Page 64 of 117
Re: Audi Quattro
Posted: 26 Oct 2014, 18:12
by $küll
1 down, 3 more to go...
prej/potem, glih za videt če sem zadel vse buže prav
včeraj sem dobil še obnobljene h4 parabole žarometov...

Re: Audi Quattro
Posted: 26 Oct 2014, 18:21
by keri
Kam si pa parabole nesu obnovit moram tud jaz svoje čez zimo?
Re: Audi Quattro
Posted: 27 Oct 2014, 18:39
by kmetek
Tam proti sredini ko so bolj hrapave, je bil to že prej tako, ali so toliko oksidirale? Nič ne zmanjšuje vidljivosti če ni gladko na špegu? Ne mislit da provociram, samo sprašujem zakaj so take kot so

Re: Audi Quattro
Posted: 27 Oct 2014, 19:36
by $küll
zakaj so take nevem, original so ble gladke, se je pa alu lupu že, tako da ni blo kaj. je pa to spet naparjen alu, ni kromirano. kako bo, bom vidu ko bojo na avtu, kar zna trajat kar en čas...
bo pa ziher boljše svetlo kot 33 let stari žarometi, novih originalnih pa se itak ne dobi že ful let.
Re: Audi Quattro
Posted: 27 Oct 2014, 19:39
by $küll
keri wrote:Kam si pa parabole nesu obnovit moram tud jaz svoje čez zimo?
Thermoplast - Predelava Pl. Mas In Visoko Vakumsko Naparevanje Žnidar Anton S.P.
Krekova Ulica 3, Mengeš
Tel: 01 723 71 06
mož je sicer v penziji, ampak baje da še kaj naredi
Re: Audi Quattro
Posted: 27 Oct 2014, 19:58
by kmetek
Se mi je zdelo da bo neki na to foro. Kaj če bi to na fino speskal, oz. pač de-kromal in pol par ur drgnu z nekim 1000-2000 šmirglom, da bi blo čist gladko? Pač zdej je kar je, mogoče komu drugemu pride v poštev

Re: Audi Quattro
Posted: 27 Oct 2014, 20:46
by $küll
nemoreš de-kromat ker ni kromirano, je alu prah zapečen gor. mož ima najraje da mu prineseš neobdelano zadevo, ker s peskanjem narediš samo sranje in mora pol on za tabo popravljat in to pol itak plačaš.
nisem govoru z njim, tako da ne vem zakaj je tako prišlo, treba pač probat in videt al je svetilnost ok al ne.
Re: Audi Quattro
Posted: 27 Oct 2014, 23:12
by Nejc
meni je tudi on delal, sicer za novodben avto, ampak je prišlo zelo podobno kot tele, pa je svetilo odlično
Re: Audi Quattro
Posted: 28 Oct 2014, 17:58
by $küll
po shemi sem našel vse krivce za skurjene konektorje:
A (bel): 8 (žica zeleno/rumena: rele benz pumpe), 19 (žica rumeno/črna: levi kratek žaromet)
C (prozorni): 8 (žica rumena: desni kratek žaromet)
D (moder): 7 (žica črno/rumena: rele X), 16 (žica bela: gretje zadnje šipe in ogledala), 17 (žica siva: dolge luči), 19 (žica rjava: ventilator kabine)
E (črn): 2 (žica črna: + ključavnica), 15 (žica črno/zelena - brisalci)
Re: Audi Quattro
Posted: 29 Oct 2014, 00:54
by $küll
hmmm...
ja, je prav
še dva...