Rezanje tesnil:

Še druga stran motorja

Stiskanje feder

prema:

vgrajen motor:) ta teden bo že v pogonu.

še slikca končne podobe-sledi še poliranje.

L4UK0 wrote:Hm, pa sem mislil da je 1.2 nemogoče pokvarit![]()
Hec, u glavnem, si probal kabel, ki gre na sredino razdelilne (od vžigalne tuljave) odklopit? Daj preveri, kakšna je iskra. Če praviš da nekaj poka, potem je že nekaj na vžigu čudno
Ooo super si mi to napisalAnzee wrote:No, glede na to, da si vzel razdelilec ven, si sigurno spremenil nastavitev vziga.
Skratka, postavi motor na zgornjo mrtvo tocko, tako da so oznake na jermenici/vztrajniku poravnane. Ne vem tocno kako je pri kadettu, zato govorim malo na pamet. Takrat je ali 1. ali 4. bat na zacetku vzigalnega takta (eni pravijo da je prvi eni pa da cetrti, zato ne vem). Skratka, takrat nastavis razdelilec tako, da rotor kaze proti tisti svecki ki pelje k cilindru ki je na vzigalnem taktu. Potem pa pac moras zadeve se fino nastaviti po posluhu ali pa po tocnih navodilih, ki jih bo prilimal kdo drug
edit: vmes si napisal post![]()
skratka, poglej ce je zaporedje vziga pravilno, pa da nisi zamesal 3. in 4. cilinder. Zaporedje vziga je 1-3-4-2, jaz pa sem enkrat vztrajno nastavljal 1-4-3-2