Page 7 of 10
Re: Opel Manta B
Posted: 22 Apr 2013, 09:18
by dabi
strider87 wrote:Danes sma se srečala v G. Radgoni, jaz sn glih prišo ti pa si se glih odpelo iz parkinga pred sejmom.

Ja, sem te videl ko si prišel, samo sem bil v gužvi, da bi se ustavil.. Je pa imel kolega noter rastavljenega rumeno-črnega CQP-ja!

Re: Opel Manta B
Posted: 22 Apr 2013, 10:12
by dennis18
dabi wrote:strider87 wrote:Danes sma se srečala v G. Radgoni, jaz sn glih prišo ti pa si se glih odpelo iz parkinga pred sejmom.

Ja, sem te videl ko si prišel, samo sem bil v gužvi, da bi se ustavil.. Je pa imel kolega noter rastavljenega rumeno-črnega CQP-ja!

Kaj je blo v radgoni kaksno srecanje?

Re: Opel Manta B
Posted: 22 Apr 2013, 10:39
by DragonK8663K
Zdravo !
Potem pa nevem ce sta "tazadnjo verzijo softwera" nalozila . Z Matkotom sva nazadnje vozila leta 2009 ,po cesti z sirokopasovno lambdo iz Tisine v Radgono naprej do Apac in nazaj , od takrat nisva nic vec spreminjala .... Samo enkrat se hladen vzig , ker malo vec casa rabi da hladen vzge. Po veckratnem merjenju je pa jasno da ni vec kaj dosti rezerve na serijskem (se neodpiranem XE-ju )

Lepe TKwelle mas to , jih se potrebujes, ali prodas ?
Kakse mas pa te Schrickove ??
Lepa linija navora , vsec mi je razpon , to je sigurno zelo dobro vozno v kombinaciji s krajsim diffom .
Kapa dol za tvoj projekt

Re: Opel Manta B
Posted: 22 Apr 2013, 18:33
by dabi
dennis18 wrote:dabi wrote:strider87 wrote:Danes sma se srečala v G. Radgoni, jaz sn glih prišo ti pa si se glih odpelo iz parkinga pred sejmom.

Ja, sem te videl ko si prišel, samo sem bil v gužvi, da bi se ustavil.. Je pa imel kolega noter rastavljenega rumeno-črnega CQP-ja!

Kaj je blo v radgoni kaksno srecanje?

Ne ravno srečanje, ampak razstava starodobnikov, pa sem šel malo pogledat..
p.s. Za ono prednjo premo se pa še slišiva..
Re: Opel Manta B
Posted: 23 Apr 2013, 18:42
by DragonK8663K
Damir, TKwelle mas viska ali prodas ?
Lp
Re: Opel Manta B
Posted: 23 Apr 2013, 19:33
by dabi
Ja, seveda naprodaj.. Sicer bi rad še prej izmeril, da vidim kje sem, drugače jih pa ne rabim.
Podatki za Schrick:
Einlaß: 268° Schrick Original-Teile-Nr: 0242E1681-00
Auslaß: 268° Schrick Original-Teile-Nr: 0242A1681-00
Gradzahl: 268°/268
Spreizung:110°
Ventilhub: 10,4mm
Hub in OT: 1,5mm
Profil: symmetrisch
Koliko se jaz razumem v te številke so welle približno enake.. Sam sem se odločil za Schrick predvsem zaradi tega, ker smo leta nazaj enkrat merili konje in sem jaz imel takrat na serijskem motorju z EDS Phase in TK odmičnimi 160 konjev, kolega pa isto serijski motor in EDS PH3 (v katerem so te Schrick-welle) pa kar 180 konjev!
Re: Opel Manta B
Posted: 23 Apr 2013, 20:01
by dennis18
Mas kaksno sliko od c qp?
Za premo ni problem...
Daj reci Bojanu za oni kos od kolektorja do lonca ko smo se zadnjic pogovarjali

Re: Opel Manta B
Posted: 30 May 2013, 15:47
by dabi
Re: Opel Manta B
Posted: 30 May 2013, 16:08
by DS71
strupeno

zdaj bo treba še zunanje ulovit
aja .. me veseli da sva se spoznala .. sicer bi bilo boljše da bi bil povod drugačen ampak ok ...nikoli ne veš zakaj je tako prav

Re: Opel Manta B
Posted: 30 May 2013, 16:37
by Tine
Pri platinah naj bi se se cinšpule pregrevale takrat ko je čas odprtja predolg. Glede na to da imaš elektroniko, bi bilo po teoriji za preverit nastavitve pod postavko 'dwell time'.