Page 7 of 41

Re: Opel Manta B 400

Posted: 11 Jun 2011, 22:17
by DS71
ale gremo naprej .. stvari pocinkane,setstavljene ..itak slike govorijo ku se mi ne da pisat :lol:
Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Re: Opel Manta B 400

Posted: 11 Jun 2011, 22:20
by DS71
Image

Image

Image

Image

Image

Image

Re: Opel Manta B 400

Posted: 11 Jun 2011, 23:27
by L4UK0
Hehe u nulo ane! Kolko mm pa pridejo distančniki še tu? :)

Re: Opel Manta B 400

Posted: 11 Jun 2011, 23:49
by DS71
vijaki so +15 mm

Re: Opel Manta B 400

Posted: 19 Jun 2011, 20:50
by DS71
Image

Image

Re: Opel Manta B 400

Posted: 21 Jun 2011, 07:50
by kadett69
Izgleda kot novo. Pohvalno!

In s kakšno barvo je tole pobarvano?

Re: Opel Manta B 400

Posted: 21 Jun 2011, 08:55
by DS71
temeljna barva je epoxi,pokrivna pa 2K polireutan(rezistol) polmat po RAL lestvici

Drgač pa moram zamenjat še križišče zavornih cevi in pa gumijast del cevi kateri je še original,ampak je naprešan v križišče in se ga ne da zamenjat

Re: Opel Manta B 400

Posted: 21 Jun 2011, 14:50
by cobra13
Zelo pohvalno. Vse obnove bi morale potekati tako podrobno do zadnjega vijaka. Samo tako naprej :D :D

Re: Opel Manta B 400

Posted: 21 Jun 2011, 20:19
by kadett69
DS71 wrote:... in pa gumijast del cevi kateri je še original,ampak je naprešan v križišče in se ga ne da zamenjat
Imaš kakšno podrobnejšo sliko tega dela? Lahko povprašam naokrog, kdo se s takimi stvarmi ukvarja. Vsekakor je ceneje, kot pa nov del(če je sploh dobavljiv).

Re: Opel Manta B 400

Posted: 21 Jun 2011, 20:27
by samo p
kadett69 wrote:
DS71 wrote:... in pa gumijast del cevi kateri je še original,ampak je naprešan v križišče in se ga ne da zamenjat
Imaš kakšno podrobnejšo sliko tega dela? Lahko povprašam naokrog, kdo se s takimi stvarmi ukvarja. Vsekakor je ceneje, kot pa nov del(če je sploh dobavljiv).
Jest bi dal nov T-kos pa novo navadno gumi cev, bo bolj zihr kot tale preperela najbrž.

lp