Page 5 of 16
Re: Nissan L6 resto-mod
Posted: 13 Nov 2017, 12:08
by L4UK0
Tole zgleda že zdej super! Pa kar ne morem verjet, že zdaj so se nabrali 3je lončki materiala? To bo že za pretopit pa prodat...

Ob priliki bi te prosil za oceno volumna komor, da vem kako debelo tesnilo iskat za CR tam 10,0-10,5.

Re: Nissan L6 resto-mod
Posted: 13 Nov 2017, 12:51
by eugene
Boš mogu počakat, da nardim sedeže in obdelam komore. Če pustimo komore take bi jaz šel na 10:1 max. Raje malo pod.Kaj si reku kolko naj bi bil bat nad blokom? kolko je globok dish? Čisto malo ne?
Re: Nissan L6 resto-mod
Posted: 13 Nov 2017, 23:46
by L4UK0
Vrh bata bo po izračunih 0.6mm nad blokom.
Bat sem pa zdajle še enkrat premeril in ima dish 0.7mm premera 75mm. Naj bi bil sicer 2.8cc, po mojih meritvah je okoli 3cc.
Re: Nissan L6 resto-mod
Posted: 19 Nov 2017, 23:13
by L4UK0
Glavna gred skupaj z jermenico in vztrajnikom balansirana + spolirana:
Je že (testno) v bloku in se super vrti! Hudo!
En set sem že sestavil in dal v blok...
Hec je, da glavna gred z večjim hodom skupaj v kombinaciji z H ojnicami postrga po strani bloka. Bom moral ta teden označit in odpilit kjer bo potrebno...

Re: Nissan L6 resto-mod
Posted: 20 Nov 2017, 00:13
by DS71
če iz ševroletovega small blocka delaš strokerja je treba blok obvezno odrezkat ker vijaki ojnice zadevajo v blok
Glede poliranja ne vem kaj si imel v mislih,ampak običajno to pomeni da se cela gred pol sveti kot špegu
Drgač pa fino ..samo da se premika
Re: Nissan L6 resto-mod
Posted: 20 Nov 2017, 01:00
by Cox
DS71 wrote:če iz ševroletovega small blocka delaš strokerja je treba blok obvezno odrezkat ker vijaki ojnice zadevajo v
To je kr pogost problem .. tud pri hrošču, se to zgodi..
Re: Nissan L6 resto-mod
Posted: 20 Nov 2017, 01:54
by Tine
Cox wrote:DS71 wrote:če iz ševroletovega small blocka delaš strokerja je treba blok obvezno odrezkat ker vijaki ojnice zadevajo v
To je kr pogost problem .. tud pri hrošču, se to zgodi..
Jep, in to odrezkat niti ne tak zelo malo, ojnica se hoce zaletet v vse zivo, tudi v odmično. Dremel party pa gre skozi sicer, ampak maš toti aluminjast prah pol v vseh luknah. Svojih in v bloku.

Re: Nissan L6 resto-mod
Posted: 20 Nov 2017, 23:00
by L4UK0
DS71 wrote:Glede poliranja ne vem kaj si imel v mislih,ampak običajno to pomeni da se cela gred pol sveti kot špegu
So polirali površine kjer pridejo ležaji - sicer brušenje ni bilo potrebno, je imel pa en ležaj nekaj malih ris.
Sicer pa, uf, tole pr hrošču je masaker, tuki je bilo cca 1mm enega roba za odbrusit. 10 minut brušenja in 2 uri pucanja...
Zgleda kot da bo glava vijaka zadela, ampak je zdej dober milimeter lufta vmes
LP!
Re: Nissan L6 resto-mod
Posted: 21 Nov 2017, 00:30
by FR Wolf
Lauko super ti tole gre! Se kar sline cedijo ko gledam kako napreduje motor in kako avto

To bo kopalo
Glede razmaka blok ojnica ti svetujem da mogoče daš za rezervo še kak mm stran... Ko je motor segret se znajo stvari malce razširit... Mogoče bi to znal bolje svetoval kdo ki je to že delal?
Re: Nissan L6 resto-mod
Posted: 21 Nov 2017, 09:51
by eugene
1mm do bloka in 1,5mm do odmične minimum kar sem najdu za američane. Mislim da neki takega velja tudi za hrošče. Imam v eni knjigi samo je ne grem zdaj iskat.