Opel Ascona B 2.0E

Post Reply
User avatar
L4UK0
Posts: 3143
Joined: 18 Oct 2010, 22:06
Avtomobil: 1972 Datsun Fairlady Z
Location: Ljubljana
Contact:

Re: Opel Ascona B 2.0E

Post by L4UK0 » 03 Feb 2014, 20:47

Vazn da net se dela! :) Kako kaze pa z drugo posiljko bombonenov? Si jim uspel ustulit se en gl. cilinder? :)
Image
User avatar
Peeping_Tom
Posts: 277
Joined: 22 Jan 2011, 14:41
Avtomobil: Opel Ascona B 2.0 E

Re: Opel Ascona B 2.0E

Post by Peeping_Tom » 04 Feb 2014, 09:07

L4UK0 wrote:Vazn da net se dela! :) Kako kaze pa z drugo posiljko bombonenov? Si jim uspel ustulit se en gl. cilinder? :)


Žal ne, komunikacijo po emailu imajo katastrofalno. Sem prvo dobil mail, da moram plačat, pa se nikjer ni dalo spreminjati, pol sem plačal in piše, da dobim mail, ko gre roba na pot.
Več kot teden ne duha ne sluha, pišem kaj se dogaja, pa so rekli, da so dali na DHL že prejšnji teden. Tracking cifre seveda nisem dobil... :roll:

Saj, če bo roba vredu (oz. če sploh pride), bom čez nekaj cajta najbrž še enkrat naroil, ker sem pozabil par malenkosti...
User avatar
Peeping_Tom
Posts: 277
Joined: 22 Jan 2011, 14:41
Avtomobil: Opel Ascona B 2.0 E

Re: Opel Ascona B 2.0E

Post by Peeping_Tom » 04 Feb 2014, 16:34

Hm, tile pkw teile so poceni in ok, ampak izredno redkobesedni ljudje :roll:
Sem neke maile pošiljal brez haska, kar naenkrat je pa roba že bila tu...
Sorry, Lauko. :oops: Bomo itak še kaj rabli...

V glavnem... candy, candy, candy :D :D

Nekaj robe imam še od prej:
Blatnike imam že ene 5 let doma... še sreča, ker je šla cena vmes 50% gor. :P
Image

Dihtnge za karter, ker moram poštimat tisto šipko za olje, ki se zatika... no, pa svinjarijo tud ne škodi spucat ;)
Pa za ventildekl je dobro imet vedno na zalogi.
Image

Tole že dolgo čaka na vgradnjo:
Image

Tole je bilo najvažnejše, brez tega novega bi me bilo strah se vozit...
Image

Pa tegale: kit za obnovo čeljusti. Klinčev Bosch. Una vodila sem nabavil cenejša od NK, ker ni tolk važno. Pa so celo dali mazilo zraven. Boschevi gumici za bat in protiprašna, ki imata na sliki mast za bate zraven, je pa ni bilo... :x
+mal me skrbi, da sem prekratki prednji gumilajtnig naročil... grem probat zdej.
Image

Najpogostejši razlog za padec na tehničnem 8-)
Image

No, to sem pa že pokazal...
Image


Btw. kdo ve, čemu služi tisti vijakec tam gor na vrh cilindra?
Image
Kao regler za zadnje? Ampak saj ma še posebej regler... Oz. OHV mašine ga nimajo, se mi zdi... ?
User avatar
strider87
Posts: 661
Joined: 08 Feb 2012, 19:34
Avtomobil: Opel Kadett C, bmw e30, Vw T2b , Manta b
Location: Ptuj

Re: Opel Ascona B 2.0E

Post by strider87 » 04 Feb 2014, 19:04

čuješ ti si pa dol šaltno pa ročno spusto, z kakim tempom nabavljaš ;) :D
Lepo le tak naprej 8-)
User avatar
Peeping_Tom
Posts: 277
Joined: 22 Jan 2011, 14:41
Avtomobil: Opel Ascona B 2.0 E

Re: Opel Ascona B 2.0E

Post by Peeping_Tom » 04 Feb 2014, 19:09

Jap, zdaj imam pa res že veliko večino vsega. Dobro, olja ipd. bom potem sproti nabavljal...


Psihofizično se pripravljam za zadnji veliki finančni podvig: barvanje + pa nove gume... :shock:
User avatar
strider87
Posts: 661
Joined: 08 Feb 2012, 19:34
Avtomobil: Opel Kadett C, bmw e30, Vw T2b , Manta b
Location: Ptuj

Re: Opel Ascona B 2.0E

Post by strider87 » 04 Feb 2014, 19:32

Peeping_Tom wrote:Jap, zdaj imam pa res že veliko večino vsega. Dobro, olja ipd. bom potem sproti nabavljal...


Psihofizično se pripravljam za zadnji veliki finančni podvig: barvanje + pa nove gume... :shock:
tak, da bomo poleti že kruzali ;)
User avatar
Peeping_Tom
Posts: 277
Joined: 22 Jan 2011, 14:41
Avtomobil: Opel Ascona B 2.0 E

Re: Opel Ascona B 2.0E

Post by Peeping_Tom » 04 Feb 2014, 19:38

hm, predvsem vprašanje, če bom zbral €€€ do poletja. :?

Pa diplomo še glihkar iz riti vlačim, moram zdaj enkrat že naredit, ker se ukinja star sistem. 8-)
User avatar
Peeping_Tom
Posts: 277
Joined: 22 Jan 2011, 14:41
Avtomobil: Opel Ascona B 2.0 E

Re: Opel Ascona B 2.0E

Post by Peeping_Tom » 13 Feb 2014, 18:35

Danes sem malce peljal donatorski avto na sprehod za ene pol ure...

Hm, če bo uporabljeno praktično vse s tega avta,
razen šasije, vrat in obeh osovin, a je potem to sploh 'donatorski' avto, al je v bistvu una školjka, ki jo švasam, donator? :?: :?: :?:

Image
Image
Image
Image

Saj takole na slikah izgleda, ja. Problem je, ker je še posebej gnil ravno na najbolj zoprnih mestih: oba langstragerja, spredaj in zadaj; oba A stebrička sta popolnoma kaputt, vse 4 šalce za amortizerje (zadnje so že ble itak švasane...)...

Me pa vedno znova preseneti, kako dobro se pelje, kljub temu da stoji praktično že 5 let, pa da so kr eni hin amortizerji not. ;)
Se je pokazalo za pametno naložbo, da sem mu zamenjal olje pa antifriz, preden sem ga uskladiščil, ker potem ne želim imeti kakšni neprijetnih presenečenj... Ful lepo laufa (še posebej, ker ni več zadnjega auspuh demferja), pritisk olja pr štandgasu pa kaže skor 2 bar pri toplem. :)
Edino gumijaste cevi na LMM in štandgas reglerju so popolnoma preperele... :| Ima kdo kakšno alternativo?
Pa taspodnjo cev za hladilnik za 2.0 E bi tudi rabil...
User avatar
L4UK0
Posts: 3143
Joined: 18 Oct 2010, 22:06
Avtomobil: 1972 Datsun Fairlady Z
Location: Ljubljana
Contact:

Re: Opel Ascona B 2.0E

Post by L4UK0 » 19 May 2014, 22:10

Evo, sem naročil in zmontiral taisti gl. zavorni cilinder! :) Zaenkrat dela super, je pa res, da ga je bilo res težko odzračit....
+ glede tistega vijaka...je tudi mene matralo da bi ga med odzračevanjem odvil, pa sem na srečo prej povprašal OPja. Po njegovih besedah ta vijak drži prvo stopnjo oz. prvi batek v cilindru. Tako da ne tikat :)
Image
User avatar
Peeping_Tom
Posts: 277
Joined: 22 Jan 2011, 14:41
Avtomobil: Opel Ascona B 2.0 E

Re: Opel Ascona B 2.0E

Post by Peeping_Tom » 30 Nov 2014, 23:46

Jezus marija, kdaj je bil zadnji update... :o Zdaj je preveč fork za upload, zato : 1 leto dela v 10 slikah :) ko bo konc, bom nekam postavil foto album, oz. je itak precej na FB gor...


Kleparije je bilo 1.000.000, teh slik vseh detajlov je ful preveč...
Image
Image
Image
Image
Image

tako je nekdo 'popravil' zadnjo vezno :?
Image

Potem je bilo vse za čigumjano, 2x pihnjeno s primerjem, potem s črno, pa na koncu bitumen body...
malce sem tudi zmanjšal tisto grdo muldo za rezervno kolo :lol:
Image
Image

Akse gor...
Image

Image

In je spet na kolesih.
Image
Image

Še par detajlov odspredaj za pošvasat...
Image

In je bil gotov. :) :)
Image
Image
Image
2 dni nazaj je šel do ličarja, zdaj pa bo, ko bo. Se nadaljuje po novem letu.

medtem se pa lahk očedi motor in podobno sranje
Image
Post Reply