

1.včeraj grem po prikolico, jo dobim, pripeljem domov in pe lastnik kliče da je najdu papirje in da je vse pretečeno, jeah,
nato kličem frenda ki me je povleku danes do NM in mi reče da bo on eno nabavu. končalo se je tako da sva včeraj ob 21.30
šraufala ta drugo prikolico ker so bile blokirane dve kolesi od 4ih in smo smo zmetali ven vse pakne

2.ko sva danes prispela do erca v NM avto ni hotel vžgat, tuhtamo kaj je in ni delala benz pumpa, jeba. na srečo sm hitro ugotovu kaj je, spet neverjetna, oksidirana varovalka od benz pumpe (nova, nikoli na dežju....)
3.ko je avto vžgal smo nekaj že naštimali in ker je šlo preveč vse lepo, poči ena cevka od vode, en povratek ki ga ima c20xe in mi ceu motorni prostor pošprica z antifrizom.....
4.ko smo rešli zgorni problem damo avto na valje, in ga erc prične mapirat, avto je že delal, gremo na kosilo in ko pridemo s kosila ne dela več, po 2 urnem tuhtanju ugotovimo da jebe MAP senzor in smo nato naredili brez njega

5.ob 17.00 me erc vpraša na kakšne obrate lahko gre... jst mu rečem 6500, on pa gasa in ko je pršu na 6800 nekaj poči in prične iskrit pod avtom....jeba, vsi smo bli čisto bledi, ugasnemo in gremo na zrak da se avto ohladi, pa tudi mi, in ugotovitev, od velike temp avspuha zaradi avta na valjih in ne na cesti se mi je stopilo plastično vodilo ročke mejalnika in je ročka padla na kardan.... na srečo se ni zakačlo in je samo ročka fuč..... nato smo se še nasmejali

6. potem pa je reku erc da me ne more poslat domov brez da zmerimo moč,
štakta v 4i, in graf je pokazal 170KM ( pri 5800) in 218Nm, več kot zadovoljen


