Page 7 of 16

Re: Škoda Favorit 135ls

Posted: 26 Oct 2015, 19:18
by Fleko
Ko sem na Favdlu spraševal kaj paše sem dobil odgovor kaj paše to kar sem sam napisal.
Sam nisem enciklopedija, in tudi ETK-e nimam, da bi vedel kaj skupaj paše in kaj ne, spraševalo in klicalo okoli se je dosti, zdaj ko sem jih našel pa vsi na kupu.
Edino nekoga sem še našel, ki naj bi še imel te čeljusti vendar še vedno čakam odgovor od njega, toliko o resnosti prodajalcev ;)

Če je čeljusti ko smetja mi zrihtaj ene iz okolice Lj, ker drugače sem prisiljen it v Idrijo.

Re: Škoda Favorit 135ls

Posted: 26 Oct 2015, 19:52
by L4UK0
Tak cirkus okol teh celjusti ki jih sploh ne rabis za tole zadevo v grabn porint :twisted:

Re: Škoda Favorit 135ls

Posted: 27 Oct 2015, 14:49
by eugene
Bajta wrote: čeljusti za enko golfa dejansko ni.
Kaj niso od sciroccota za na enko? in nek star audi naj bi imel tudi take. Razmak vijakov na nosilcu mora bit 75 mm in ne 90 kot ima 2ka.

Re: Škoda Favorit 135ls

Posted: 27 Oct 2015, 15:47
by Bajta
scirroco 16v je večja redkost kot golf 1 gti..

od opla grejo gor pa je mir.

Re: Škoda Favorit 135ls

Posted: 27 Oct 2015, 22:19
by eugene
256 diski ne obstajajo oem na enki. Moj ima 239 hlajene.

Re: Škoda Favorit 135ls

Posted: 02 Nov 2015, 13:45
by TITan
Kasnejši močnejši sciroccoti (ne samo 16v, ampak vse na k-jetu) so imeli G54 čeljusti in 256 diske. 16v je bil edini A1 VW z diski zadaj.

http://www.vagcat.com/epc/cat/vw/COR/1988/13/54/184112/ za kode, če kej nucajo.
Kode se pokrivajo z B2 audiji pa passatom, tak da se zna tam malo lažje dobiti nosilce in čeljusti.

Re: Škoda Favorit 135ls

Posted: 02 Nov 2015, 18:06
by super98
evo iz glave kateri avti imajo 256:

passat 35i (vsi razen G60 in VR6)
toledo (TDi, 2.0 8V)
ibiza, cordoba (2.0 8V, 1.9 Tdi)
golf mk2 gti 16V (samo od letnika 89 dalje)
polo 6N, 6N2 (1.4 16V, 1.6 GTI)
caddy (1.9 tdi)
corrado (vsi razen G60 in VR6)

pa še kakšen bi se najdel pomoje

Re: Škoda Favorit 135ls

Posted: 05 May 2016, 20:23
by Fleko
OK nimam več ideje. Vem da je kar nekaj VW majstrov tukaj.
Vglavnem spet se je zataknilo mater bom popizdil :evil:

Vse imam komplet, vse sem vpasal, da zdaj pašejo VW šenkli na škodine roke, tudi peljal sem se že (brez bremz) in manjka samo zadnji del te neskočne sestavljanke :lol: in to so zavorne ploščice.

Vglavnem, če nekaj časa nazaj naročim ploščice za omenjene čeljusti (Lucas 54 za diske 256mm) ni problema jih dobim, vendar do nakaj dni nazaj jih nisem rinil v čeljusti, ker nisem potreboval. Vglavnem nima veze, ne pašejo. Vredu kupim nove ATE, mi rečejo te morjo pasat, če slučajno nebi, so navoljo še ene. Danes namestim nove ATE tudi ne pašejo. Oblika paše po vodilih samo so za 2mm prekratke, nesem nazaj, mi da druge so primerno dolge, samo ima stopničko in se dotikajo vodil samo cca. 2mm kar je premalo. Iščemo gruntamo kaj bi še dal gor, vse možne variante smo gledali in premerili Polo GTI, Golf 2 GTI 8V in 16V, G60, Golf 3 GTI ABF, VR6, Corrado, Scirocco, Caddy... vse kar nam je prišlo na misel in nič ne paše, prelistal sem ATE knjigo, če slučajno kaj najdem, kar se je našlo smo že premerili in ne paše ali ima ''stopničko premalo'' ali pa je prekratka. Nič obupam tudi prodajalec obupa, grem nazaj v delavnico, poiščem staro ploščico, katera paše in po parih minutah čiščenja pridem do številke. Nič sem si rekel grem nazaj da vidim kaj bo vrglo, grem nazaj in pokaže kataloško od ploščice, katero so mi prvo dali ATE, ki je bila prekratka. Tokrat rečem, če mi lahko da drugo znamko, mogoče je ATE krš, odpremo drugo škatlo (nek kitajc) in popolnoma identično 2mm prekratka!!!!
Dimenzije ploščice so 119x69.5x16mm. Vse ploščice, ki smo jih probavali imajo v računalniku identične mere, vendar so v realnosti 117x69.5x16mm. Kje je fora?????
Bi mi znal kdo pomagata, ker nimam več ideje, jutri samo še počakam od TRW-ja, če slučajno te pašejo, ker tastare ploščice so od TRW-ja.

Cifro katero vidim na ploščicah ki PAŠEJO je TRW 01107/055, kar pomeni po GDB kataloški je to GDB1437. Pod to kataloško sem probal sicer TRWja ni imel noben na zalogi ampak jim je program ven dal za ATE in za dva druga kitajska klumpa in pri vseh odstopa za 2mm.

Naj samo še dodam, da me že resno ima, da bi vzel 5l kanglo bencina in vse skupaj zakuril, samo se spomnim, da gre Laukotu na k tale škodilak, zato bomo speljali dokonca, da bo tema aktivna :lol:

Re: Škoda Favorit 135ls

Posted: 05 May 2016, 21:33
by L4UK0
Fleko wrote:Naj samo še dodam, da me že resno ima, da bi vzel 5l kanglo bencina in vse skupaj zakuril, samo se spomnim, da gre Laukotu na k tale škodilak, zato bomo speljali dokonca, da bo tema aktivna :lol:
Eh, si pa hitr obupu... :lol:

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=kIsvQjUDsuY[/youtube]

P.S. Sicer pa...upam da najdeš ta prave ploščice. Ker drugače sploh ne bom zbral volje za naslednji meet :P

P.S. Ne resno, vso srečo pri iskanju...

P.S. en dan se lohka za kšn kosiu /pivo po šihtu zmenva, ti moram še vrnit orodje za fedre ;)

Re: Škoda Favorit 135ls

Posted: 05 May 2016, 21:36
by eugene
navari tista 2 mm če te moti. da nima še kakih plehcev men vodilom in ploščico da lažje drsi pa ti tebi mankajo. šla ne bo nikamor tudi z luftom samo škatlalo bo.