Page 5 of 18
Re: 1977 Opel Kadett C 1.2N
Posted: 24 Mar 2013, 12:38
by FR Wolf
Najbolje da ko se otopli narediš kakih 100km ali več z motorjem pa potem vidiš kako in kaj. Glede na razmere zunaj se je lahko v motorju izločila voda iz zraka za kar motor rabi samo malo dihati in bo kmalu šla ven čez oddušek.
Re: 1977 Opel Kadett C 1.2N
Posted: 24 Mar 2013, 13:39
by Waxxx
Hvala za pomiritev.

Re: 1977 Opel Kadett C 1.2N
Posted: 24 Mar 2013, 13:59
by Ježek
Js bi na tvojem mestu samo olje in filter zamenjal in se nekaj časa vozil, pa boš potem videl, pri čem si.
Povej, ko bo na cesti, da naredimo kak lokalni izlet

Re: 1977 Opel Kadett C 1.2N
Posted: 24 Mar 2013, 14:16
by Waxxx
Kolk kej komplicirajo na tehničnem za starodobnike?

Re: 1977 Opel Kadett C 1.2N
Posted: 24 Mar 2013, 15:07
by ZiZa
odvisn kdo dela tehničnega

eni so happy da pridejo stari avti na tehničnega in mal čez prste pogledajo, kkšni se ti bodo pa zapičili, da je avto nevaren... ti maš tud merjenje izpušnih plinov, ker je avto 77 letnik, tko da ga mal prelaufaj, predno ga daš na tehničnega.
Re: 1977 Opel Kadett C 1.2N
Posted: 24 Mar 2013, 16:28
by dzanzi
Za tehničnega sta ti osnova bremze ter ročna. Brez solidnih bremz ti tudi oldija ne spustijo skozi. Naslednje so feltne in gume. Ti imaš mislim da gor 185/60r13 in to bi še pogojno šlo skozi-preveri homologacijo. Ter prva pomoč. Ter kot je ziza napisal prepihaj avto.
Ostalo zamižijo.
Re: 1977 Opel Kadett C 1.2N
Posted: 24 Mar 2013, 17:00
by strider87
Jaz sem prišo skozi tehničnega z luftom v volanu, odrezanimi fedrami, prevlkimi in preširokimi gumami, nehomologiranimi prednjimi lučmi, nehomologiranim volanom, nedelujočo hupo..pa še kaj bi se našlo

pa nimam poznanstva tam pa mi je samo reko, da drugič ko pridem bi volan mogo bit orginal pa da morem luči homologirat.. drugo pa nič

tak, da grem letos brez straha za razliko od lani..

Re: 1977 Opel Kadett C 1.2N
Posted: 24 Mar 2013, 17:22
by ZiZa
ja pa če je rustasto te tudi bodo zajebaval... je pa spet od posameznika odvisn... ene vržejo zato ker imajo zmatirane luči, spet drugi pa pridejo čez s pregnitim TAS golf 2 dizlom rdeče barve...
glede dimenzij gum... homologacijskega kartončka itak nimaš... a vedo kolk more bit dimenzija? originalne so ble 155 80 r13, nekateri tud 175 70 r13 (kar se 13k tiče)... OK, tule na TTN-ju v Podskrajnku ve, ker ima tip doma kadetta

Re: 1977 Opel Kadett C 1.2N
Posted: 24 Mar 2013, 23:23
by Ježek
aloo ne zdej čez golfa. sej ni nič kriv
Js sem caddya do zdaj vedno na APS peljal, nimam nobenih vez, kar nekaj neoriginalnih stvari na avtu in vedno kakšna malenkost ne štima, gume imam tudi malo drugačne dimenzije ampak na original platiščih, pa se vedno vse zmenimo in gre lepo čes. Lani mi je celo eden od njih nastavil višino snopa svetlobe pri lučeh, mogoče zato, ker, ko je želel videti obvezno opremo, je najprej videl sekiro in gozdarsko verigo (ki sem ju slučajno imel v avtu, da ne bo pomote)
Če vidijo, da skrbiš in, da ti ni vseeno za avto, malo pogledajo čes prste, če je drugače normalno vozen in varen.

Re: 1977 Opel Kadett C 1.2N
Posted: 15 Apr 2013, 08:29
by Waxxx
Včerajšnjo začuda sončno in suho nedeljo smo izkoristili za sončenje, rekreacijo in razgibavanje... Iz štale sem zvleku plemenitega Arabca... in ponija!
Clio je kresnu v prvo, tako da si nisem mogu pomagat... Ogret, pa mal čez ride po rovtah! Na črno!
Kadettu sem pa snel alternator (da ga dam zrihtat) in ko sem že bil pri delu, sem reku ok, bom še kej dol zmetu, da spučem tekom tedna. Pa že v štartu mi ni bla všeč vsa ta umazanija okol zračnega filtra in fergazerja... Nato me je premamu ventildekl:
Tadaaaaam...
Yeah madafaka! Madafakin sladž!
Sem vidu veliko hujše primere, ampak ne na mojem avtu, zato se nisem sekiru!

Če bi tole spucu, pa snel karter in naredil takisto, bi bilo to dovolj? Priporoča kdo kako sredstvo za čiščenje? Al bi enostavno naredu par "spiranj" z menjavo olja?