Dokončan update: Disco bremze!
..ki pa seveda niso šle brez zapletov.
Zavozlalo se je že pri dostavi paketa iz DE, ko me je direkt po srečanju doma pričakala četrt kubika velika škatla, sumljivo polepljena s trakom slovenskega GLS kurirja. Šalabajzerji so očitno metali paket tolko časa da jim je revež razpadel.
Hiter pregled vsebine, najprej diski:
Dva kosa, vse ok. Problem je nastal pri štetju čeljusti. Prasci so mi zgubli eno. Super.
..in po mesec dolgemu prerekanju kdo je kriv da zadeve ni ( na GLSu je seveda niso našli, paket pa je moral reklamirat švab ki ga je poslal - sam tako nisem mogel storiti nič drugega kot pa pisat jezne maile in gnjavit modelu ki je očitno odpisoval samo ob petkih), mi le uspe prepričat prodajalca da mi pošlje še eno. Rezultat: 'nova' čeljust je seveda drugačne barve.
Ker sta bili čeljusti razen barve cinkanja identični, sem odvrnil nemčevo ponudbo da mu pošljem obe nazaj ter mi vrne denar, in se odločil za klasično do-it-yourself varianto, barvanje čeljusti v isto barvo. Črno, da bo čim manj vpadljiva, s tem drobižem od čeljusti se itak nemorš hvalit.
Pri tem mi je pomagal tud Miha(Majkl), ki je med drugim izumil tudi visokotehnološko napredno držalo za sušenje čeljusti, in tako je zadeva zgledala po nanosu primerja:
Na identičen način je bila nanešena tudi črna barva, katere potek ni dokumentiran. Čemu, nevem.
Ker je moj model trojke iz fabrike prikolesal tudi spredaj z bobni, iskanje akšenklov na dva vijaka za diske pa ni obrodilo sadov, sem izbral opcijo pritrditve z adapterji.
Hvala Mitji (Mitja1303), ki mi jih je priskrbel izdelane:
Sledil je klasičen razkop avta, kot že ničkolikokrat.
Hovercraft
Zavore slečt do nagega, spredaj:
.. in zadaj, na sliki sicer že sčiščeno in zaščiteno:
Nato je po hitrem dvotedenskem postopku sledila montaža novega materiala. Tokrat hvala Boštjanu (ostja), ki mi je za razumen denar poiskal še ves preostali hardver, se pravi vse nove pregibne cevke, primerne zadnje zavorne cilindre ( ki so za 2mm premera večji od originalnih, 21mm namesto 19mm ) ter vezni material v obliki feder in zaskočk za zadnje bobne.
Po daljšem odzračevanju, klobasanju z defektnimi odzračevalnimi nipli in ob boben drsajočo ročico za ročno zavoro na desni strani mi je tako danes KONČNO uspelo sfiniširat sistem in pripravit zavore do tega da delujejo tako kot je treba, brez nenavadnih prizvokov in čudnih občutkov na stopalki. Bremzamo!
