Page 8 of 35
Re: Opel Manta B 1.6S l. 1977
Posted: 18 Sep 2015, 08:32
by Anzee
Ta ventil je res cudn. Sam pomoje pri tem uplinjacu res samo zapre dovod. Ker je zvezan na kontakt + , kar pomeni, da kaksne logike ravno ne mora imeti.
Ja, malo je cudna tudi dihtunga cisto spodaj, med uplinjacem in sesalnim kolektorjem (malce je pocena), tako da bom zamenjal tudi to. Pa kot pravim, cuden je se en ventil cisto pri te dihtungi. Ima bimetal ploscico z nekim ventilckom, ki pa skoz malo skace sem in tja. Bom poslikal ob priliki..
Re: Opel Manta B 1.6S l. 1977
Posted: 18 Sep 2015, 08:39
by zegler
saj vseeno ce ima samo + , masa -, mu je tak preko sesalnega kolektorja in samega fergija, vec pa ne rabi za delovanje odvisno je kaj ga krmili to pa so majstri v fabriki ze lepo dolocili kdaj naj se vklopi in kdaj ne.... izmeri z ohmmetrom na fergiju pa minus na akutu, ce nimas povezave imas nekaj prevec izolirano

pol ti ta ventil definitivno ne dela... tesnilo pa sem mislil na tem ventilu, seveda je samoumevno da pri fergijih mora bit vse diht da dela DOBRO - sploh prosti tek ...
Re: Opel Manta B 1.6S l. 1977
Posted: 18 Sep 2015, 14:05
by pero27
precej teh ventilov na fergazerjih je drugače tudi narjenih tako, da imajo noter grelni element, ki rabi samo 2 kontakta, potem pa nek bimetal ali vosek ki se zaradi gretja počasi razteza in premika iglo v dizi/ventil itd.
No, tega sicer ta ventil pri tebi po mojem ne počne, samo tako v vednost, da dve žice ne pomenita vedno samo on/off regulacije
Re: Opel Manta B 1.6S l. 1977
Posted: 18 Sep 2015, 16:44
by Anzee
No, ponavad so grelni elementi pri uplinjacih za zaug, da pa bi karkoli resnega kontrolirali pa malo dvomim..
Skratka, opelpower je prijazno posodil en uplinjac od 1,2S motorja (prakticno enak, le manjsa diza), ki mu je stal na lagerju kaksnih 7 let. Dal gor in avto dela tako kot mora. Tako da je nekaj na mojem uplinjacu, samo pogruntat je treba kaj

Re: Opel Manta B 1.6S l. 1977
Posted: 18 Sep 2015, 18:31
by pero27
No na mojem Pierburgu 1B2 so 3 različne stvari na gretje od tega 2 na elektriko in 1 na toplo vodo
komplikatorji

no nima veze, važno da ti zdej laufa!

Re: Opel Manta B 1.6S l. 1977
Posted: 19 Sep 2015, 06:56
by Waxxx
Anzee wrote:No, ponavad so grelni elementi pri uplinjacih za zaug, da pa bi karkoli resnega kontrolirali pa malo dvomim..
Skratka, opelpower je prijazno posodil en uplinjac od 1,2S motorja (prakticno enak, le manjsa diza), ki mu je stal na lagerju kaksnih 7 let. Dal gor in avto dela tako kot mora. Tako da je nekaj na mojem uplinjacu, samo pogruntat je treba kaj

Si snetega obrnil proti soncu pa pogledal skozi zaprto loputo? Če te oslepi, ni dobro!

Re: Opel Manta B 1.6S l. 1977
Posted: 24 Sep 2015, 23:25
by Anzee
Takole, vceraj je Manta dobila se nov zadnji del avspuha, danes pa se engelmann ogledala in testno namontirana platisca Steffan 8x14 in 9x14. Poenstran zgleda res hudo, podrugistrani pa mogoce malo prenova. Mnenja? Seveda more se na tla. Je pa zadaj v nulo. 9 colska in ET20 je tocno na robu.
Situacija s feltnami:
Situacija z avspufom:
Malo sem pa tja v gibljivi sliki. Lezaj od alternatorja skripa, bo treba mal podmazat al pa zamenat. Mogoce se bo pa sam zlizou

[youtube]
http://www.youtube.com/watch?v=QssDkLsQcz4[/youtube]
nadaljevanje sledi...upam da kmalu

Re: Opel Manta B 1.6S l. 1977
Posted: 24 Sep 2015, 23:58
by karoserist.si
Ufff, men so te felge nore
Sploh 9-ka zadaj. Prav lep paše, sploh če si predstavljam, da jo še par cm spustiš...
Auspuh si pa tud dober najdu. Kje/kdo ti je to naredil?
Re: Opel Manta B 1.6S l. 1977
Posted: 25 Sep 2015, 06:46
by Fuego
Kolega top shit use skupi =).. Tele tvoje fotke in filmcki so res neki posebnga.
Lp
Re: Opel Manta B 1.6S l. 1977
Posted: 25 Sep 2015, 07:41
by eugene
Samo spusti jo in ne tikaj več.