Page 38 of 117
Re: Audi Quattro
Posted: 01 Oct 2013, 20:14
by $küll
ja kr poglej če je, vse je boljše kot to
imaš ti mogoče kjluč za zablokirat motorno gred pri menjavi zobatega jermena?
Re: Audi Quattro
Posted: 01 Oct 2013, 20:24
by stony
Ključ sem si skup zašvaso, moram pogledat če ga nisem že razrezal.
Re: Audi Quattro
Posted: 13 Oct 2013, 23:11
by $küll
situacija je trenutno taka:
ko smo vse poštimali in bi zadeva morala špilat kot treba, sem najprej imel boos leak-e, ko sem jih po nekaj zajebancije končno vse rešil, se je pojavla težava, za katero sploh nisem vedu da lahko obstaja oz da je lahko problem
...overboost
[youtube]
http://www.youtube.com/watch?v=4gsSr70L9zo[/youtube]
čim pride na 0.8 boosta, ecu izklopi iskro, tako da je veselja prehitro konec za katero koli priganjanje...
takoj je padel sum na membrano wastegate-a, in zgleda da je eden od krivcev. drugi krivec je lahko zaštopana tlačna cev izpušnih plinov wastegate-a.
uglavnem membrana gotova a cev od tlaka totalno zabetonirana...
po pucanju...
ker bi moral za demontirat tlačno cev odstranit vsaj vsisni kolektor, sem se odloču za varjanto b, da krmilim wastegate z nadtlakom turbine, kar bo tudi prizaneslo membrani wastegate-a. je pa dobro da ima ta star tip wastegata vse prištimano za custom nastavitve odpiranja, vijak za štelat napetost fedra, nice

Re: Audi Quattro
Posted: 17 Oct 2013, 09:54
by L4UK0
Re: Audi Quattro
Posted: 17 Oct 2013, 15:46
by $küll
upam da bo danes testna

Re: Audi Quattro
Posted: 17 Oct 2013, 20:15
by $küll
spet smo na cesti, sicer samo na 0.3 bar, ampak bom počasi zviševal
Re: Audi Quattro
Posted: 18 Oct 2013, 08:11
by croma_man
quattro pod 2 bara je N/A

Re: Audi Quattro
Posted: 18 Oct 2013, 08:22
by dabi
Sem ravno hotel isto napisat !

Re: Audi Quattro
Posted: 18 Oct 2013, 09:26
by $küll
Ja pol je res NA, kot rečeno ima tovarniško 0.68bar nadtlaka. Še sportquattro ima 1.2 nadtlaka...
Re: Audi Quattro
Posted: 19 Oct 2013, 14:18
by $küll
0,5 pa je že zanimivo
