna tekočina, kar nakazuje na iztrošeno tesnilo znotraj vodne črpalke. Kljub temu smo ga uspešno zagnali, in po mnogih letih je stara nula-dvojka spet spustila zvoke notranjega izgorevanja!
Pumpa je čez čas celo nehala curit, tudi po dolitju izgubljene tekočine. Ker gre za neko tesnilo, ki naj bi delovalo s pomočjo pritiska vzmeti, je možno da ga je par minut delovanja zbudilo k tesnenju, vsekakor pa je to znak da bo treba okol pumpe nekaj nardit.

Ni šlo brez porodnih krčev - motor ni in ni htel porinit olja po kanalih, dokler nisem po Aljaževem nasvetu stlačil malo olja pri filtru nazaj do pumpe in je zadeva dobila tlak; obenem je iz vodne črpalke konstantno kapljala hladilna tekočina, kar nakazuje na iztrošeno tesnilo znotraj vodne črpalke. Kljub temu smo ga uspešno zagnali, in po mnogih letih je stara nula-dvojka spet spustila zvoke notranjega izgorevanja!
Pumpa je čez čas celo nehala curit, tudi po dolitju izgubljene tekočine. Ker gre za neko tesnilo, ki naj bi delovalo s pomočjo pritiska vzmeti, je možno da ga je par minut delovanja zbudilo k tesnenju, vsekakor pa je to znak da bo treba okol pumpe nekaj nardit.