Page 8 of 11
Re: Spet ena Manta B ;)
Posted: 17 May 2016, 12:49
by Anzee
Sam da se premika, ceprou prepocas

Lepo vidt da se tut malenkosti rihtajo

Re: Spet ena Manta B ;)
Posted: 18 May 2016, 00:20
by ZiZa
počas se daleč pride

zici zgledajo hudo, kam pa si dal narest pa kolk stane to?
Re: Spet ena Manta B ;)
Posted: 18 May 2016, 08:35
by karoserist.si
Zici so kar kul ja.
Cene in kontakte pa lahko dam preko ZS.
Re: Spet ena Manta B ;)
Posted: 01 Jun 2016, 09:43
by karoserist.si
Lotil sem se farbanja notranjosti luči, pa mam kr nekaj težav s slabo ohranjenimi lučmi.
Najprej sem se zafrkaval s samim rastavljanjem, ker se ni dalo odšraufat matic,...to je itak klasika pri teh lučeh.
Potem sem ugotovil, da so vse plastike, ki držijo reflektor in omogočajo nastavljanje snopa čisto fuč...še dobro da imam 3 pare luči, da bom loh ponucal najboljše dele.
Imam par vprašanj za vse tiste, ki ste že obnavljali podobne luči...(Lauko, zate vem, da si to že delal za Kadetta in če se ti da loh napišeš svoje izkušnje in uporabljene materiale...)
Torej, katera barva se je vam obnesla za barvanje notranjosti žarometa? Material je kovina. Ker se te Opel luči precej grejejo (kar se vidi po zelo ožgani zadnji plastiki) me zanima katera barva je vam zdržala. Načeloma bi morala vsaka barva te temperature zdržat, ampak sem slišal, da se tudi luščijo.
Druga stvar je pa lepilo za steklo. V kolikor bom moral odstranit steklo (zaenkrat sicer ne kaže tako ker kr lepo drži), ali je kdo že lepil steklo na pločevino in kako je držalo? Gledam v smeri Sikaflex 221, ki nekako drži do konstantne temperature 90°C. Sikaflex 221 sicer uporabljam pri drugih aplikacijah in se kar dobro obnese, za luči pa ne vem.
Še nekaj slik:
Ko so prispele...
odšraufani zarustani vijaki...

pranje

še mal pranja in brušenja

Re: Spet ena Manta B ;)
Posted: 01 Jun 2016, 11:34
by Opelpower
Hehe, ti sprašuješ, kot da bi naredil 1000km dnevno
Jaz sem moje špricnil z Syntol barvo zunaj in znotraj, pa zaenkrat brez odstopanj

Re: Spet ena Manta B ;)
Posted: 01 Jun 2016, 12:06
by karoserist.si
Hehe...vem ja, včasih mal preveč kompliciram...

)).
Gre bolj zato, da je veliko dela s temi lučmi in nebi rad potem še enkrat razstavljal.
Drugače pa tenks za info glede Syntola. Zna bit potem to čist uporabno.
Aja, še nekaj, dons sm lih vidu fotko na FB-ju od tvojega Kadetta in sem se spraševal če imaš ti 9,5x13 ats-ke zadaj?
Re: Spet ena Manta B ;)
Posted: 01 Jun 2016, 14:36
by Opelpower
Oj, ne 8 in 235 50

Re: Spet ena Manta B ;)
Posted: 01 Jun 2016, 15:09
by DS71
ožganine po lučeh so včasih tudi posledica uporabe neustreznih žarnic ..še posebej se to lepo vidi na kakšnih zadnjih lučeh. Po moje barva kot je napisal OP ..hmal da vse,le da je dobro pripravljeno pa mogoče kakšna dobra podlaga. Jaz načeloma uporabljam vse,se pa za kakšna malo bolj kvalitetna dela rad izognem raznim hitrošušečim zadevam v sprejih ..predvsem kakšne nitro baze
S stekli nisem imel stika,vem pa da fantje uporabljajo razno razne zadeve na temo tesnilno/lepilnih mas ..od "kleparskih" lepil do lepil za stekla..
Re: Spet ena Manta B ;)
Posted: 01 Jun 2016, 17:25
by opelsime
Tudi pri meni so ob nakupu bili nosilci parabule skoraj popolnoma razpadli. Iz najbolj ohranjenega sem dal izdelati nove iz aluminija. Plocevino okoli luci sem poparval z toplotno obstojno barvo v spreju (prizvajalca se ne spomnim). Stekla pa pritrdil z obicajnim silikonom. V nekaj letih uporabe sprememb ni bilo opazit. Sedaj pa razmisljam, da bi plocevino okoli luci ob obnovi vozila dal prasno pobarvat v crno samo najprej moram poizkusno preveriti kako bi zgledalo v crni.
Re: Spet ena Manta B ;)
Posted: 02 Jun 2016, 12:57
by karoserist.si
Opelpower wrote:Oj, ne 8 in 235 50

Aha, zato vse skupaj zgleda tako široko

.
DS71 wrote:ožganine po lučeh so včasih tudi posledica uporabe neustreznih žarnic ..še posebej se to lepo vidi na kakšnih zadnjih lučeh. Po moje barva kot je napisal OP ..hmal da vse,le da je dobro pripravljeno pa mogoče kakšna dobra podlaga. Jaz načeloma uporabljam vse,se pa za kakšna malo bolj kvalitetna dela rad izognem raznim hitrošušečim zadevam v sprejih ..predvsem kakšne nitro baze
S stekli nisem imel stika,vem pa da fantje uporabljajo razno razne zadeve na temo tesnilno/lepilnih mas ..od "kleparskih" lepil do lepil za stekla..
Napačne žarnice so ena od možnosti, čeprav mal dvomim da v tem primeru. Sem vse tri pare luči pogledal in so vse na podoben način ožgane. Zgleda da se parabola (ki je kovinska) toliko segreje, da ožge plastiko, ki je zelo na knap noter dana oz. je za moje pojme zelo malo lufta med plastiko in parabolo. Pa seveda so tu še leta, ki tudi naredijo svoje na plastiki...Jaz bi vseeno rekel, da gre malo za konstrukcijsko napako, ker je premalo zraka za ohlajanje...
Kar se pa barv pa silikona tiče pa ne bom več kompliciral in bom naredil po OP-jevih izkušnjah s Syntolom.
opelsime wrote:Tudi pri meni so ob nakupu bili nosilci parabule skoraj popolnoma razpadli. Iz najbolj ohranjenega sem dal izdelati nove iz aluminija. Plocevino okoli luci sem poparval z toplotno obstojno barvo v spreju (prizvajalca se ne spomnim). Stekla pa pritrdil z obicajnim silikonom. V nekaj letih uporabe sprememb ni bilo opazit. Sedaj pa razmisljam, da bi plocevino okoli luci ob obnovi vozila dal prasno pobarvat v crno samo najprej moram poizkusno preveriti kako bi zgledalo v crni.
Smem vprašat kam si dal delat nosilce parabole? Jaz sicer iz vseh setov luči lahko najdem dva para dobrih, ampak vseeno bi bilo čist tko za info fino vedeti za alternative oz. če se bo kdaj to rabilo v prihodnosti.
Drugače pa ja, sem zdej že par Mant in Kadetov videl z črno pofarbano notranjostjo luči in zgleda res super. Sploh pri Mantah je ta efekt v kombinaciji z črnimi havbami res hud...vsaj v mojih očeh

.