Page 6 of 35
Re: Opel Manta B 1.6S l. 1977
Posted: 12 Sep 2015, 00:38
by Anzee
Koncn spet malo casa.
Pohvalit je treba trgovino Copex (
http://www.copex.si). Odlocil se da zamenjam vzigalne sisteme na obeh Mantah (B nekaj cuka, A ima zelene kable in kapo

). V copexu so imeli oba sistema (Bosch in Delco) na zalogi! Pa se ugodno!
Jutri upam da šraubarija

Re: Opel Manta B 1.6S l. 1977
Posted: 12 Sep 2015, 23:08
by Ante V8
bravo kolega!!!!!!!!
Re: Opel Manta B 1.6S l. 1977
Posted: 13 Sep 2015, 14:31
by Peeping_Tom
podpiram širjenje gte pleharc

Re: Opel Manta B 1.6S l. 1977
Posted: 13 Sep 2015, 22:43
by Anzee
Peeping_Tom wrote:podpiram širjenje gte pleharc

Se strinjam! Samo eno gte feltno rabm se dobit nekje
Evo, dons sel vgradit nakupljeno robo. Pase vse, samo kabli bolj ne

kotni priklop pride premalo v globino razdelilne kape..
Pri prihodu do avta najprej koncert
Najprej platine & co
Po pa fotošut na hitrco

Re: Opel Manta B 1.6S l. 1977
Posted: 14 Sep 2015, 09:37
by Fuego
Nora tale zadnja fotka =)!
Re: Opel Manta B 1.6S l. 1977
Posted: 14 Sep 2015, 17:03
by Anzee
Fuego wrote:Nora tale zadnja fotka =)!
Ja, ma plac svoj car

Re: Opel Manta B 1.6S l. 1977
Posted: 15 Sep 2015, 15:32
by karoserist.si
Anzee wrote:
Po pa fotošut na hitrco

Vsa čast za tole fotko...noro

.
Re: Opel Manta B 1.6S l. 1977
Posted: 15 Sep 2015, 20:13
by L4UK0
Lepo lepo...a pa zdej motor tut kej boljs laufa?

Re: Opel Manta B 1.6S l. 1977
Posted: 16 Sep 2015, 05:55
by Anzee
L4UK0 wrote:Lepo lepo...a pa zdej motor tut kej boljs laufa?

Ne
Kot kaze je neki na ferglnu, bo treba mal razstavt.
Re: Opel Manta B 1.6S l. 1977
Posted: 16 Sep 2015, 23:57
by Anzee
Evo, danes sem razstavil uplinjac. Soldex PDSI 35. Imam se enega "rezervnega", ampak se v malenkostih razlikuje.
Skratka, najprej sem vse razstavil, grobo spucal in vrgel v kopel iz kisa
Kis je marsikaj zelo dobro razzrl v dveh uricah, tako da sem potem se malo scetkal in sprical in stikal po luknjicah..
Nazaj skup sestavljen...
No, potem sem sel nazaj namontirati na avto in - zelo podobna storija, kot je ze bila

Motor noce lepo drzati standgasa. Pod zaugom ga recimo nekako drzi, zjebe ga tranzicija iz delno odprte glavne lopute v zaprto. Motor kar nekako "odreze" v doloceni tocki. FRwolf na pomoc!

Skratka, ce ma kdo kaksno idejo ali pa dober manual. Hec je, da vecina teh uplinjacev ima v dusilni loputi samo dva vijaka. Ta pa ima se nek kao "ventil" na bimetal (slike 15, 16, 17 in 18). Naj bi bil med segretim odprt, med hladnim zaprt, ampak pri meni je skoz nekako "labav"
Na strani
http://www.ruddies-berlin.de/35PDSiOP.htm je spodnja slika:
In zdej gruntam kaj naj bi blo
