Torej, še beseda ali dve o dogajanju v zadnjem letu na delti
Nekje januarja sem namudril, da bi bilo smiselno pomenjati nekaj cevi za bencin in vakum, ker so v treh, štirih sezonah postale nekako takšne ...

Eeeee, dobro so zgledale
Pa stare 4 leta
Iz dolgčasa sem se poigral in izdelal strutbar

Normalno da je potem srečal še barvo
Avto brez posebne zvočne izolacije in brez zadnjega izpušnega lonca zna biti na relacijah prav sitna reč. Ko te utrudi ves hrup. Čudne frekvence ima izpuh, posledično pa vsa pločevina, ki je pretresljivo tanka.
Da vsaj deloma rešiš ta problem pločevino obtežiš
Dobro, avto je dobil na teži, je pa zato vožnja z njim dosti bolj prijetna, pa da ne omenjam kako lepše se sedaj vrata zapirajo, ko dejansko imajo kakšno kilo več
Nekje vmes sem pojagal originalna smerokaza na sprednjem odbijaču

Pred leti se je nekomu zdelo smiselno na odbijač namestiti smerokaze od holcvagna golfa 1, kar je zame nesprejemljiva bližnjica
Seveda ni lepo imeti pocinkanih knipingov na smerokazu, zato sem se spet vrgel v stroške
Še ena bedarija, ki se je pokazala po nekaj sezonah uporabe
.... in njena rešitev
Istočasno med nameščanjem zvočne izolacije sem na vseh 4ih vratah menjal tesnila oken. Ker so pi..e ob obnovi avta še bile v enem kosu, kasneje pa razpadle. Ni za razlagat da je med vsakim pranjem curilo v avto ...
Nekje vmes sem pojagal še komplet nova sprednja amortizerja BOGE, ker sta bila originalna že 2x obnovljena, nazadnje 11 kkm nazaj, nakar sta bila po 8 kkm samo še za na odpad

Ja, še 1x - Jenko nima za burek pri obnovi amortizerjev (enaka zgodba je bila pri zadnjem paru)
Tam nekje marca sem za relativno dobre pare pojagal še nove/stare felge.
Sicer je še vedno želja po integrale 8v felgah (6J15, ET 40), ampak za1x še nisem pripravljen odkartati toliko denarja za blesave 4 kose aluminija.
Tako sem kot prvi približek nabavil kar te felge, ki so dejansko dosti redka zadeva, v originalu pa so jih vgrajevali lahi samo na AR 155 Q4, dimenzije pa so 6J15, ET 49.5. ET ni idealen za zadnjo akso, saj brez distančnikov gumi poskrbita za obrušenost zadnjih amortizerjev. ET 40 in manj pa spet ne gre na fwd delte in 4wd model. J... ga, zato pa so nastale integralke
Uglavnem, po rahlih kolobocijah (kaj se bo delalo, kdo in kdo pred kom) sem jih spravil na peskanje, prašno barvanje ....
.... polirmajster je nekaj jamral o kvaliteti osnovnega materiala, na koncu pa se zmigal in naredil kot se šika ...
Srečen kot radio sem jih takoj moral vpasat na avto, da je bilo motivacije za naprej
DIN 912 M6x12, A4 70 in 96 kosov kasneje ...
In tako so felge kakšen mesec ali dva ležale v delavnici, ker sem toliko časa iskal gume za avto. Ne da jih je težko nabaviti, hudič je, ko se odločiš, da boš nataknil na avto gume, ki so bile ostanek drugega projekta izpred kakšnih 5 let s prevoženimi 3 kkm. Pa potem najdeš gume v garaži, pa ugotoviš da si jih našel 2/4, kasneje še dodatno 1/4, manjkajoča 1/4 pa te jebe in se ti skrije. No ja, sam pred sabo jih skril v kleti hiše kako leto nazaj :mrgreen:
To je to ko imaš na različnih lokacijah preveč krame
......
V glavnem, dela se, ni dolgcajt, vedno so ideje kako fond za vozni park osiromašit
