
BMW 2002 1975 ALPINA

Re: BMW 2002 1975 ALPINA
Perfection is achieved, not when there is nothing more to add, but when there is nothing left to take away.- Antoine de Saint-Exupery 

Let's go Brandon!

Re: BMW 2002 1975 ALPINA
Kaj pa vem, men nardi rit bl tako retro. Ni clean ampak ravn zrd tega hočem narest tko, da če me rukne da nebi meu pač odšravfam in je brez dodatnih lukenj...eugene wrote:Ne dajat te meglenke gor. Bo preveč krame na avtu.
Tudi jaz sem bil podobnega mnenja ampak potem, ko so bile že luknje v odbijaču je tam nekaj moglo bit... No ker sem raziskoval dalje sem ugotovil, da je moja vto eden izmed rekih, ki ima frbško dodaten nosilec varovalk za špic luči. No in men so počas prirastle k srcu. In tretje zakaj so tam... sicer se redko vozim ponoči ampak kadar se se te luči poznajo konkretno...L4UK0 wrote:Za moje pojme je tale zadnja meglenka čisto odveč, še sprednje mi nekako ne pašejo na izgled avta.
Sedeži pa izgledajo super!
Ne celotni sedeži se morajo preobleč... Z razlogom so slikani s sovoznikove straniZiZa wrote:Se strinjam z eugenom. Sprednjim zicem si mislu menjat sam sredijo? Kater vzorc?

Alpinas were always posh hot rods!

Re: BMW 2002 1975 ALPINA
Sedeži so itak pornjak pravi
Drugače pa meni glede na smer projekta ni slab z meglenko, ipak ni to nek car show dedicated avto ko more bit vse clean pa zreducirano ampak zgleda tak kul stock meni ta meglenka.. al pa sem čudn 



Re: BMW 2002 1975 ALPINA
Hvala Metod!l3v4rt wrote:Sedeži so itak pornjak praviDrugače pa meni glede na smer projekta ni slab z meglenko, ipak ni to nek car show dedicated avto ko more bit vse clean pa zreducirano ampak zgleda tak kul stock meni ta meglenka.. al pa sem čudn


Alpinas were always posh hot rods!

Re: BMW 2002 1975 ALPINA
Vsi nekaj pridno delate in z veseljem spremljam forum. No se odločim da najdem svojo temo in glej ga zlomka, od začetka Novembra nobenega sporočila.
Zdej je pa že čs da sporočim, da sem med živimi
No letos smo sezono začel kr zgodi ampak z razlogom, ker je že zadnje dve leti izpuh bil bolj podoben švicarskemu siru kot tesnemu izpuhu. No celo zimo sem imel čas kako točno naprej...
Ali začasno zakrpam lonec, izdelam samo izpuh od kolektorja naprej ali grem full mode. No Novembra se je začelo malo študirat in odločitev je padla cel izpušni sistem custom.
No izračuni raznih poti in dimenzij cevi so se začele ampak kaj ko je treba upoštevati parametre katere bo motor imel, ko bo še mal bolj predelan. No šel sem do te mere, da sem poenostavili eno zadevo, ki se je ujemala... to so primarne cevi S65 BMWjevga izpušnega kolektorja... Moral sem jih podaljšati glede na izračune, modifikacije so bile tudi ko 4 cevi pridejo skupaj, da se je dimenzija ujemala z najmanjšim premerom izpuha znano kot efektivni premer venturija izpušnega sistema, ki pač za moj motor mora bit drugačen kot za S65.
Končni rezultat: povit kolektor

No ker sem hotel globji zvok in sem šel na max dimenzijo cevi, ki lahko zadnji most in karoserijo še obide brez stika z njima, no potem pride problem z back-pressure, zato se je naredila tudi anti-reverzijska komora, da se le ti zmanjšajo.
Dodal se je tudi gibki del cevi, da se vibracije ne prenašajo preveč na cel sistem. Izbira loncev je bila po izmerah enaka Turbo/Alpina.
Zavarjen sistem z starim Abarth-om poleg:

S spodnje strani zgleda takole, preden so bili poviti še določeni deli izpuha:
pri menjalniku(dodana luknja za lambdo):

Sredinski del:

Zadnji del z zaključkom:

Vse sem zavaril na V-band objemke, zaključek je posebaj zaradi lažje montaže in tudi če me prime, da namontiram kljuko za Braco/Adria prikolico dam ta zaključek gor kot so ga imeli nekateri Turbo modeli(naravnost). Sem pa kar ponosen nase, ker je bil tole največji moj TIG varilski projekt doslej.
Zaključek izpuha od zunaj pa izgleda takole:

Slika je bila narejena, ko se mi je na turi pokvarila bencinska črpalka
No poleg tega so se naredile še neke stvari:
- Zamenjava bencinske črpalke (zdaj je original in ne kitajska kopija
)

- Aluminijast pedal za plin je nadomestil grdega MOMO iz 90ih

- Ker so se vibracije motorja prenašale na pedal sem zato tudi prešel na sistem dveh jeklenic (in tudi motečo modro plastiko za hladen zajem zraka mi je uspelo pihnit na črno
)



No letos smo sezono začel kr zgodi ampak z razlogom, ker je že zadnje dve leti izpuh bil bolj podoben švicarskemu siru kot tesnemu izpuhu. No celo zimo sem imel čas kako točno naprej...
Ali začasno zakrpam lonec, izdelam samo izpuh od kolektorja naprej ali grem full mode. No Novembra se je začelo malo študirat in odločitev je padla cel izpušni sistem custom.
No izračuni raznih poti in dimenzij cevi so se začele ampak kaj ko je treba upoštevati parametre katere bo motor imel, ko bo še mal bolj predelan. No šel sem do te mere, da sem poenostavili eno zadevo, ki se je ujemala... to so primarne cevi S65 BMWjevga izpušnega kolektorja... Moral sem jih podaljšati glede na izračune, modifikacije so bile tudi ko 4 cevi pridejo skupaj, da se je dimenzija ujemala z najmanjšim premerom izpuha znano kot efektivni premer venturija izpušnega sistema, ki pač za moj motor mora bit drugačen kot za S65.
Končni rezultat: povit kolektor

No ker sem hotel globji zvok in sem šel na max dimenzijo cevi, ki lahko zadnji most in karoserijo še obide brez stika z njima, no potem pride problem z back-pressure, zato se je naredila tudi anti-reverzijska komora, da se le ti zmanjšajo.
Dodal se je tudi gibki del cevi, da se vibracije ne prenašajo preveč na cel sistem. Izbira loncev je bila po izmerah enaka Turbo/Alpina.
Zavarjen sistem z starim Abarth-om poleg:

S spodnje strani zgleda takole, preden so bili poviti še določeni deli izpuha:
pri menjalniku(dodana luknja za lambdo):

Sredinski del:

Zadnji del z zaključkom:

Vse sem zavaril na V-band objemke, zaključek je posebaj zaradi lažje montaže in tudi če me prime, da namontiram kljuko za Braco/Adria prikolico dam ta zaključek gor kot so ga imeli nekateri Turbo modeli(naravnost). Sem pa kar ponosen nase, ker je bil tole največji moj TIG varilski projekt doslej.
Zaključek izpuha od zunaj pa izgleda takole:

Slika je bila narejena, ko se mi je na turi pokvarila bencinska črpalka

No poleg tega so se naredile še neke stvari:
- Zamenjava bencinske črpalke (zdaj je original in ne kitajska kopija


- Aluminijast pedal za plin je nadomestil grdega MOMO iz 90ih

- Ker so se vibracije motorja prenašale na pedal sem zato tudi prešel na sistem dveh jeklenic (in tudi motečo modro plastiko za hladen zajem zraka mi je uspelo pihnit na črno


Alpinas were always posh hot rods!

Re: BMW 2002 1975 ALPINA
Schön!
Daj še vrži nek video auspuha 



- pero27
- Posts: 2726
- Joined: 16 Jan 2014, 16:50
- Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
- Location: Novo mesto
- Contact:
Re: BMW 2002 1975 ALPINA
Ja, dej! Kej tazga;

Drugače pa vrhunsko zgleda, tud za na steno nebi bil švoh, za pod avto pa še bolj!


Drugače pa vrhunsko zgleda, tud za na steno nebi bil švoh, za pod avto pa še bolj!


Re: BMW 2002 1975 ALPINA
Fanta hvala lepa za pohvalo!
Posnetek je edn amapk bo treba narest mal bolšga. Drugač pa že ena super stvar, nov izpušni sistem je kljub večjemu premeru 5,5kg lažji kot prej.

Posnetek je edn amapk bo treba narest mal bolšga. Drugač pa že ena super stvar, nov izpušni sistem je kljub večjemu premeru 5,5kg lažji kot prej.

Alpinas were always posh hot rods!


- karoserist.si
- Posts: 537
- Joined: 04 May 2011, 07:45
- Location: Ljubljana
- Contact:
Re: BMW 2002 1975 ALPINA
Lepo ti gre tole delo/obnova od rok
.

