Page 40 of 95

Re: Opel Kadett C 2.0 16V

Posted: 23 Aug 2013, 07:16
by pero
:cry:

Re: Opel Kadett C 2.0 16V

Posted: 23 Aug 2013, 08:11
by grega983
Ma sej mož bo to uštimu. Če je že cel avto spedenu pa ni hudiča da mu še to nebi uspelo ;)

Re: Opel Kadett C 2.0 16V

Posted: 23 Aug 2013, 08:28
by dabi
Vidim da imaš še stari tip dročnikov.. Probaj najti novejše dročnike od Z-tipa motorjev dalje, so skoraj enkrat lažji in tudi držijo dlje!

Re: Opel Kadett C 2.0 16V

Posted: 23 Aug 2013, 18:34
by papi
Dabi; hvala za nasvet, ampak je lahko avto vesel če ga bom sploh skp sestavu ;)

Re: Opel Kadett C 2.0 16V

Posted: 27 Aug 2013, 10:10
by papi
Najprej prilagam sliko kako izgleda glava motorja na izpušni strani če so vodila ventilov uničena ;)

Image


Včeraj pa sem se izobraževal v poglavju "pravilno in nepravilno naleganje zobnikov v diff."
In glej ga zlomka, v garaži imam fizično oba primera ;)

Najprej dokumentacija;
Image

Nepravilno naleganje;
Image

Pravilno naleganje zobnikov;
Image

Re: Opel Kadett C 2.0 16V

Posted: 27 Aug 2013, 11:58
by Opelpower
Naleganje :lol:

Re: Opel Kadett C 2.0 16V

Posted: 27 Aug 2013, 13:46
by papi
Opelpower wrote:Naleganje :lol:
Se m je zdej da se malo čudno sliši :lol:

Re: Opel Kadett C 2.0 16V

Posted: 27 Aug 2013, 18:28
by L4UK0
Papi vas pozdravlja... 8-)
2013-08-27_17.09.13.jpg

Re: Opel Kadett C 2.0 16V

Posted: 27 Aug 2013, 19:13
by pero
Kaj pa s plastelinom delaš? :)

Re: Opel Kadett C 2.0 16V

Posted: 27 Aug 2013, 21:50
by croma_man
pero wrote:Kaj pa s plastelinom delaš? :)
ponavad je za merjenje razmaka ventila in bata in nižanja glave ali bloka do željene kompresije.