Glavna gred je vküp
Najtaprvo ležaj, potem pa nabijanje zobnikov do onemoglosti
Ker sta zobnika na tesni naleg, jih je klub gretju potrebno vredu potolčt da prideta na svoje mesto. Vlogo mirovnika med kladivom in zobnikom sta dobila stara originalna ležaja glavne gredi, ki sta dokončno dala življenje za ta motor
..in potem še ojnice. Ležaji so z dodanim jeklenim hrbtiščem.
Ojnice sem po navodilih Zovirdsgemahta tudi zvagal, vse4 so v razliki 5g, tovarniško dovoljeno odstopanje naj bi bilo 10g. Po zategu na glavno gred s predpisanim momentom se na srečo vrtijo primerno gladko in vse4 enakomerno.
Adapter za oljno sipko sem povrtal, vrezal navoje in vgradil tipalo za temperaturo olja
Potem je prisel na vrsto blok. Vse se je začelo z nago desno polovico, katero jekolega oklical z devico, čeprav sem sam mnenja da zaradi drugega brušenja ki ga ima blok za sabo izraz ni najbolj na mestu:
Vanjo je hitro za tem padla glavna gred z ležaji, tako da dvoma o njeni nedolžnosti več ni bilo.
Gangbangu so se hitro pridružili še dročniki in odmična:
..ki je dobro vedela kam spada in kje ji je mesto!
Ker mi ideja o dvojnem karterju ki visi izpod motorja ni bila všeč, suhi karter pa stroškovno za ta motor ni bil smiseln, sem se odločil da sprobam takozvani windage tray ali Schwabbelblech, odvisno kateri severnjak ga naziva. Slovenskega imena ne poznam, gre pa za brezvezen štikl pleha, ki pride v karter in naj bi pomagal zadrževat olje v karterju med ostrimi zavoji ter zaviranji, zmanjševat penjenje olja v bloku in do neke mere preprečevat aeracijo ( tvorbo majhnih zračnih mehurčkov v olju). Je poceni in podoben sistem so menda uporabljali stari Porscheji pred uvedbo suhega karterja, zato bi znal delovat tudi tukaj.
..in še v bloku:
Ker za montažo druge polovice ohišja potrebuješ ali sočloveka, ki ti s prsti drži dročnike, ali namensko orodje katerega nimam, sem si moral po ghetto pomagati z orodjem za avtoradie. Zadeva po manjšem pozvitju deluje presenetljivo dobro:
Sledil je nanos tesnilne mase ter sestavljanje bloka in zategovanje na moment. Tako bo zdaj sestavljen blok počival kak teden, da se mu dodobra strdi dihtmasa, jaz pa pripravim ostale zadeve za nadaljno montažo.
