Vse o frgazarjih in še več

User avatar
L4UK0
Posts: 3143
Joined: 18 Oct 2010, 22:06
Avtomobil: 1972 Datsun Fairlady Z
Location: Ljubljana
Contact:

Re: Vse o frgazarjih in še več

Post by L4UK0 » 05 Oct 2016, 08:43

Heh jaz tudi ne stekam kaj je fora...imas vbrizg ki samo zgleda kot fergazer...faaake :)
Image
User avatar
Waxxx
Posts: 589
Joined: 30 Aug 2012, 11:27
Avtomobil: 1977 Opel Kadett C 1.2N, 1980 Zastava 101 Confort, 2011 BMW 318d Touring
Location: Ponikva pri Žalcu
Contact:

Re: Vse o frgazarjih in še več

Post by Waxxx » 05 Oct 2016, 09:07

Sej a kdo trdi da je "kipinitril"?

Pač sodobni vbrizg z oldschool izgledom... Tk ko avtoradiji... Pa noben ne vpije kk je fake. :D
User avatar
FR Wolf
Posts: 688
Joined: 10 Sep 2012, 19:46
Avtomobil: G7, bavarian bomber

Vse o frgazarjih in še več

Post by FR Wolf » 05 Oct 2016, 09:08

Nimas problemov z nastavitvijo fergijev(kolikokrat na leto je odvisn od tipa in znamke), ni izhlapevanja bencina, ker ni bazenckov, dize se ne masijo... pa se mogoce dobis kakega vranca vec... ni pa to to ampak ce se hocs vozt in mn v rokah met izvijac je to kr dobra alternativa...


Sent from my iPhone using Tapatalk
Alpinas were always posh hot rods!
User avatar
zegler
Posts: 554
Joined: 03 May 2015, 16:02
Avtomobil: e21
Location: Maribor

Re: Vse o frgazarjih in še več

Post by zegler » 05 Oct 2016, 09:43

vse lepo in prav, ampak zakaj skrivat v KAO fergije, pac se montira taki sesalni kolektor ki ima ze vse za dize pa je.

sicer pa vsakemu svoje...
User avatar
eugene
Posts: 1296
Joined: 22 Jan 2011, 08:47

Re: Vse o frgazarjih in še več

Post by eugene » 05 Oct 2016, 10:21

Ker je povpraševanje po temu. Meni osebno zgleda mega.
Let's go Brandon!
User avatar
croma_man
Posts: 2730
Joined: 23 Apr 2012, 23:35
Avtomobil: BMW E21 315 / BMW 2002 Touring
Location: Celje
Contact:

Re: Vse o frgazarjih in še več

Post by croma_man » 05 Oct 2016, 11:03

ma ni racionalno, rabiš standalone, rabiš TPS, rabiš senzor odmične, vžigalne tuljave, mapiranje, pri jenveju je dober dan jurja...

razumem to pri avtih ranga 30k+ da to ni noben vložek v primerjavi z obnovo, da še vedno dobiš period correct avto ki načeloma dela,...sam za naše škropilnice tole ni.
User avatar
L4UK0
Posts: 3143
Joined: 18 Oct 2010, 22:06
Avtomobil: 1972 Datsun Fairlady Z
Location: Ljubljana
Contact:

Re: Vse o frgazarjih in še več

Post by L4UK0 » 05 Oct 2016, 11:15

Jaz osebno bi potem veliko rajši imel ITBje in vidne injektorje... :roll:
Malo me to spominja na ta novega Renault Kliota (če nisem kaj zmešal), kjer lahko na radiu nastaviš kakšen "zvok" bo imel "motor"...jaooo :lol:
Image
User avatar
croma_man
Posts: 2730
Joined: 23 Apr 2012, 23:35
Avtomobil: BMW E21 315 / BMW 2002 Touring
Location: Celje
Contact:

Re: Vse o frgazarjih in še več

Post by croma_man » 05 Oct 2016, 11:17

sej to je ITB v fergazer ohišju.
User avatar
L4UK0
Posts: 3143
Joined: 18 Oct 2010, 22:06
Avtomobil: 1972 Datsun Fairlady Z
Location: Ljubljana
Contact:

Re: Vse o frgazarjih in še več

Post by L4UK0 » 05 Oct 2016, 11:22

croma_man wrote:sej to je ITB v fergazer ohišju.
Well thank you captain Obvious :lol: Sej to pravm, ITBji me sploh ne motjo, kar se mi tule zdi butast je to, da jih namaškariraš v fergije... ;)
Image
User avatar
pero27
Posts: 2726
Joined: 16 Jan 2014, 16:50
Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
Location: Novo mesto
Contact:

Re: Vse o frgazarjih in še več

Post by pero27 » 05 Oct 2016, 11:56

Se strinjam ;)
Je zadost aftermarket throttle bodyjev za injektorje ki zgledajo čist kul, nerabiš bit fejker.
Post Reply