Opel Kadett 1976

- pero27
- Posts: 2726
- Joined: 16 Jan 2014, 16:50
- Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
- Location: Novo mesto
- Contact:
Re: Opel Kadett 1976
Men tud tkole cukne če ga na hitro zahodim, ampak nikoli med zveznim polnim pospeševanjem in šaltanjem; samo pri umirjeni vožnji.
Jaz sumim accelerator pump, moram ob prvi prilki pogledat kako pluva.
Jaz sumim accelerator pump, moram ob prvi prilki pogledat kako pluva.

Re: Opel Kadett 1976
E točno to dela. Med uglajeno vožnjo, ko na hitro dam gas. Če ga teram, ne cukne...
Bom pogledal, mogoče imam dize od 50 iz unih dveh karburatorjev, ki sem jih razkopal.
Bom pogledal, mogoče imam dize od 50 iz unih dveh karburatorjev, ki sem jih razkopal.

- L4UK0
- Posts: 3143
- Joined: 18 Oct 2010, 22:06
- Avtomobil: 1972 Datsun Fairlady Z
- Location: Ljubljana
- Contact:
Re: Opel Kadett 1976
Prou kul Kadettič! Pohodit ga v nizkih vrtljajih in da nič ne cukne...to je hardest part pri štelanju fergazerjev, se mi zdi. 


- pero27
- Posts: 2726
- Joined: 16 Jan 2014, 16:50
- Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
- Location: Novo mesto
- Contact:
Re: Opel Kadett 1976
Jah; jeba je; zraku kar naenkrat pade hitrost ko odpreš grlo fergazerja na polno in osuši mešanco, ker ni vakuuma čez venturi. Zato pa rabiš met pravilno dimenzioniran accelerator pump.
...al pa CV fergazerje, ki točno to situacijo preprečjo.
...al pa CV fergazerje, ki točno to situacijo preprečjo.




Re: Opel Kadett 1976
Sej ni da vedno pocukne. Ob nekih določenih pogojih... Nič kar ne bi bilo do konca karantene rešeno 


- pero27
- Posts: 2726
- Joined: 16 Jan 2014, 16:50
- Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
- Location: Novo mesto
- Contact:
Re: Opel Kadett 1976
Ja, moj tud ne vedno.

Re: Opel Kadett 1976
Ker nam čas, trenutno, žal ne predstavlja problem, sem izvedel par operacij.
Odkril krivca za težave z zavorami. Očitno je imel cilinder dovolj, pa se je odločil, da se izpiše s tega krožka
Sem zamenjal oba cilindra in še ferode. Sicer niso bile slabe, tako nekje na pol, ampak ne bom delal dvakrat sem si rekel. Kar bom seveda moral. Kovinska cevka, oz fiting na koncu, ki gre v levi cilinder se ne vrti s posebnim veseljem. Nekako sem jo zašraufal, ampak bom moral narediti novo in jo zamenjat, da bo, kot mora biti.
Na avto smo dala tudi sprednje Koni-je. Gre se za "takratko" varianto. Zadaj pa jih moram itak še naročiti. Sem hotel prav tako, "takratke", vendar me je papi pravi čas opozoril, da bojo prekratki. Hitra meritev je potrdila njegovo trditev
Končno smo dala na avto tudi nove panele. Sedaj zgleda bolj kulturno in dokončano.
Kaj naprej? Trenutno do menjalnika za cih swap, ne moremo, tako da ta načrt za enkrat stoji. Prav tako nimamo še hladilnika, par cevi vode, kardana in še ostale drobnarije. Z materialom smo nekje na pol, z delom na nič
Kadett bo do nadaljnjega pali vozi varianta. Bom končno lahko naredil motor na octaviji in ostale upgrade. Me čaka material na kupu že par mesecev, ampak to je druga zgodba...





Odkril krivca za težave z zavorami. Očitno je imel cilinder dovolj, pa se je odločil, da se izpiše s tega krožka

Na avto smo dala tudi sprednje Koni-je. Gre se za "takratko" varianto. Zadaj pa jih moram itak še naročiti. Sem hotel prav tako, "takratke", vendar me je papi pravi čas opozoril, da bojo prekratki. Hitra meritev je potrdila njegovo trditev

Končno smo dala na avto tudi nove panele. Sedaj zgleda bolj kulturno in dokončano.
Kaj naprej? Trenutno do menjalnika za cih swap, ne moremo, tako da ta načrt za enkrat stoji. Prav tako nimamo še hladilnika, par cevi vode, kardana in še ostale drobnarije. Z materialom smo nekje na pol, z delom na nič

Kadett bo do nadaljnjega pali vozi varianta. Bom končno lahko naredil motor na octaviji in ostale upgrade. Me čaka material na kupu že par mesecev, ampak to je druga zgodba...





