Lijačke bom še poslikal, samo da pridem do dnevne svetlobe, z neonko se ne pokaže prava barva
No, kot sem prej omenil, delam tudi na širjenju prednjih rok .. zakaj? Zato ker se zaradi distančnikov, pri večjem kotu koles optika totalno podre. In mi avto začne nosit skozi nos. Zato sem iskal rešitev, in prišel do ideje, da uporabim Manta/Ascona B roke ...
Zadeva je sicer 5 cm širša na roko, ampak zgleda bo glih za glih šlo mimo obrob. Sledila je predelava:
Prvo sem razpunktiral roke od Kadetta, da sem prišel do spodnjih A rok oz. enega dela ( tisti, ki gre na karoserijo), nato pa sem enako razpunktiral še spodnjo roko od Ascone, in zadeve združil skupaj.
Zgornja roka je daljša in širša, vendar bom kar se tiče širine reč zapolnil z še dvemi originalnimi pušami. In še malo bo treba predelati ušesa za amortizerje.
Sedaj sledi samo še obnova puš, peskanje, barvanje ... in nato še daljšanje končnikov .. upam, da mi bodo v Vargalantu lahko naredlili po želji daljši notranji končnik, drugače bom moral delati vmesnike.
fotke:
Malo daljše pa so
pošvasano
PS..pa še ena reč mi je dobra, ker bom uporabil Ascona akšenkle oz. premnike, bo imela zadeva tudi neprimerno debelejše končnike
