Page 8 of 16
Re: Nissan L6 resto-mod
Posted: 05 Dec 2017, 11:31
by eugene
Cvji so super samo ne zgledajo. Z 40kami se bo peljalo super za začetek in še imaš kam upgreidat. Če ne lauko ne bo imel več kaj počet ko bo "končan". Problem je samo ker je vse x6 ne x4.
Zanimiva primerjava med 40cv in 45 webri:
[youtube]
https://www.youtube.com/watch?v=KnMxpxE609g[/youtube]
In še ena glede venturijev. Očitno fizika za porsche ne velja ker so furajo tudi 38mm venturije v 40mm webrih.
Re: Nissan L6 resto-mod
Posted: 05 Dec 2017, 14:25
by Fleko
Še škodilak bo imel večji premer grla od Nissana
In Pero bo srečen, ker se bodo uporabili CV-ji.
Re: Nissan L6 resto-mod
Posted: 05 Dec 2017, 17:29
by DS71
ah dej..če je 45 let lahko na una dva zamaška peljalo ,bo tudi zdej na 6 premajhnih lukenj

Re: Nissan L6 resto-mod
Posted: 05 Dec 2017, 20:25
by L4UK0
Super se tole fila z informacijami, sem moral it že 2 strani nazaj začet brat...
Kubatura na cilinder je cca 516ccm. Po raznih grafih je to res že "45" area. Ampak jebiga, mi štartamo z 40kami...
Sem šel pa preverit še originalne SU karburatorje. Sta dva dvojna, venturi 34mm. Sploh ne tolk švoh!
@Tine: ko praviš, da imaš ti jetting tam-tam, kakšno pa imaš odmično oz. pri kolikih rpm imaš peak power in kje se konča?
Re: Nissan L6 resto-mod
Posted: 05 Dec 2017, 22:08
by eugene
pero27 wrote:Dobr, sam to ni fore pol
Pa še zmer imaš iste probleme z prevelikimi grli pri ITB injectionu če ne rešiš tako kot pri CV vplinjačih, da se ti premer grla spreminja glede na trenuntne potrebe motorja...
Spet bluziš. Probleme z itb injectionom imaš samo če ni prav stunano, ker ni prav zmerjena količina zraka, ki vstopa v motor.
Re: Nissan L6 resto-mod
Posted: 06 Dec 2017, 00:02
by pero27
Ja nepane; če maš fiksen premer itbja, potem je ta premer optimalen samo pri enih ozkih obratih, pri nižjih ti hitrost zraka pade in manj nafila cilinder kot bi ga lahko, pri višjih pa predstavlja blokado. Al misliš da so japonci za brezveze dajal CV ITBje na motorje?
Sej zwieitaktar bo tud laufal če mu namontiraš ravno cev za auspuh, če bi rad pa še kaj profitiral od auspuha rabiš pa resonančno bučo, isto je pa z ITBji in fergazerji. Sej bo laufalo... ampak lahko bi laufalo boljš!
Re: Nissan L6 resto-mod
Posted: 06 Dec 2017, 08:59
by eugene
Gremo se premaknit v temo o frgazerjih daj, da ne smetimo Lauku.
Peter, venturije pa lahko bp jaz postružim, da ne boš iskal naokoli nekih dvomljivih majstrov.
Re: Nissan L6 resto-mod
Posted: 06 Dec 2017, 16:47
by Tine
L4UK0 wrote:
@Tine: ko praviš, da imaš ti jetting tam-tam, kakšno pa imaš odmično oz. pri kolikih rpm imaš peak power in kje se konča?
Odmična je 294° advertised, ampak je top end te odmične v teh motorjih nekje med 5800-6000 pri standardni geometriji klackalic. Zelo je uporaben med 2500-5500, do nekje 6k še ma smisel, višje pa več skoraj ne.
Re: Nissan L6 resto-mod
Posted: 11 Dec 2017, 22:02
by L4UK0
Re: Nissan L6 resto-mod
Posted: 13 Dec 2017, 16:41
by eugene
poravnat je blo treba.
