Page 5 of 21

Re: BMW 1802

Posted: 02 Mar 2022, 08:13
by Tine
Poliuretan je vprešan, če nebi zgubil polovice dneva z neposlušnim ležajem za pomožni volan bi bil napredek boljši, ampak kaj čemo.

Prednji most v stanju za montažo na karoserijo:
274652714_744104799807313_225118724596984888_n.jpg
Zadnje roke so dobile nove ležaje, semeringe in že omenjene poliuretanske puše:
274589091_1669188183437329_7366912765965526517_n.jpg
Prišli pa so tudi kosi iz zadnjega naročila, kateri so skrajšali seznam še potrebnih delov na (zaenkrat) precej kratko listo. Gasilska fotografija vseh novih delov, ki bodo montirani v tej fazi:
274605101_257755083213558_2812684780612969946_n.jpg
275053134_2837813049849487_1815014663964396371_n.jpg
Danes montiram kovinske zavorne cevi, pot nazaj v šasijo zna najt tudi menjalnik s kardanom, potem pa prideta na vrsto mostova hidak. Zabave polna skleda bo še par dni.

Re: BMW 1802

Posted: 02 Mar 2022, 09:48
by L4UK0
Faking ekspresno! A pa ti to delaš full time + nadure? :shock:

Re: BMW 1802

Posted: 02 Mar 2022, 13:32
by The Boris
Alo ka ti hodiš kej spat? :D
Tak hiter skupi mečeš, kot da je vojna pred vrati :wtf:

Re: BMW 1802

Posted: 02 Mar 2022, 13:35
by Anzee
The Boris wrote: 02 Mar 2022, 13:32 Tak hiter skupi mečeš, kot da je vojna pred vrati :wtf:
Pr njemu je Krebs pred vrati :lol:

Re: BMW 1802

Posted: 02 Mar 2022, 21:46
by Tine
L4UK0 wrote: 02 Mar 2022, 09:48 Faking ekspresno!
Image

No, resnica pa je, da imam dopust, in šraufam tud med 10-12 ur dnevno. Pozna se, da imam na voljo svetlo, toplo in prostorno delavnico z dvigalom. Pod takimi pogoji se da marsikaj nardit precej efektivno. Ko zaključim z deli na podvozju, se izselim, nakar bo šlo delo dalje v slabšem tempu.

Današnji dan je bil namenjen montaži glavnega bremzcilindra, montaži novih kovinskih lajtung po šasiji in menjavi puš in nosilca menjalnika.

Kovinske lajtunge, metri veselja v plastični vreči:
274905016_289407209899448_7510752919353662466_n.jpg
Čreva na pank! Ker je ta model v originalu imel "dvocevni" sistem, jaz pa bom upgradeal na sistem iz e21 z enojnimi cevmi, sem jih uporabil dobro polovico.
274851195_681280076333807_3169486902664642162_n.jpg
Brez menjalnika in motorja v avtu se da zadevo relativno hitro in solidno zmontirat, tako da sem bil po par urcah kar se šasije tiče fertik, vključno z montažo novega, večjega, bolj glavnega zavornega cilindra vred. Naslednji je bil na vrsti menjalnik, ki se je vzpel nazaj na svoje mesto po tem ko je dobil novega hidravličnega sužnja za sklopko, nove puše v prestavni ročici, nov nosilec in nove kontakte za stikalo rikverc luči. Note to self - nesmem pozabit nalit olja v menjalnik (novega)!!
274781735_931729020872462_104155080926553427_n.jpg
Nadaljeval sem še z montažo zadnjega mosta, kateri je dobil roke (noge?), stabilizator, diff in puše. Nosilec zanj ga z novimi poliuretanskimi pušami že čaka na šasiji. Jutri prejme še polgredi, nato pa roma na avto. Bi jih dobil že danes, če nebi mačka dobla šplente v oko in je bla cela panika doma. #Bemtimuco
275027450_3171276446531657_8908522666800745179_n.jpg

Re: BMW 1802

Posted: 04 Mar 2022, 07:41
by majkl
:clap:

Re: BMW 1802

Posted: 04 Mar 2022, 08:25
by Tine
Premik na prednjo os - pesta so dobila nove ležaje in diske:
274780224_325962586171802_8627632058654522044_n.jpg
274742706_462941748856521_6752558697835064389_n.jpg
Perajt za zmontirat!
274914932_713414216313536_3977638467961605663_n.jpg
Ob nakupu je z avtom prišel set vzmetenja, se pravi komplet KAW nižje vzmeti (-50/-50) in amortizerji (sumim da KYB, ker je tjunerska firma KAW zelo zvito prikrila proizvajalčeve logotipe). Ker so novi, jih bom namontiral na vozilo, ter po potrebi kasneje zamenjal s čim drugim. Keč je pa seveda enak kot pri vseh drugih predelovalskih podjetjih - nižje vzmeti je treba nujno pihnit v neko nevarno barvo, in tudi te niso bile izjema - kričeče rdeče bodejo v oči tudi v temi.
275143408_1017487212207992_4500267556695792697_n.jpg
Ker sem star in si želim čim manj pozornosti na podvozju, sem jih nesel gumirat na črno. Zanimivo - sprednje vzmeti so krajše kot zadnje. Ne vem če je to pogost pojav, ampak tudi serijske so bile take. Vglavnem:
275115917_1138273396949743_6958971750466766791_n.jpg
Po manjših težavah z manjkajočo pušo na eni strani (avto je imel na sebi ob prihodu dva različna amortizerja, različna različna - en Bilstein z debelo batnico (tako kot ma Miha) in en klasičen. Pač, domača sestavljanka, jebiga. Še dobro da v delavnici kjer gostujem ležijo tudi kosi starih Porschejev, in donirane sem dobil uporabne puše ki so sedaj del mojega podvozja :) Vzmeti so na srečo ravno dovolj nižje, da nisem rabil živet v strahu ob uporabi stiskalcev vzmeti, in sem lahko zgornjo kapo nataknil zgolj s pomočjo stiska roke.

Torej, sestavljeno z svežo kuglo spodaj in friškim domlagerjem na vrhu:
274772163_354928029865225_1302524982490805425_n.jpg
Pa še zadnji most - polgredi so gor, kovinske in gumijaste zavorne cevi tudi, zdaj pa je RES pripravljen na montažo. Ker sem s tem zaključil proti koncu dneva, sem si montažo raje pustil za bolj-svežega-sebe naslednji dan. Aja, to je danes. Zaželite mi srečo!
274781074_481456793473502_6154139105264735636_n.jpg

Re: BMW 1802

Posted: 04 Mar 2022, 08:50
by croma_man
KAW je katastrofel, kupu za e21 ko je bla še rosnih 315...vozne lastnosti - najbližja kanta. Isto vzel komplet aromatizerje pa fedre.

Re: BMW 1802

Posted: 04 Mar 2022, 09:17
by Tine
Jep, tud sam sumim to. Bodo prisli najverjetneje bilsteini, vendar bi rad avto najprej spravil na cesto s tem kar mam.

Vzmeti si pustil iste al si menjal komplet?

Re: BMW 1802

Posted: 04 Mar 2022, 11:35
by L4UK0
Haha, vsi smo že stari, vsi ne bi imeli rdečih tjuning fedrov. :lol: