Sestavljanje se je nadaljevalo z nameščanjem obnovljenega rezervoara. Zadeva bi bila končana, če bi le že prej uspel pravilno zmeriti premere cevi, ki se pojavljajo okoli zunanje bencinske pumpe. No ker sem bil pri tem zelo šlampast, se mi sedaj že kako leto po garaži vlači nekaj metrov cevi za bencin različnih premerov
Istočasno sem pričel montirati tudi raznorazne sveže galvanizirane drobnarije, ker je neverjetno lepo vgraditi v sveže pobarvan avto neko nov ali po izgledu kot nov del
Pričel sem polagati tudi filc
Probno namestil originalni tepih ..
.... ki pa mi nekako ni bil všeč, saj zgleda preveč <volneno> in malo je že muckast, zato sem iz GT-jke vzel siv tepih. Sicer zgleda zelo umazan, ampak je pa dejansko skoraj kot nov

Med probnim nameščanjem sem ugotovil, da tega tepiha na žalost ne morem uporabiti, saj je vsak sprednji sedež pritrjen na 4 vijake, zadnja dva pa sta nameščena na nogice, navarjene na karoserijo. Leta 86 se je očitno nekomu zdelo smiselno ti dve nogici pomakniti 40 mm naprej, tako da novi tepih ne paše v staro karoserijo, težave pa bom imel tudi pri nameščanju sedežev, saj bo treba na nek način predelati sanke.
Na plano sem potegnil tudi recarote, tapete in strop, ki sem jih nabavil že pred časom in se mi je zdel v danem trenutku dober nakup

Ob natančnem pregledu sem ugotovil, da je voznikov sedež že nekoliko preveč obrabljen, da bi ga mirno gledal, sovoznikov mu je po obrabljenosti sledil tesno za petami, zadnja klop je bila od sonca ponekod čisto obledela, v tapete zadnjih vrat pa se je nekemu hajmanu pred leti zdelo dobro vrezati luknje za vgradnjo zvočnikov.
Se pravi, zadeva ni zgledala več blesteče in tako sem pričel iskati zaupanja vrednega tapetnika, ki bi za neke normalne denarje vse to oblekel na novo, po možnosti pa bi pri tem ohranil barvo ter teksturo materiala. Ker sem na vsak način želel ohraniti barvo (olivno zelena), se je pojavila težava, ker mikrofibre v tej barvi ni možno dobiti perforirane (osrednji del obeh sedežev, klopi in del tapet). Sprejel sem kompromis in dal tapetniku nalogo, da bodo vsi deli iz gladke mikrofibre, za razbitje monotonije pa se vseeno naredi šiv na mestih, kjer so bili v originalu stiki med različnima vzorcema.
Ker nisem verjel, da zadnja klop od FL modela paše v pre FL karoserijo, sem seveda moral to pred predajo robe tapetniku tudi preizkusiti. Pasalo je kot ata na mamo
Ni potrebno razlagati, katere sedeže bom raje videl v gajbici
Ker je bil motor še vedno pri mehaniku, notranjost pa je prevzel tapetnik, sem se lotil sestavljanja delov, ki pa so mi ostali doma
Zadnja hauba
Kot novo
Na kratko sem uletel k mehaniku, kjer se je le začel kazati rezultat finančnih in časovnih vložkov
