Page 6 of 18
Re: 1977 Opel Kadett C 1.2N
Posted: 15 Apr 2013, 16:05
by DS71
probaj s Shell-om .. olja naj bi vsebovala "pralne praške"
Lahko trditev podkrepim tudi iz lastnih izkušenj .. na dirkalcu smo menjavali blok motorja .. se lotim jaz to prat..z bencinom,čopičem,čistili,pritiskom...lalala ... vse super čisto ampak na stenah alu bloka tisti rjavi fleki ..od zlate do temno rjave ..pač od zgorjenega olja.. zložimo in vozimo na shell .. po ene treh dirkah smo morali ležaje menjat ..ko se je motor razdrl blok v notranjosti čudežno čist .. do svetlega ..tako da nekaj je na tem ..
Re: 1977 Opel Kadett C 1.2N
Posted: 15 Apr 2013, 16:36
by Waxxx
Sem ravnokar svojga mehanika vprašu, ki je btw zagrižen oldschool FauVejc - vozi hrošča Herbie look, in je reku, da menjava olja v kratkih intervalih dela čudeže... Tako da se ne bomo neki preveč sekirali!

Re: 1977 Opel Kadett C 1.2N
Posted: 15 Apr 2013, 18:55
by cobra13
Re: 1977 Opel Kadett C 1.2N
Posted: 15 Apr 2013, 20:56
by eugene
Ja res ti bo hvaležen. Že ki si pa malo nažiggaš vmes v rdeče polje.
Re: 1977 Opel Kadett C 1.2N
Posted: 16 Apr 2013, 06:34
by Waxxx
To spiranje z nafto sem tudi že gledu, tudi to fantje počnejo... Kar se pa rdečega polja tiče... Zaenkrat ga še nima, imam pa željo nekje dobit števec z obratomerom!
Bom naredu par menjav s kratkimi intervali!

Re: 1977 Opel Kadett C 1.2N
Posted: 24 Jun 2013, 21:16
by Waxxx
No, te dni sem se spet malo igral okoli motorja, tako da sem ga spravil v vozno stanje. Sedaj ima nov kompleten sistem vžiga in naštelano vse kar se da naštelat z merilnimi lističi.
zdej v leru laufa mirno in tiho, brez nekih čudnih potresavanj, in kar mi je prej topel ugašu, mi zdej ne. Cviknem pa vseeno, ker ga v leru v kabino skor da ne slišim!
Tu se pa finese končajo, ker za naprej nimam tapravih ušes!

Kota vžiga nisem spreminju, ker nisem porajtu kje odtegneš razdelilno kapo. Fergazer je pa tud podobna zgodba. Verjetno nisem daleč od optimuma, ker avto lepo pospešuje. Ampak vmes cuka. Sploh če ga pohodiš, ga prvo zamori, potem pa cukne in potegne. Čeprav no, tud od nakupu je nekak podobno cuku!
Prilagam dve fotki iz testnih voženj... Pa preden kdo vpraša... Ne, preizkušnje niso veljavne!
Najpomembnejše pa je to, da draga ne gleda več z viška na avto, in je prav navdušena nad počutjem v avtu med vožnjo!
Tu na posnetku se vidi kako laufa. Lučka za akumulator se na začetku zgleda ni ugasnila zarad prenizkih obratov. Se pa sliši kako ga zamori ko prvič potegnem štango za gas
[youtube]
http://www.youtube.com/watch?v=zh3EM00tSHY[/youtube]
Re: 1977 Opel Kadett C 1.2N
Posted: 26 Jun 2013, 08:33
by croma_man
waxx, manj šraufat pa več vozit, dokler še 1 bremza prime, dokler še ena guma drži zrak, vozi, pa če trokira al pa ne

Re: 1977 Opel Kadett C 1.2N
Posted: 26 Jun 2013, 12:31
by Waxxx
croma_man wrote:waxx, manj šraufat pa več vozit, dokler še 1 bremza prime, dokler še ena guma drži zrak, vozi, pa če trokira al pa ne

Hahahah! Sej zdej je genau tk! Tud kar se okol bremz tiče!

Re: 1977 Opel Kadett C 1.2N
Posted: 27 Jul 2013, 07:38
by Waxxx
Tako, sedaj je v opisu profila pod rubriko avtomobili ostal samo močerad... Clio je dobil novega lastnika, tako da sedaj imam prostor in nekaj denarja, nimam pa časa za Kadetta!
Bi pa za začetek še enkrat opozoril kaj mi manjka:
- vžigalnik
- oranžni žmigavci
- komplet tapecirunga, vključno s tisto pod armaturko
- leva sprednja luč
- to be added
Pobožna želja so pa itak števci z obratomerjem in sredinska konzola...
Mad face mo-fo!
EDIT: Prosil bi poznavalce/imetnike teh mopedov za en komentar. In sicer v zvezi z zamikom kota vžiga z vakuumom. Namreč, vzvod na razdelilni kapi ima par mm lufta. Kar pomeni, da vakuum na začetku vleče ročico v prazno, šele potem pa začne zamikat kot. Zdej ne vem, a je to povsod tako, al je sam pri men.
Re: 1977 Opel Kadett C 1.2N
Posted: 02 Sep 2013, 07:50
by Waxxx
Med pobožne želje sem pozabil uvrstiti Engelmann špegle, katere sem celo nabavu, ane!
Števec z obratomerom je nekje na poti iz Hamburga, za sredinsko konzolo pa še vedno nimam srca odšteti take dnarce kot so to Švabi pripravljeni. Ostale drobnarije iz seznama še vedno iščem.
Špegle sem namontiru, moram nekak zablindirat stare lukne. Študiram, da bi vse take zadeve (lukne, rjo) fliku s stickerji, ker jih mam cel kup še iz srednješolskih časov.
Za občutek kako avto zgleda:
Men so ti špegli od vekomaj zakon. Avto deluje masivneje in širše. Z unimi je bil tak sprđen!
Je pa res, da sem si jih predstavlju manjše!
P.S.: Takoj za avtom je parkiran donator za engine swap!
