Neke nepričakovane stvari so se zgodile in imam preveč časa po operaciji tako, da sem malo pregledal kaj se je na bimmerju delalo in kaj se še vse mora, malo se sestavlja plan in iščejo stvari skupaj za naprej in pri pregledu slik sem opazil, da je kar nekaj fotografij, ki jih nisem uspel v času obnove deliti z vami.
Gre predvsem za slike s kleparskih del in malo bolj podroben prikaz stanja vozila in popravila. Vseeno sem zadovoljen glede na to, da je trajalo razstavljanje, popravilo pločevine, priprava na ličarijo in barvanje ter sestavljanje avta točno 1 mesec - 10. avgusta sem se pripeljal do delavnice, 10. septembra sem skupaj zložil notranjost do konca in se vozil okoli; v tem času pa sem še bil na dopustu za 1 teden. Torej za 3 tedne trdega dela in avto narejen na študent budgetu (cca 600 eur za kleparijo, ličarijo, zaščite in vse) in sredstva porabljena za material in koriščenje komore ter za pivo. Avto je rešen pred odpadom, ni najlepša e21 ampak je best bang for buck kaj se je dalo v danem času s temi sredstvi ter orodji.

- Luknje za zadnjimi sedeži na obeh straneh iste

- Rja pod robom šipe, menjava je slikana nekje na začetku teme

- Veselje pri zadnjih šipah

- Na vseh koncih

- Na drugi strani enako stanje

- Ko sem snel odbijač

- Tudi desni steber je bil spodaj rjav in poden tudi

- Nov rob za pritrditev zunanje pločevine

- To je že bolje!
Pač avto ni bil v super stanju ravno ampak bi se še marsikaj hujšega dalo rešiti. Za naslednji projekt si bi seveda vzel več časa, orodja in vse in naredil vse res proper ampak zdaj sem mogel delati s tem kaj sem imel na voljo. Zdaj pa če bo vse posreči se posvetim malo pogonskemu agregatu in detajlom. Ampak je pa res, da mi ta avto na začetku ni bil toliko pri srcu, kot mi je sedaj in šele skozi delo izoblikuje nek karakter.
