Mk1 Escort ex. Anders Frank

- avtospotter
- Posts: 38
- Joined: 20 Jan 2020, 21:53
- Avtomobil: Gradbišče
Re: Mk1 Escort ex. Anders Frank
Nad temle sem zelo navdušen!
Na kratko; po pogovorih z g. Frankom sem izvedel veliko podrobnosti o avtu, ko ga je imel še on, kaj je naredil znjem ipd. Priporočil mi je, naj poskusim na kaki dražbi dobit stare knjige in zapiske fordovih delavnic, v katerih so se ukvarjali posebej z escorti (glavna od njih AVO hiša)
Meni je predvsem pomembno, da avto ostane surov; tak kot je nekoč bil, brez sodobnih izboljšav.
Nekaj stvari je bilo nažalost že odrezanih stran in jih bom mogel ponovno "pričarat", kar pravzaprav ni tako lahko, saj pri nas ni mrgolelo tehle karjol kakor raznih fičkov ipd. da bi lahko vprašal kakega lokalnega mojstra za nasvet.
No, potem pa mi je nek prijazen možakar iz Anglije skeniral in poslal link do tele knjige, ki sem vam jo malo poslikal. Tale bukla šteje nekih 160 strani, na katerih so zapisani razni podatki, skice in številke delov!! Skratka zbirka znanja in načrtov, ki so se uporabljali kot smernice od konca 60ih in dalje do 80ih, dokler je trajala era mk1/2 escortov.
Ena zanimivost (pa najbrš razlog da tok literature sploh obstaja) je to, da so ta avto pri fordu razvili z namenom, da bi konkurirali trenutno uspešnemu miniju (rally, avtocross, cestne dirke...). To je posledično prineslo en kup izboljšav in varjant avta že v prvih parih letih proizvodnje.
Kar se mi zdi fino je to, da ne glede na razlike med avti, so deli med sabo (razen par izjem) kompatibilni kot legokocke.
Jaz avta sicer ne bom spreminjal v rally specialko, tako da mi veliko strani tu ne bo v korist.
Sem pa knjigo že malo preletel, in so notri navedeni tisti nosilci, ki so jih vmesni lastniki stran odrezali, ter par trikov, kako 50let stari pločevini povrniti malo strukture in moči, katere pedale so imele izreze za hidravlično sklopko, zadnje preme in razmerja itd...
Mam zdele kr nekej snovi za naštudirat, potem pa dalje delat na karoseriji.
Nekaj stvari se pa že umes rihta....
Na kratko; po pogovorih z g. Frankom sem izvedel veliko podrobnosti o avtu, ko ga je imel še on, kaj je naredil znjem ipd. Priporočil mi je, naj poskusim na kaki dražbi dobit stare knjige in zapiske fordovih delavnic, v katerih so se ukvarjali posebej z escorti (glavna od njih AVO hiša)
Meni je predvsem pomembno, da avto ostane surov; tak kot je nekoč bil, brez sodobnih izboljšav.
Nekaj stvari je bilo nažalost že odrezanih stran in jih bom mogel ponovno "pričarat", kar pravzaprav ni tako lahko, saj pri nas ni mrgolelo tehle karjol kakor raznih fičkov ipd. da bi lahko vprašal kakega lokalnega mojstra za nasvet.
No, potem pa mi je nek prijazen možakar iz Anglije skeniral in poslal link do tele knjige, ki sem vam jo malo poslikal. Tale bukla šteje nekih 160 strani, na katerih so zapisani razni podatki, skice in številke delov!! Skratka zbirka znanja in načrtov, ki so se uporabljali kot smernice od konca 60ih in dalje do 80ih, dokler je trajala era mk1/2 escortov.
Ena zanimivost (pa najbrš razlog da tok literature sploh obstaja) je to, da so ta avto pri fordu razvili z namenom, da bi konkurirali trenutno uspešnemu miniju (rally, avtocross, cestne dirke...). To je posledično prineslo en kup izboljšav in varjant avta že v prvih parih letih proizvodnje.
Kar se mi zdi fino je to, da ne glede na razlike med avti, so deli med sabo (razen par izjem) kompatibilni kot legokocke.
Jaz avta sicer ne bom spreminjal v rally specialko, tako da mi veliko strani tu ne bo v korist.
Sem pa knjigo že malo preletel, in so notri navedeni tisti nosilci, ki so jih vmesni lastniki stran odrezali, ter par trikov, kako 50let stari pločevini povrniti malo strukture in moči, katere pedale so imele izreze za hidravlično sklopko, zadnje preme in razmerja itd...
Mam zdele kr nekej snovi za naštudirat, potem pa dalje delat na karoseriji.
Nekaj stvari se pa že umes rihta....

- avtospotter
- Posts: 38
- Joined: 20 Jan 2020, 21:53
- Avtomobil: Gradbišče
Re: Mk1 Escort ex. Anders Frank
Leto dni nazaj, ko sem bil na obisku pri dediju blizu Hamburga, sem na kleinanzeigen pogledal, če je v bližini kaj, kar bi potreboval. Našel sem tale menjalnik, oglaševan preprosto "ford menjalnik" za 25 evrov
Po obliki sem takoj prepoznal, da gre za menjalnik tipa E in po malo raziskovanja na netu sem razbral da je iz granade, torej zvon ne bo pasal.
Sem ga šel takoj iskat.
Gospod je imel na kmetiji kar veliko delov od caprijev in granad. Menjalnik je kupil na odpadu z željo, da ga vgradi v svojega karavana, vendar mu ni pasal (?), zato je že kupil drugega.
Kasneje sem zvon prodal posebej za 40e, pravilnega za moj motor pa sem kmalu po tem našel za malo manj; super kupčija.
Potem pa kar nekaj mesecev kasneje.
Prvi vtisi so bili zelo pozitivni; olje je delovalo precej sveže in nič špen ni bilo opazit v njem.

Po obliki sem takoj prepoznal, da gre za menjalnik tipa E in po malo raziskovanja na netu sem razbral da je iz granade, torej zvon ne bo pasal.
Sem ga šel takoj iskat.
Gospod je imel na kmetiji kar veliko delov od caprijev in granad. Menjalnik je kupil na odpadu z željo, da ga vgradi v svojega karavana, vendar mu ni pasal (?), zato je že kupil drugega.
Kasneje sem zvon prodal posebej za 40e, pravilnega za moj motor pa sem kmalu po tem našel za malo manj; super kupčija.
Potem pa kar nekaj mesecev kasneje.
Prvi vtisi so bili zelo pozitivni; olje je delovalo precej sveže in nič špen ni bilo opazit v njem.

- avtospotter
- Posts: 38
- Joined: 20 Jan 2020, 21:53
- Avtomobil: Gradbišče
Re: Mk1 Escort ex. Anders Frank
Zapret pa spucat
Oprema
Akcija
P.S. Tist pokrov ležaja spredaj sem narobe obrnil ( luknja zgoraj bi morala gledat dol), sem opazil šele kasneje
Oprema
Akcija
P.S. Tist pokrov ležaja spredaj sem narobe obrnil ( luknja zgoraj bi morala gledat dol), sem opazil šele kasneje


- avtospotter
- Posts: 38
- Joined: 20 Jan 2020, 21:53
- Avtomobil: Gradbišče
Re: Mk1 Escort ex. Anders Frank
Združitev

Re: Mk1 Escort ex. Anders Frank
Mašino si dobu z avtom? Je ta originalna kot jo je imel g. Frank notri?
Let's go Brandon!

- avtospotter
- Posts: 38
- Joined: 20 Jan 2020, 21:53
- Avtomobil: Gradbišče
Re: Mk1 Escort ex. Anders Frank
Ne, motor sem našel v Beogradu, je 1.6 OHC motor, naj bi bila gt verzija (večji ventili, odmična od 2.0, okoli 90 konjev) ampak moram to še potrdit...sem spoznal gospoda, ki bo lahko po serijski razbral ali gre res za gt motor ali navdno 1.6.
Anders pa je imel v svojem 2.0 motor ki je razvil okoli 180 konjev in kakor vidim na facebooku je dober prijatelj z fanti Harris (najboljši tunerji za te motorje) tako da so te stevilke zelo realne. Zdi se mi, da je motor kar obdržal ko je prodal avto, mogoče pa ga ima še vedno avstrijec, ki je imel avto nazadnje.
Bi z veseljem imel ta motor, ampak realnost je da so cene okoli 5 tisoč evrov za tak stroj, kar za moj študentski budget ni realno...poleg tega pa se mi zdi preveč zame, saj mislim avto vozit po cesti. Moj prijatelj ima Ibizo prve generacije. Motor 1.2 z 72 konji...prava raketa in zelo zabavna za vozit. Po tem sklepam da bo tudi to kar dosti zame:)

- avtospotter
- Posts: 38
- Joined: 20 Jan 2020, 21:53
- Avtomobil: Gradbišče
Re: Mk1 Escort ex. Anders Frank
Novim zmagam naproti

- avtospotter
- Posts: 38
- Joined: 20 Jan 2020, 21:53
- Avtomobil: Gradbišče
Re: Mk1 Escort ex. Anders Frank
Korak dalje, viličarja sem uporabil kot nastavljivo mizo, precej priročno

- avtospotter
- Posts: 38
- Joined: 20 Jan 2020, 21:53
- Avtomobil: Gradbišče
Re: Mk1 Escort ex. Anders Frank
Malo sem še pomasiral točke, kjer je pločevino potegnilo skupaj / nabreknilo. Drugače pa sem zelo zadovoljen. Ker sem med usakim pikom počakal in zvar ohladil so deformacije res minimalne.
S fenom in strgalom sem spraskal dol ostanke barve (noja, večino; kokr je blo cajta) ter na fino ošmirglal. Zdej so ready da grejo na avto za nadaljno prilagajanje blatnikov in strehe, preden jih bom finiširal.
S fenom in strgalom sem spraskal dol ostanke barve (noja, večino; kokr je blo cajta) ter na fino ošmirglal. Zdej so ready da grejo na avto za nadaljno prilagajanje blatnikov in strehe, preden jih bom finiširal.

- avtospotter
- Posts: 38
- Joined: 20 Jan 2020, 21:53
- Avtomobil: Gradbišče
Re: Mk1 Escort ex. Anders Frank
Malo zamujam z objavami, tole je pred lansko zimo, malo sem moral že pohitet preden je začelo zmrzovat. Avto sem pihnil v primer, da se nebi navleklo rje čez zimo
