Page 5 of 10

Re: MB W123 280CE... part II new car

Posted: 26 Oct 2014, 13:53
by $küll
tako nekako

Image

Image

Re: MB W123 280CE... part II new car

Posted: 26 Oct 2014, 19:05
by super98
tnx, bom pogledal.

Danes, valve job done!

Image


lpd

Re: MB W123 280CE... part II new car

Posted: 19 Feb 2015, 23:38
by super98
old vs new... prede veliko lepše, potrebuje pa še menjavo obeh downpipe-ov. Avspuh je pa od 280-ke limo, skrajšan za nekih 9cm. Za coupeja se ga ne dobi.

Image

Re: MB W123 280CE... part II new car

Posted: 23 Feb 2015, 09:28
by Fleko
Kam si potem dal krajšat?
Poklič, kaj ko boš zalaufu mašinerijo ;)

Re: MB W123 280CE... part II new car

Posted: 22 Mar 2015, 01:07
by super98
Novi fedri & amortizerji. Amortizerji Meyle, fedri H&R -5cm:

Image


nove gume nad fedri:

Image

Image

Re: MB W123 280CE... part II new car

Posted: 22 Mar 2015, 10:15
by $küll
Kruzni ga do obale dej :)

Re: MB W123 280CE... part II new car

Posted: 22 Mar 2015, 11:24
by DS71
a je že namontirano ? 8-)

Re: MB W123 280CE... part II new car

Posted: 22 Mar 2015, 23:27
by super98
Prvo sem porihtal še 185PS močno centralno zaklepanje na avtu. Zakaj 185PS? Centralno pri 123ki deluje na vakuum, ki ga ustvarja motor. V prtljažniku je vakuum rezvoar, ki drži vakuum tudi ko je avto vgasnjen. To pomeni da je po celem avtu zmešnjava špagetov od vakuum cevk. Na vakuum poleg centralca deluje še zaklep naslonjal sedežev, in višinska regulacija sprednjih luči. Še dobro da nimam klime, ker potem je tudi to na vakuum...

Image

Prvo sem diplomiral iz centralca na vakuum, porabil ene 8 ur da sem dojel princip in vse premeril z vakuum metrom in potem nabavil nov vakuum master switch za voznikova vrata (35€ ebay), ter vakuum element za sovoznikova vrata (22€ autocommerce)...

Image

ter nov vakuum element v vratih:

Image

In pa zanimivost, ki me je na koncu zelo razevselila... Ko sem zrihtal centarlca je avto na štandgasu nehal smrdet po bencinu. Očitno izguba vakuuma in k-jet ne gresta skupaj :D

Re: MB W123 280CE... part II new car

Posted: 22 Mar 2015, 23:37
by L4UK0
Wtf to pa še nisem vidu :D Za kolko odklepanj/zaklepanj pa ima vakum rezerve? :lol:

Re: MB W123 280CE... part II new car

Posted: 22 Mar 2015, 23:48
by super98
Če je vse diht naj bi bilo zaloge za nekih 5-6 zaklepanj/odklepanj. Hvala bogu, očitno da bo kul... Tudi naslednji dan še odklene BP, se pravi da je diht!



Potem sva se s kolegom lotila še prizemljitve coupeja. Kot že napisano gre avto dol 5cm z H&R fedri, obenem dobi še nove amortizerje in federgume.

Image

Vglavnem menjava zadnjih fedrov se je izakazala pa PITA! Amortizer spuliš ven v 15 min, pri fedrih se pa zatakne. Pri mercedesih je potrebno imeti sponke za fedre, ki primejo feder znotraj, klasična varianta dveh sponk, ki primejo feder zunaj se je izkazala za popolnoma neuporabno. Tako da sva kombinirala z eno sponko in neko heavy duty gurtno. Po dveh urah pregovarjanja so bili novi fedri končno notri!

In potem razočaranje. To je slika avta takoj po menjavi zadnjih fedrov:

Image

WTF?!? Avto je enak kot je bil pred menjavo! Tako da sva rekla da dava menjavo prednjih na hold, da vidimo če se bo zadeva kej posedla, če ne bo pela fleksarca...


Hvala bogu, po nekaj kilometrih naslednji dan je avto že občutno padel dol:

Image

Upam da sčasoma pade še dol, kar verjetno bo, če ne pa menjam fedrgume za tanjše.


Zdaj pa prošnja, če ima kdo orodje za stiskat fedre na "talarje" oziroma tako varianto ki zagrabi feder odznotraj in ga je pripravljen posodit za kako urco ali dve se priporočam. Protiusluga sledi...