Page 37 of 43

Re: BMW 2002 1975 ALPINA

Posted: 19 Sep 2016, 12:25
by pero27
Maš res ;)
Kakšno tesnilo boš pa uporabil?

Re: BMW 2002 1975 ALPINA

Posted: 19 Sep 2016, 12:28
by FR Wolf
pero27 wrote:Maš res ;)
Kakšno tesnilo boš pa uporabil?
Na strani izpuha pločevina, na strani glave pa grafitno tesnilo...


Sent from my iPhone using Tapatalk

Re: BMW 2002 1975 ALPINA

Posted: 17 Nov 2016, 20:08
by FR Wolf
Torej, da se po nekem dolgem času spet oglasim.
Avto je za letos opravil svoje in bil poslan v zimski dvorec :), kot vedno se vse po planu na izteče in je mnogo stvari prestavljenih za naslednje leto ali naslednje leta. :D :? :evil:
Image

No ampak poleg vsega sem bil priden tudi v hrčkarski dejavnosti...
Image
Da začnemo kar po vrsti:
-termo nogavice za svečke :D haha, ker je vročina malo načela vžigalne kable in nočem za bv metat denarja za "dirkalne" 8mm kable sem se odločil da nakupim tele nogavice v upanju da pomagajo...(ma kdo izkušnje?)
-Scheel športne sedeže, period & car correct tole je v času tega in e9 modelov ponujala Alpina če si hotel športno varianto sedežev, originalna tapiserija in ohranjenost (voznikov zelo slab po bočnicah) kar ok. Tile so vzeti iz e9 Alpine B2s :shock:
-Našel sem original Alpina spojler ne vem če ga bom uporabil, ker je še treba preverit kako izgleda na avto, sicer je vizualno enak spojlerju od turbo modela
-Na veliko srtečo sem našel NOS BMW Motorsport odmično gred 300°malo me je skrbelo rjavo stanje a sem si konkretno oddahnil, ko sem jo držal v rokah in je smrdelo in se lepilo po vosku (nedotaknjena še s serijskim nanosom voska proti rji)
-Ker se tele typ168 špere dražijo ko tartufi na kilo sem stopil v akcijo in si na zalogo kupil eno, ki vo vgrajena ob svojem času
-Alpina pokrov diferenciala (ni moj) drži pa 1L več olja in ima rebra na zunaj za odvajanje toplote in rebro notri, za učinkovito kroženje olja.

No za konec pa še video, ki mi ga je celo uspelo narest... Namreč spomladi sem kupil action cam da naredim kak posnetek med vožnjo in glej ga zlomka tik pred zdajci sem se lotil snemanja. Vem kadi niso najboljši ampak sedaj vem katere nosilce rabim daljše.
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=0KLD1JfqTFg[/youtube]

Re: BMW 2002 1975 ALPINA

Posted: 18 Nov 2016, 00:06
by Tine
Odmična in špera, veliki lajk!

Re: BMW 2002 1975 ALPINA

Posted: 18 Nov 2016, 00:41
by L4UK0
Z vsemi temi rejsing dodatki se boš mogu pa na kakšen drek rejs / timeattack primajat! :P

Re: BMW 2002 1975 ALPINA

Posted: 18 Nov 2016, 08:06
by zegler
lepo :)

ej samo tale dif na sliki a ni to od e30 al od cesa ? kolk se spomnim imajo e21 in 2002 spodaj 4 vijake za pritrditev na most, hmmm

Re: BMW 2002 1975 ALPINA

Posted: 18 Nov 2016, 08:42
by croma_man
fant, če boš na 4 jurje šaltal ti ne bo nič koristila odmična :lol:

Re: BMW 2002 1975 ALPINA

Posted: 18 Nov 2016, 10:56
by FR Wolf
Tine wrote:Odmična in špera, veliki lajk!
Hvala, ampak zaenkrat ostaja na polici. Treba še druge stvari nabrat.
zegler wrote:lepo :)

ej samo tale dif na sliki a ni to od e30 al od cesa ? kolk se spomnim imajo e21 in 2002 spodaj 4 vijake za pritrditev na most, hmmm
Res je od e30 je diff, ampak zraven je postavlena Alpina diff sam za predstavo.
croma_man wrote:fant, če boš na 4 jurje šaltal ti ne bo nič koristila odmična :lol:
Pri 4500 šele zagrabi, ponavad šaltam blizu rdeči liniji razen kadar kruzam pol pa se vozim 2500-4500. Pri 300°odmični pa zgubiš moč nižje ob 2000 občutno, tako da bo avto še zmer uporaben... Hočem neko street varianto 150-170 konjev in to je to.

Re: BMW 2002 1975 ALPINA

Posted: 18 Nov 2016, 15:47
by Tine
FR Wolf wrote:
croma_man wrote:fant, če boš na 4 jurje šaltal ti ne bo nič koristila odmična :lol:
Pri 4500 šele zagrabi, ponavad šaltam blizu rdeči liniji razen kadar kruzam pol pa se vozim 2500-4500. Pri 300°odmični pa zgubiš moč nižje ob 2000 občutno, tako da bo avto še zmer uporaben... Hočem neko street varianto 150-170 konjev in to je to.

Hm, z dvema duplima 40-kama na sesalni strani je to sicer kar optimistična številka, vsekakor pa upam da jo dosežeš!

Re: BMW 2002 1975 ALPINA

Posted: 18 Nov 2016, 16:03
by FR Wolf
Tine wrote:
FR Wolf wrote:
croma_man wrote:fant, če boš na 4 jurje šaltal ti ne bo nič koristila odmična :lol:
Pri 4500 šele zagrabi, ponavad šaltam blizu rdeči liniji razen kadar kruzam pol pa se vozim 2500-4500. Pri 300°odmični pa zgubiš moč nižje ob 2000 občutno, tako da bo avto še zmer uporaben... Hočem neko street varianto 150-170 konjev in to je to.

Hm, z dvema duplima 40-kama na sesalni strani je to sicer kar optimistična številka, vsekakor pa upam da jo dosežeš!
Alpina je mela s 10:1 kompresijskim razmerjem 300°odmično 45 fergiji z 38 mm choke, špageti izpuhom 160PS.
Torej moji 40 s 34 mm choke in mal večjim komp. razmerjem najbrž bom dosegu 150 :) Pa še zlajšan vztrajnik mam cca 1,3kg... Če pa nebo 150 mi bo mal bl dol visel za konje :D