Page 5 of 10
Re: MB W123 280CE... part II new car
Posted: 26 Oct 2014, 13:53
by $küll
tako nekako

Re: MB W123 280CE... part II new car
Posted: 26 Oct 2014, 19:05
by super98
tnx, bom pogledal.
Danes, valve job done!
lpd
Re: MB W123 280CE... part II new car
Posted: 19 Feb 2015, 23:38
by super98
old vs new... prede veliko lepše, potrebuje pa še menjavo obeh downpipe-ov. Avspuh je pa od 280-ke limo, skrajšan za nekih 9cm. Za coupeja se ga ne dobi.

Re: MB W123 280CE... part II new car
Posted: 23 Feb 2015, 09:28
by Fleko
Kam si potem dal krajšat?
Poklič, kaj ko boš zalaufu mašinerijo

Re: MB W123 280CE... part II new car
Posted: 22 Mar 2015, 01:07
by super98
Novi fedri & amortizerji. Amortizerji Meyle, fedri H&R -5cm:
nove gume nad fedri:

Re: MB W123 280CE... part II new car
Posted: 22 Mar 2015, 10:15
by $küll
Kruzni ga do obale dej

Re: MB W123 280CE... part II new car
Posted: 22 Mar 2015, 11:24
by DS71
a je že namontirano ?

Re: MB W123 280CE... part II new car
Posted: 22 Mar 2015, 23:27
by super98
Prvo sem porihtal še 185PS močno centralno zaklepanje na avtu. Zakaj 185PS? Centralno pri 123ki deluje na vakuum, ki ga ustvarja motor. V prtljažniku je vakuum rezvoar, ki drži vakuum tudi ko je avto vgasnjen. To pomeni da je po celem avtu zmešnjava špagetov od vakuum cevk. Na vakuum poleg centralca deluje še zaklep naslonjal sedežev, in višinska regulacija sprednjih luči. Še dobro da nimam klime, ker potem je tudi to na vakuum...
Prvo sem diplomiral iz centralca na vakuum, porabil ene 8 ur da sem dojel princip in vse premeril z vakuum metrom in potem nabavil nov vakuum master switch za voznikova vrata (35€ ebay), ter vakuum element za sovoznikova vrata (22€ autocommerce)...
ter nov vakuum element v vratih:
In pa zanimivost, ki me je na koncu zelo razevselila... Ko sem zrihtal centarlca je avto na štandgasu nehal smrdet po bencinu. Očitno izguba vakuuma in k-jet ne gresta skupaj

Re: MB W123 280CE... part II new car
Posted: 22 Mar 2015, 23:37
by L4UK0
Wtf to pa še nisem vidu

Za kolko odklepanj/zaklepanj pa ima vakum rezerve?

Re: MB W123 280CE... part II new car
Posted: 22 Mar 2015, 23:48
by super98
Če je vse diht naj bi bilo zaloge za nekih 5-6 zaklepanj/odklepanj. Hvala bogu, očitno da bo kul... Tudi naslednji dan še odklene BP, se pravi da je diht!
Potem sva se s kolegom lotila še prizemljitve coupeja. Kot že napisano gre avto dol 5cm z H&R fedri, obenem dobi še nove amortizerje in federgume.
Vglavnem menjava zadnjih fedrov se je izakazala pa PITA! Amortizer spuliš ven v 15 min, pri fedrih se pa zatakne. Pri mercedesih je potrebno imeti sponke za fedre, ki primejo feder znotraj, klasična varianta dveh sponk, ki primejo feder zunaj se je izkazala za popolnoma neuporabno. Tako da sva kombinirala z eno sponko in neko heavy duty gurtno. Po dveh urah pregovarjanja so bili novi fedri končno notri!
In potem razočaranje. To je slika avta takoj po menjavi zadnjih fedrov:
WTF?!? Avto je enak kot je bil pred menjavo! Tako da sva rekla da dava menjavo prednjih na hold, da vidimo če se bo zadeva kej posedla, če ne bo pela fleksarca...
Hvala bogu, po nekaj kilometrih naslednji dan je avto že občutno padel dol:
Upam da sčasoma pade še dol, kar verjetno bo, če ne pa menjam fedrgume za tanjše.
Zdaj pa prošnja, če ima kdo orodje za stiskat fedre na "talarje" oziroma tako varianto ki zagrabi feder odznotraj in ga je pripravljen posodit za kako urco ali dve se priporočam. Protiusluga sledi...