Obnova motorja Alfa 164 3.0 V6 12V QV "Q2"

Re: Obnova motorja Alfa 3.0 V6 12V - nasveti
Pa še stehtat moreš vse bate in koregirat teže če boš slučajno za en set nabral.
Let's go Brandon!

- killergame
- Posts: 346
- Joined: 08 Sep 2016, 01:03
- Avtomobil: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV Q2
- Location: Brežice
- Contact:
Re: Obnova motorja Alfa 3.0 V6 12V - nasveti
Ja to itak. Če slučajn uspem nabrat, gre kompletno vse na isto težo in balansira je na novo.
Alfa V6 POWER!
Alfa 164 3.0 V6 12V "QV" Q2 1990
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 2005
Alfa 164 2.5 TD 1993 - ex
Alfa 164 2.0 TS 1991&1989 - ex
Alfa Giulietta 2.0 1974 - ex
Alfa 164 3.0 V6 12V "QV" Q2 1990
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 2005
Alfa 164 2.5 TD 1993 - ex
Alfa 164 2.0 TS 1991&1989 - ex
Alfa Giulietta 2.0 1974 - ex

- killergame
- Posts: 346
- Joined: 08 Sep 2016, 01:03
- Avtomobil: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV Q2
- Location: Brežice
- Contact:
Re: Obnova motorja Alfa 3.0 V6 12V - nasveti
No nabavil sem mikrometer. Jutri ga dobim, da premerim ta verjetno odpad aluminija
Iščem pa že back up varjante. Vse se giblje okoli 800€. Možnosti so mi bolj kot ne 3.
1. QV bati in cilindri (po vsej verjetnosti reprodukcija nemška ali angleška - vprašljiva kvaliteta).
2. Original AE bati in cilindri novi, ampak stari verjetno 10-20 let - posledično cilindri s pikicami rje, oz nekateri kar več kot pikicami rje.
3. Wossner kovani bati premera 93.50 mm ali 94 mm, ter povrtat cilindre na pravo mero za bate.
Najbolj mi je nekako všeč zadnja varjanta. Kovani bati, dobra kvaliteta, kompresija se dvigne na 11.5:1. Sicer v tem primeru sem vrgo denar stran za batne obročke, ki sem jih kupil ampak ok. Pa pozanimat se rabim še, če grejo kovani bati lahko skupaj z original ojnicami, glede na to da motor ne bo nekih predelav hudih mel in veliko več konjov od original.

Iščem pa že back up varjante. Vse se giblje okoli 800€. Možnosti so mi bolj kot ne 3.
1. QV bati in cilindri (po vsej verjetnosti reprodukcija nemška ali angleška - vprašljiva kvaliteta).
2. Original AE bati in cilindri novi, ampak stari verjetno 10-20 let - posledično cilindri s pikicami rje, oz nekateri kar več kot pikicami rje.
3. Wossner kovani bati premera 93.50 mm ali 94 mm, ter povrtat cilindre na pravo mero za bate.
Najbolj mi je nekako všeč zadnja varjanta. Kovani bati, dobra kvaliteta, kompresija se dvigne na 11.5:1. Sicer v tem primeru sem vrgo denar stran za batne obročke, ki sem jih kupil ampak ok. Pa pozanimat se rabim še, če grejo kovani bati lahko skupaj z original ojnicami, glede na to da motor ne bo nekih predelav hudih mel in veliko več konjov od original.
Alfa V6 POWER!
Alfa 164 3.0 V6 12V "QV" Q2 1990
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 2005
Alfa 164 2.5 TD 1993 - ex
Alfa 164 2.0 TS 1991&1989 - ex
Alfa Giulietta 2.0 1974 - ex
Alfa 164 3.0 V6 12V "QV" Q2 1990
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 2005
Alfa 164 2.5 TD 1993 - ex
Alfa 164 2.0 TS 1991&1989 - ex
Alfa Giulietta 2.0 1974 - ex

Re: Obnova motorja Alfa 3.0 V6 12V - nasveti
Navadno so bp kompatibilne original ojnice in kovani bati od wosnerja. Ojnice moraš tudi prekontrolirat, da so v tolerancah sploh puša. Sploh jih je dobro prekontrolirat da so ravne. Jaz sem recimo mel eno zvito v motorju, pa je delal. Pa seveda spet vse stehtat in zbalansirat po možnosti.
NOS bati in cilindri so tudi dobra izbira. kaka pikica površinske rje na cilindru ni panike.
NOS bati in cilindri so tudi dobra izbira. kaka pikica površinske rje na cilindru ni panike.
Let's go Brandon!

- killergame
- Posts: 346
- Joined: 08 Sep 2016, 01:03
- Avtomobil: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV Q2
- Location: Brežice
- Contact:
Re: Obnova motorja Alfa 3.0 V6 12V - nasveti
Na isto težo pride vse spravljeno v vsakem primeru. V primeru mešanja batov, drugih batov ali pododobno, gre pa vse na novo balansiranje seveda.
Primer original batov in cilindrov ponujenih za cca 700€. Pač osebno mam raje potem wossner bate in povrtan cilinder na pravo mero, kot dajat za original z rjo tolko denarja. Pa stari materiali, ki so stali 10 + let verjetno, itd.


Drugače pa. Kupil mikrometer. Nov. Preveril s standard palčko 75 mm, da je točen in še nesel preverit k drejarju, da sem še enkrat dobil potrjeno točnost. Potem pa preživel pol dneva v garaži skoraj in pregledal, očistil predel merjenja, premeril in označil vseh 30 batov. Pa še 6 jih dobim. Zadeva je pokazala drugačne rezultate kot vse meritve do sedaj. Tako, da jz bom kr verjel mojim meritvam, ker sem meril 100% točno kot se mora, naprava bi tudi morala biti 100% točna. Meritve opravljene na 19.5°C, kar je idealna temperatura za meritve. Ni da ni bi se laho reklo.


Operacijska miza hehe

3 pogojno ok, ostalo smeti.

Moji so pa po mojih meritvah 4 čisto ok A klasa in 2 pogojno A klasa (5 tisočink pod toleranco).

Zdej te dni verjetno dobim še za cilindre premerit. Pa če je ok, ne bom nič kompliciral, pa sestavil. Pa magari kdaj kasneje nabavil novo, če bo potrebno.
Za meritve. Ne me spraševat kako, zakaj, ker ne vem. Prvič nisem bil zravn, drugič na hitro, ampak nisem meril jz. Vem, da vedno najbolj verjamem tistemu, kar nardim sam, ker si vzamem čas, v miru vse raje 2x ali 3x preverim.
Primer original batov in cilindrov ponujenih za cca 700€. Pač osebno mam raje potem wossner bate in povrtan cilinder na pravo mero, kot dajat za original z rjo tolko denarja. Pa stari materiali, ki so stali 10 + let verjetno, itd.


Drugače pa. Kupil mikrometer. Nov. Preveril s standard palčko 75 mm, da je točen in še nesel preverit k drejarju, da sem še enkrat dobil potrjeno točnost. Potem pa preživel pol dneva v garaži skoraj in pregledal, očistil predel merjenja, premeril in označil vseh 30 batov. Pa še 6 jih dobim. Zadeva je pokazala drugačne rezultate kot vse meritve do sedaj. Tako, da jz bom kr verjel mojim meritvam, ker sem meril 100% točno kot se mora, naprava bi tudi morala biti 100% točna. Meritve opravljene na 19.5°C, kar je idealna temperatura za meritve. Ni da ni bi se laho reklo.


Operacijska miza hehe

3 pogojno ok, ostalo smeti.

Moji so pa po mojih meritvah 4 čisto ok A klasa in 2 pogojno A klasa (5 tisočink pod toleranco).

Zdej te dni verjetno dobim še za cilindre premerit. Pa če je ok, ne bom nič kompliciral, pa sestavil. Pa magari kdaj kasneje nabavil novo, če bo potrebno.
Za meritve. Ne me spraševat kako, zakaj, ker ne vem. Prvič nisem bil zravn, drugič na hitro, ampak nisem meril jz. Vem, da vedno najbolj verjamem tistemu, kar nardim sam, ker si vzamem čas, v miru vse raje 2x ali 3x preverim.
Alfa V6 POWER!
Alfa 164 3.0 V6 12V "QV" Q2 1990
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 2005
Alfa 164 2.5 TD 1993 - ex
Alfa 164 2.0 TS 1991&1989 - ex
Alfa Giulietta 2.0 1974 - ex
Alfa 164 3.0 V6 12V "QV" Q2 1990
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 2005
Alfa 164 2.5 TD 1993 - ex
Alfa 164 2.0 TS 1991&1989 - ex
Alfa Giulietta 2.0 1974 - ex

Re: Obnova motorja Alfa 3.0 V6 12V - nasveti
Pri obrabi batov je še pomembno kolko je zguncan predvsem zgornji kanal od obročka. Je tudi podana toleranca kak listič lahko vtakneš poleg obročka v kanal. Pa v kajlo se obrabijo.
Let's go Brandon!

- killergame
- Posts: 346
- Joined: 08 Sep 2016, 01:03
- Avtomobil: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV Q2
- Location: Brežice
- Contact:
Re: Obnova motorja Alfa 3.0 V6 12V - nasveti
Pride še razstavljen bat in tudi vse to premerjeno. Ampak dokler nisem bil prepričan, da so bati ok, nisem še nič naprej delal.
Alfa V6 POWER!
Alfa 164 3.0 V6 12V "QV" Q2 1990
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 2005
Alfa 164 2.5 TD 1993 - ex
Alfa 164 2.0 TS 1991&1989 - ex
Alfa Giulietta 2.0 1974 - ex
Alfa 164 3.0 V6 12V "QV" Q2 1990
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 2005
Alfa 164 2.5 TD 1993 - ex
Alfa 164 2.0 TS 1991&1989 - ex
Alfa Giulietta 2.0 1974 - ex

Re: Obnova motorja Alfa 3.0 V6 12V - nasveti
Ti ni dougcajt
Rad pogledam v to temo.

Rad pogledam v to temo.
Get low, no matter how

- killergame
- Posts: 346
- Joined: 08 Sep 2016, 01:03
- Avtomobil: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV Q2
- Location: Brežice
- Contact:
Re: Obnova motorja Alfa 3.0 V6 12V - nasveti
Res mi ni dolgčas ne s tem šestakom
Za pomirit živce od batov in cilindrov, od kerih se mi že meša, sem se spravil čistit blok.. Pa še tukaj ko čistim gledal kak z gobico letijo tisočinke, stotinke
Počasi bo ratalo očistit ga v nulo. Jutri bo verjetno gotov.

Moji je blo dolgčas zravn mojega zabavnega čiščenja bloka









Problem potencialni zopet



Za bate in cilindre me edino rešijo ali A klasa puše cilindra, al pa wossner bati in večanje cilindrov. Drugega ni. Zdej pa ka bom prej najdo. Al set A klase puš nov/rabljen dober al pa ene 800€ zbral. Mislim da bo prej slednje

Za pomirit živce od batov in cilindrov, od kerih se mi že meša, sem se spravil čistit blok.. Pa še tukaj ko čistim gledal kak z gobico letijo tisočinke, stotinke

Počasi bo ratalo očistit ga v nulo. Jutri bo verjetno gotov.

Moji je blo dolgčas zravn mojega zabavnega čiščenja bloka










Problem potencialni zopet




Za bate in cilindre me edino rešijo ali A klasa puše cilindra, al pa wossner bati in večanje cilindrov. Drugega ni. Zdej pa ka bom prej najdo. Al set A klase puš nov/rabljen dober al pa ene 800€ zbral. Mislim da bo prej slednje

Alfa V6 POWER!
Alfa 164 3.0 V6 12V "QV" Q2 1990
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 2005
Alfa 164 2.5 TD 1993 - ex
Alfa 164 2.0 TS 1991&1989 - ex
Alfa Giulietta 2.0 1974 - ex
Alfa 164 3.0 V6 12V "QV" Q2 1990
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 2005
Alfa 164 2.5 TD 1993 - ex
Alfa 164 2.0 TS 1991&1989 - ex
Alfa Giulietta 2.0 1974 - ex

- pero27
- Posts: 2726
- Joined: 16 Jan 2014, 16:50
- Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
- Location: Novo mesto
- Contact:
Re: Obnova motorja Alfa 3.0 V6 12V - nasveti
Matr, sam tole so pa fajn natlačl silindre skupej, da je kr štenga pod cilidrom
Fajn je gledat tele slike razdrtga šestaka, ne rabiš nehat objavljat

Fajn je gledat tele slike razdrtga šestaka, ne rabiš nehat objavljat

