Page 7 of 16

Re: Nissan L6 resto-mod

Posted: 04 Dec 2017, 16:59
by $küll
ta forum neki zajebava, mi piše vse v kitajščini. se še komu dogaja?










:lol:

Re: Nissan L6 resto-mod

Posted: 04 Dec 2017, 17:07
by croma_man
https://www.podnapisi.net/sl/

js si tule podnapise poberem...sam za to serijo ni nič !

Re: Nissan L6 resto-mod

Posted: 04 Dec 2017, 17:24
by DS71
aaaaaahhahahaa :lol: :lol:

prav dan sta mi nardila :lol:

Re: Nissan L6 resto-mod

Posted: 04 Dec 2017, 19:21
by Tine
eugene wrote:Ja že 36 so premajhne. Motor ima +500ccm po cilindru( 3.1l) in recimo 6500 peak. rabu bi 45ke seveda in venturi od 38 vsaj. Ampak jih nimaš. Z 34na 36 mm dobiš samo 5 cfm zgubiš pa na signalu ki ga vidi buster venturi- to je podtlaku , ki vleče in maša benzin z vstopajočim zrakom. Znaš imet probleme z vplinjanjem zmesi. Povrtaj na 34mm prvo in jetaj okrog tega. Jaz bi nabavu komplet 140 in145 main 180 air in 55 idle. Pump jet (enrichment) pustiš za zdaj. Prav tako emulzijsko cev. Sprovaš in vidiš kje si. Sprva itak ne boš skinu in bo treba koregirat. Ali pa ne kupiš nič in povrtaš main na 1.4mm in air na 1.8mm in vidiš kje si. Kupi raje svedre :lol: boš pršu bolj poceni skozi.
No to je po velikosti cilindra precej podobno mojemu motorju, po dizaciji ki jo predlagaš pa praktično enako :D če se prav spomnim je moja zadnja kombinacija glih na 34 venturijih, 145 glavne, 180 zračne pa menda 58 idle. Se pa tudi meni zdi da bi mu pri višjih obratih gladko koristil še kak dodaten milimeter na fergih, je pa zato v nižjih vrtljajih zelo prijetno odziven in poslušen, kar je pri ne-trackday-only avtih po mojem precej pomembno, bolj od visokih številk na dinamu.

Imaš pa na hrvaškem enega modela ki ti lahko po meri zdreja venturije. Enkrat sem mu poslal set svojih za povrtat na 35mm, dol poslal v 30x30x10cm s peno oblazinjeni škatli, plačal vnaprej (jaz budalo). Nazaj dobil PO TREH MESECIH vse štiri v eni kuverti, seveda eden poškodovan, skrhan med transportom. Sedaj stojijo v omari ker jih logično ne mislim dat v motor in tvegat da mi kos aluminija iz venturija odleti v cilinder. Jebiga, šola za naslednjič.

Re: Nissan L6 resto-mod

Posted: 04 Dec 2017, 19:36
by pero27
Tine wrote: Se pa tudi meni zdi da bi mu pri višjih obratih gladko koristil še kak dodaten milimeter na fergih, je pa zato v nižjih vrtljajih zelo prijetno odziven in poslušen, kar je pri ne-trackday-only avtih po mojem precej pomembno, bolj od visokih številk na dinamu.
Zato pa montiraš CV fergije in imaš odzivnost in ekonomijo pri nizkih in visoke konje in tuljenje pri visokih obratih.
Kdaj boste spregleali luč dneva? :D :lol:
eugene wrote: Motor ima +500ccm po cilindru( 3.1l) in recimo 6500 peak.
Ja no pol pa sploh; o kakih 36mm ti sanjaš, Lauko; a to bo neka naftna kriza - šparovna ETA verzija motorja al kaj? :roll:

Re: Nissan L6 resto-mod

Posted: 04 Dec 2017, 19:40
by Tine
Če bi hteli bit pametni bi itak šli na injection ;)

Re: Nissan L6 resto-mod

Posted: 04 Dec 2017, 19:47
by pero27
Dobr, sam to ni fore pol :D
Pa še zmer imaš iste probleme z prevelikimi grli pri ITB injectionu če ne rešiš tako kot pri CV vplinjačih, da se ti premer grla spreminja glede na trenuntne potrebe motorja...

Re: Nissan L6 resto-mod

Posted: 04 Dec 2017, 23:02
by FR Wolf
Glede na to da ma 3x 40DCOE in avto bo sicer neka norišnica od mašine samo če nebo trackday car ampak bo street se splača narest na venturije 34 in potem ko bo vse skupi se z lambo pogleda kaj prda prav. Če bo AFR štimu in k se bo na dyno dal da bo krivulja mal na dol šla boš nasledno zimo se prasku po glavi al ostat na 40 al it na 45...
Morš pa vedt da maš italjanske webre kar je tud če nimajo progresijskih lukn zadost useen bolš kt slabo narjene špance al pa bog ne dej kitajce.

Re: Nissan L6 resto-mod

Posted: 05 Dec 2017, 00:07
by Tine
Točno peesda, to so webri, jaz imam dellorte. Primerjat vente in dize mogoče nima nekega smisla.

Re: Nissan L6 resto-mod

Posted: 05 Dec 2017, 08:50
by zegler
fajn brat se se dost naucim... :oops:

drugace pa :) ne prevec na hardcore, rajse malo lean naredi pa naj malo manj gre... kubature ma tak dovolj, avto pa tud nima 2 toni

masine z fergazerji in velikimi prostorninami so baje kr zejni