Res sem malo odmislil vse skupaj, zadnji teden pa spet v akciji. Preveril sem pokrov ventilov, je ok, plus odkar nimam filtra na pokrovu ventilov se veliko lažje vidi da diha tam ven. Avto je sicer laufal, ampak kot da je notri Trabijev 26hp motor, vključno z dimom (zweitakterji so zakon!

), v kadettu pa to ni ravno željeni efekt...
Zmerimo kompresijo, rezultat je to (pomembno za naprej xD):
1. cilinder 6 barov
2. cilinder 6,5 bara
3. cilinder 6,5 bara
4. cilinder 2 bara...
Ne preostane drugega kot odpret motor in videt, kako stojijo stvari. Mnenja, da so obročki kaput se odločimo vzet motor ven, kar se je izkazalo za presenetljivo simpl in hitro zadevo, doma si pripravim prostor in začnem z seciranjem...Ker to delam prvič, in ker bo nekaj časa razstavljeno, sem se tega lotil na trotl ziher način, al pa ker mam sam OCD, probably bol ta drugo

Glava je bila zrihtana prej, tu brez težav, veriga je v okej stanju, španer verige tudi, zobnika skoraj brez sledi obrabe (vsaj neki

) Odmična gred zgleda kot nova, cilindri imajo minimalne sledi risov, čeprav ga morem še premerit, da ni preveč ovalen. Bati oz obročki so pa druga zadeva (zloženi od 4. bata na levi do 1. na desni)

Ležaji glavne gredi so mešano na žaru, prvi in zadnji sta slabša, srednji je slab:

Ležaji ojnic so pa nekje vmes:
