Page 7 of 36
Re: '74 VW 1303
Posted: 14 Jan 2013, 02:33
by kmetek
Podobno kot si naredil ti, samo ti si imel problem s prostorom. Ko je avto spuščen je roka vodoravno in se naklon skozi hod kolesa samo še manjša, namesto da bi se najprej povečal. Bo treba v Vargalant vprašat, hvala.
Drugače pa takole zgleda zadeva za cipreso recimo
http://www.whiteline.com.au/product_det ... ber=KCA313
Re: '74 VW 1303
Posted: 14 Jan 2013, 11:21
by Tine
No, sej tukaj je identicna zadeva kot pri meni, le da je kugla vpeta v aksenkel ne v roko kot pri mojem primeru; tocka vrtenja kugle se vedno ostane na serijski poziciji glede na polozaj roke. Tako ostanejo vse tocke vpetja (roke na sasijo, vpetje stabilizatorja v roko in kugla) v isti ravnini. No, vsaj pri meni je bilo to pomembno se toliko bolj zaradi relativne arhaicne variante mcphersona ki so ga uporabili tukaj - sprednji stabilizator skrbi tudi za vzdolzno pozicijo sprednjih koles.
Koncniki niso bili podaljsani samo zaradi prostora, ampak tudi zaradi zagotavljanja boljse geometrije sprednjega obesja; zaradi dokaj grobega nizanja (10+ cm razlike v visini spredaj) je bilo potrebnih nekaj sprememb okoli vpetja spurstang v same aksenkle, da sem prisel do priblizno vzporednih pozicij rok in spurstang. S tem sem tudi precej omilil bump steer, ki se je prej potencirano pojavljal ravno zaradi tega. Najlazje je to razlozit s skico:
Default in predelava, sicer mislim da so slike ze objavljene, pa naj bodo se enkrat
..in se kako vzporedno je v praksi:

Re: '74 VW 1303
Posted: 14 Jan 2013, 17:17
by DS71
roll center je točka katere optimum dobiš z vsem tem .. ko zrišeš en miljon premic se ti potem pojavi ta točka .. to je cela znanost .. zakaj misliš da moja bivša pomaranča tako leti v ovinek

Re: '74 VW 1303
Posted: 14 Jan 2013, 18:25
by Tine
Mnja če načrtuješ stvar iz nule potem že, mi delamo s tem kar nam je dano in upamo na najboljše

Re: '74 VW 1303
Posted: 15 Jan 2013, 00:35
by Cox
Grobega nizanja? .. Kaj ti mas kaki avto se ko mi nea vemo za njega?
Re: '74 VW 1303
Posted: 15 Jan 2013, 01:04
by Tine
se enkrat preberi brez izpuscenih besed.
Re: '74 VW 1303
Posted: 10 Feb 2013, 22:42
by Tine
Prejšnji teden dobil iz brušenja & uravnoteženja glavno gred, vztrajnik in blok. Tako sem dobil potrebne mere ležajev ter lahko naročil še ostale kose za motor, ki bi naj prišli do mene v prihajajočem tednu.
Današnjo nedeljo sem zabil za obnovo in sestavljanje dellortov. Po še tretjem čiščenju aluminijastih črev in predorov v notranjosti ter medeninastih svašta pizdarij sem s pomočjo kita za obnovo zamenjal vsa tesnila, pospeševalni membrani, dovodna ventila ter zadeve sestavil do celote. Dodal sem še ročice za gasgeštenge in blende za odstranitev zauga, ki sem jih dal zrezat in pocinkat skupaj z geštengami. V zgornje pokrove moram še zvrtat in vrezat navoje za stojne vijake, ki bodo držali fitre ter trobente ter preventivno zamenjat še dve tesnili v sekundarnih venturijih, ki jih v kitu ni bilo. Aluminij na trobentah je malenkost že zoksidiral, zato jih bom pred montažo še enkrat spoliral, jih pa moram takoalitako še malenkost zožat da bodo pasale v filtre.
V kosih, eden:
Sestaljena oba:
Levidve trobenti sta počivala v omari, desni pa sta bili zmontirani na fergu ki je počival na polici, da sem ga mel na dosegu roke za kaj zmerit ipd. pozna se razlika v oksidaciji:

Re: '74 VW 1303
Posted: 10 Feb 2013, 22:53
by DS71
ahh kako je to lepo gledat
kje pa pri nas še brusijo boxerje ..lpp še vedno?
Re: '74 VW 1303
Posted: 10 Feb 2013, 23:03
by Tine
Moj je bil brušen na LPP, delajo pa tudi v Mariboru na Avtoobnovi.
Re: '74 VW 1303
Posted: 10 Feb 2013, 23:06
by DS71
glava dvokanalna? Kubatura? Kam se oziraš?
