Cox wrote:eugene wrote:Ti pero nehaj fantazirat in se spravi krpat e21ko.

Škoda da z miško ne gre varit, bi mel že fertik

No evo, sem se med prazniki spravil nekaj z miško varit, šlo je pa nekako takole:
Najprej sem pri kolegu na šihtu zlorabil fotokopirc in poskeniral glavo
Že na začetku sem vedel da bo koleno za vodo v napoto, ker so ga pri bmwju stlačili kolikor se je dalo v napoto sesalnemu kolektorju brez posebnega razloga (tudi pri weberjih zna delat probleme), zato sem se najprej lotil tega:

In še primerjava z glomaznim originalnim kolenom.
Potem je bilo treba izmerit vse kote sesalnih kanalov, da sem si lahko na približno zmodeliral glavo in vpasal novi kolektor da so prehodi zvezni in da so dolžine od ventila do metuljčka in konca trobentic prave za komponente in powerband ki sem jih predvidel v motorju.
Ker ne prideš zraven z nobenim pametnim kotomerom sem se malo igral origami:

precizne paralele
Če bi kdo rad ponucal te meritve za svoj projekt; po modelih glav se ti koti spreminjajo, tako da je treba nujno preverit; moja je 74' E12 glava (baje je Tii glava tudi ista).
No, z vsemi temi podatki sem si lahko zmodeliral stvari ki sem jih rabil na glavi in pa nove kolektorje.

Motor je nagnjen na 30°, tako kot v avtu (m10 in m30 sta 30°, m20 je pa 20°)
Potem sem natisnil kolektorje
Tele original gumice od fergijev su ful fajn, ker guma tvori ene 3mm stika z zrakom v sesalnem kanalu in tako loči fergi od kolektorja da se aluminij ne drgne ob aluminij:

Pa še tak integriran greben imajo na obeh straneh, ala oring, ki lepo sede v utor v fergiju in kolektorju in ko potem stisneš zadevo od zunaj ni šans da bo zdrsnila, tud precej boosta bi si upal poslat čez tale spoj.
Takole zgledajo kolektorji in vodno koleno zmontirani na glavo, to je pa zdej že nečemu podobno
Kukuc ventil

pa še malo lufta puščenega za portanje na stropu; na M10 se dna kanala načeloma ne porta, ker je že tako preoster kot od dna kanala do ventila, moja sprememba kota sesalnega kanala bo to sicer delno rešila.
No, pa dejmo še fergije gor nataknt, če smo že glih tle. Glava je podprta pod istim 30° kotom, kot stoji v avtu, plovci so samo 5° izven vaservage, kar pri teh motociklističnih fergijih sploh ni kritično, so narejeni še za kaj hujšega in tud folk laufa te fergije na avtih z do 30° odklona od vaservage brez problema.

Fergije sem raztegnil iz serijskega spacinga na 100mm bore spacinga, kolikor ga premore m10 mašina. Za to sem postružil razne distančnike, vijake in povezovalne cevke z oring tesnili. Tiste variante, ko pustijo fergije skupaj, potem pa varijo sesalne kolektorje v pahljačo so mi naugraužne!
No za konec pa še en straight shot čez trobentico do polno odprtega sesalnega ventila (10mm lift)

Mater, tale metuljček je res ful v napoto, bo treba začet o kakem flachschieberju razmišljat, kot je DS71 reku
Zdej pa počakam da mi dobavijo keramično izolacijo da dokončam livarsko peč, potem pa tele zadeve vlijem iz aluminija, ker plavih kolektorjev pa že ne mislim met pod haubo!
