Page 64 of 125

Re: BMW E21 3XX (ta veseli dan ... )

Posted: 25 Sep 2013, 11:19
by $küll
Meni je kadilo ziher ene 3 tedne...

Re: BMW E21 3XX (ta veseli dan ... )

Posted: 25 Sep 2013, 11:23
by croma_man
drugač je tale trak to od wilteca

http://shop.wiltec.info/product_info.ph ... uro-m.html

bomo vidl, al pa ne vidl k bo dim... :lol:

Re: BMW E21 3XX (ta veseli dan ... )

Posted: 25 Sep 2013, 13:01
by Tine
Dimna zavesa ti ne uide :D Ampak to je treba skoz dat, pol pa je OK. Voda, v katero je trak pomocen pred montazo, mora izhlapet; za to se lahko cisto normalno vozis in ne teras na sveze sestavljenega motorja v smrt, brez skrbi da se bo izpuh po par sto metrih zagrel dovolj da bo izparelo. Je pa dejstvo da ima ta trak svoj vonj, ki te bo spremljal se lep cas, tudi ko dima vec ne bo.

Re: BMW E21 3XX (ta veseli dan ... )

Posted: 25 Sep 2013, 13:02
by L4UK0
Hm, kaj pa tista alternativa "ceramic-coating"? Ima kdo kaj izkušenj z tem oz. a to pri nas sploh kdo dela?

Re: BMW E21 3XX (ta veseli dan ... )

Posted: 25 Sep 2013, 13:54
by JureK
Pa sej to je verjetn tak "racing smell", ki moških ne moti! Za dekline okrog pobirat je pa avto itak prestar :lol: :lol: :lol:

Re: BMW E21 3XX (ta veseli dan ... )

Posted: 25 Sep 2013, 14:09
by croma_man
L4UK0 wrote:Hm, kaj pa tista alternativa "ceramic-coating"? Ima kdo kaj izkušenj z tem oz. a to pri nas sploh kdo dela?
dela kolega, www.kavs.si

Re: BMW E21 3XX (ta veseli dan ... )

Posted: 25 Sep 2013, 17:36
by Tine
Vlado ma na svojem sedaj ceramic coated.. kolker vem nima vonja :)

Aja, pa še to - pod tem trakom izpuh VELIKO bolj rjavi. Očitno toliko zadržuje vlago al kaj.

Pri mojem se je zgodilo tudi to, da se mi je opazno povesil - verjetno ne ravno nemška kvaliteta cevi v kombinaciji z višjimi temperaturami pod trakom naredijo svoje.

Re: BMW E21 3XX (ta veseli dan ... )

Posted: 25 Sep 2013, 21:41
by croma_man
Tine wrote:Vlado ma na svojem sedaj ceramic coated.. kolker vem nima vonja :)

Aja, pa še to - pod tem trakom izpuh VELIKO bolj rjavi. Očitno toliko zadržuje vlago al kaj.

Pri mojem se je zgodilo tudi to, da se mi je opazno povesil - verjetno ne ravno nemška kvaliteta cevi v kombinaciji z višjimi temperaturami pod trakom naredijo svoje.
tud jst bi lahk mel v keramiki, če bi se podvizal in pravčas enkrat naredil nekaj, ne pa da zadnji dan iščem trak in me rešujejo kolegi.

Avto se po dežju ne vozi, je pa supersprintov kolektor tak da rja bo definitivno, sekiral se pa nebom pol tolk kot se drugi :)

Re: BMW E21 3XX (ta veseli dan ... )

Posted: 30 Sep 2013, 08:04
by croma_man
avto se že ulaufava, baje ga ne smem jst, je naredu že 20 km brez haube :lol:

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

je že končan, pa še ni...

ideja padla za predelavo iz AFM na MAF (torej iz dinozavra na klasičen LMM) in iz fi 55 prehoda čez LMM na fi 80. Večina jih je s to predelavo dobila med 10 in 15 konji ker lahko motor dosti bolje zadiha.


na sliki je M30 luftmeser, M20 je še manjši
Image

Image

tak da se še to poštima, pol pa na remap

Re: BMW E21 3XX (ta veseli dan ... )

Posted: 30 Sep 2013, 08:12
by $küll
Rispekt 8-)