Page 6 of 15

Re: Dragon's City

Posted: 10 Apr 2013, 00:43
by nalim
Hudo si tole zrihtal. Morem fotra enkrat pripeljat na ogled: je tam okoli 1975 kupil novega CQP in par mesecev je celo ostal pri hiši. :twisted:

Re: Dragon's City

Posted: 10 Apr 2013, 00:44
by DragonK8663K
Olajsana vrata :

Re: Dragon's City

Posted: 10 Apr 2013, 00:47
by DragonK8663K
Pred barvanjem se hitro na vage 8-)

Re: Dragon's City

Posted: 10 Apr 2013, 00:55
by DragonK8663K
Pri tehtanju so bila vsa original stekla , razen s sprednjih vrat na avtu !
Paket z Macrolon stekli je na poti , potem bo pogled na vage se boljsi ! :twisted:

Ze to se mi zdi v primerjavi z City-jem zelo malo !
City 816kg vse original in nekoliko tezje felge / Coupe bo okoli 850kg z Macrolon-om, prazna notranjost, kletka , z tankovskim CIH-om , vecji menjalnik, velika aksa in Diff ! Nekaj fore je se v GFK pokrovu motorja in prtljaznika ....

Re: Dragon's City

Posted: 10 Apr 2013, 01:01
by DragonK8663K
Coupe ima za razliko od City-ja zelo lahke felge :idea:

Re: Dragon's City

Posted: 10 Apr 2013, 01:04
by DragonK8663K
Zdaj se hitro pobarvat kar je treba, sledi pot v NM na valje, potem pa veselo na delo oz. testiranje in nastavljanje geometrije ter podvozja :arrow:

Re: Dragon's City

Posted: 10 Apr 2013, 07:06
by JureK
:shock:
Prava raketa zgleda!

Re: Dragon's City

Posted: 10 Apr 2013, 08:26
by croma_man
hudo tole :o pa še taprav voznik ga ma, dej če se boš mogoč na kak grobnik al pa kej podobnega spravu sporoč

Re: Dragon's City

Posted: 10 Apr 2013, 09:10
by dabi
Kdaj pa greš na valje? Sam bi moral tudi enkrat skočit z Manto..

Re: Dragon's City

Posted: 10 Apr 2013, 09:19
by papi
A na štajerskem ni nobenega z valji...?
To mi je res čudno k tam največ rihtate avte ;)