Pozdravljeni,
Pišem da vas seznanim z dogajanjem v vročem in občasno hrupnem Črne Kalu (za hrup so krivi motoristi).
Pred 2 tedni sem avto zavaroval, saj me zavarovanje stane le 31 euro in dvignil preizkusne tablice,
nato sem se zapeljal nekaj-krat od moje hiše do Viki burgerja (razdalja 500m). Takoj sem opazil da avto
ne deluje pravilno, saj nima nobene moči.....
Po tem ko sem nekaj dni "visel" na telefonu in klical v vse mogoče delavnice v slo (rsr, asr, .....) sem ugotovil, da
se nobeden ne ukvarja s premapiranjem original motronica....
Nato sem se odločil, da v avto vgradim namenski računalnik DTAFAST s40.
Omenjeni računanik omogoča pol-sekvenčni vbrizg in pol-sekvenčni vžig, tako da ne potrebujem več razdelilne kape,
niti senzor na odmični gredi ni več potreben....
Odstranil sem LMM senzor in namestil MAP senzor ter senzor temperature zraka,
originalen TPS pa sem zamenjal s TPS s potenciometrom.
Prav danes pa dobim vžigalno tuljavo od novejše calibre katera ni imela več razdelilne kape (vbistvu sta v enem ohišju dve vžigalni tuljavi in 4 izhodi).
Dejansko bi lahko sedaj ostranu celoten AIR BOX in namestil vidne trobentice, vendar mi takšna ideja ni všeč,
še tako se bom prvi mesec vozil prestrašen da bo vsak čas kaj crknilo, če pa bi bil brez filtra zraka in z direktnimi loputicami mislim da nebi niti avta vžgal
Situacijo bom rešil tako, da bom namesto LMM-ja sedaj namestil kos cevi na kateremu bo senzor temperature zraka.