Page 61 of 125
Re: BMW E21 3XX (M20 stroker engine)
Posted: 18 Aug 2013, 11:32
by DS71
tam ima napisano da so B6 ..pa še to niso,ampak so kot pri meni B46 - čeprav to nemci prodajajo za B6 ..ampak meni glede na premer batnice vleče bolj na B4 .. a imaš ti croma kakšen boljši podatek kaj sploh to je ..B6 bi načeloma moral imeti to debelo batnico,oz. neki" upsidedown" sistem??
Re: BMW E21 3XX (M20 stroker engine)
Posted: 18 Aug 2013, 12:12
by Ježek
Lepo to voziš
Zdej ti manjka pa samo še neki zelene barve na avtu in dredi

Re: BMW E21 3XX (M20 stroker engine)
Posted: 18 Aug 2013, 21:26
by croma_man
nalim wrote:Herr Milan, respekt za rihtanje (rumene gumice ti odpustim, ker niso Powerflex

) in uporabo - sam sem mnenja, da je oldije treba vozit in ne samo božat.
hvala gospod Milan, malo me je odneslo pri podvozju in motorju, pa smo tam kjer ni muh
DS71 wrote:tam ima napisano da so B6 ..pa še to niso,ampak so kot pri meni B46 - čeprav to nemci prodajajo za B6 ..ampak meni glede na premer batnice vleče bolj na B4 .. a imaš ti croma kakšen boljši podatek kaj sploh to je ..B6 bi načeloma moral imeti to debelo batnico,oz. neki" upsidedown" sistem??
sprednji so B8, zadnji so B6...zadnji so za E21, sprednji so za E30 ker imajo 4 cm krajše ohišje (sem nujno rabil za vozno višino ki jo mam). Na originalnih ohišjih je bilo vsega skup 1 cm med šalco in amortizerjem.
Dans sem še par testov opravil na testni lokaciji, zapora dela čudeže, vstop izstop iz ovinka je konkretno popravljen, nagibanja ni več, tud stabilizator je hudo pomagal pri temu, puše NISO trde, je avto še vedno dovolj "prožen" da ga ne odbija. Pokanja podvozja NI.
Tudi brake balance se je popravil z diski, dosti bolj natančno zavira kot prej. Skratka ja, mislim da je narejeno vse kar je blo možno za moje želje po dinamični vožnji.
Re: BMW E21 3XX (M20 stroker engine)
Posted: 19 Aug 2013, 22:10
by kmetek
DS71 wrote:tam ima napisano da so B6 ..pa še to niso,ampak so kot pri meni B46 - čeprav to nemci prodajajo za B6 ..ampak meni glede na premer batnice vleče bolj na B4 .. a imaš ti croma kakšen boljši podatek kaj sploh to je ..B6 bi načeloma moral imeti to debelo batnico,oz. neki" upsidedown" sistem??
Zadnji B6 za določene avte so sicer monotube, samo niso inverted, sprednji pa so B6 in višje vsi inverted monotube. Pa B4 so samo črni, tko da taprav Bili je rumen al pa inox

Re: BMW E21 3XX (M20 stroker engine)
Posted: 02 Sep 2013, 09:30
by croma_man
Re: BMW E21 3XX (M20 stroker engine)
Posted: 02 Sep 2013, 13:26
by L4UK0
Barvi se tepeta

Re: BMW E21 3XX (M20 stroker engine)
Posted: 02 Sep 2013, 19:41
by Tine
novo gor, novo dol, ampak meni je ta tanova M enka kupe za žile rezat dobra.
Re: BMW E21 3XX (M20 stroker engine)
Posted: 02 Sep 2013, 20:15
by strider87
Tine wrote:novo gor, novo dol, ampak meni je ta tanova M enka kupe za žile rezat dobra.
x2
Re: BMW E21 3XX (M20 stroker engine)
Posted: 02 Sep 2013, 22:19
by papi
No jst pa bi bil bolj zato, da pričnejo spet E21 štancat
Zakaj pa ima 1M zvito havbo nad prvo desno lučjo... neki mi lufti ne štimajo...
sej sam opazujem pa ne vem če sam jst to vidim...

Re: BMW E21 3XX (M20 stroker engine)
Posted: 03 Sep 2013, 08:23
by croma_man
papi wrote:No jst pa bi bil bolj zato, da pričnejo spet E21 štancat
Zakaj pa ima 1M zvito havbo nad prvo desno lučjo... neki mi lufti ne štimajo...
sej sam opazujem pa ne vem če sam jst to vidim...

jst nebi bil zato, je šlo preveč dnarja v e21 da bi mi jo zdej kdo na nov štancnu

Sej naslednja runda slik bo z E24 M6, mam že dogovorjeno, pa še rdeča je
1M pa ma probleme ker ma karbonsko havbo, vročina, rob,...pa zvije.