Par mesecev kasneje...
Je bilo treba še druge projekte izpeljat, mi je vectra vmes zgnila (pa še dober trening za asconin blatnik švasat je bil tole),
pa športat je bilo treba začet pod nujno, so rekli ga. Doktor

(tudi praktično oldtimer)
Skratka, tole je velik korak za kleparja in majhen korakec za avto... al je ravno obratno? V glavnem, celo večnost je treba delat, da se ne pozna nič.
Najprej sem iz nič naredil novo notranjo obrobo, ki se je ne da kupiti (ne prašajte, kakšen fuk je to

)
...in jo pritrdil gor približno točno, upam...
test fitting pravi, da nisem preveč zajebal...
Eno tubo čigumija in uro preklinjanja ter švicanja kasneje je bilo narejeno.
Ko je že ravno vse odprto, je bilo pametno spucat, porezat, na novo naredit in izolirat vse sumljive dele...
...med drugim je treba iz nič naredit celo zadnjo steno, ker ne mislim plačevat nevemkoliko za novo...
...in švasanje se lahko začne...

before:

after:

pa tista zadeva, kamor se zadaj varnostni pas prišraufa (cela spucana in spedenana)
In tako je desna polovica podvozja zdaj približno gotova...
Spredaj, da vidim, kako izgleda bitumen izolacija...
obroba:

Malce sem zasral kit na spodnjem delu, nekam mehek je, verjetno premal trdilca, ali pa sem ga slabo zmešal?
Bom raje to spucal in prepustil tistemu, ki bo barval zadevo....
Takle mamo trenutno...
En kos pleha, kot se vidi, je treba še prišvasat, pa mogoče še kak detajl, potem se ga pa obrne na drugo stran, ki bo predvidoma precej manj zahtevna.