
Kakšno tesnilo boš pa uporabil?
Na strani izpuha pločevina, na strani glave pa grafitno tesnilo...pero27 wrote:Maš res![]()
Kakšno tesnilo boš pa uporabil?
Hvala, ampak zaenkrat ostaja na polici. Treba še druge stvari nabrat.Tine wrote:Odmična in špera, veliki lajk!
Res je od e30 je diff, ampak zraven je postavlena Alpina diff sam za predstavo.zegler wrote:lepo
ej samo tale dif na sliki a ni to od e30 al od cesa ? kolk se spomnim imajo e21 in 2002 spodaj 4 vijake za pritrditev na most, hmmm
Pri 4500 šele zagrabi, ponavad šaltam blizu rdeči liniji razen kadar kruzam pol pa se vozim 2500-4500. Pri 300°odmični pa zgubiš moč nižje ob 2000 občutno, tako da bo avto še zmer uporaben... Hočem neko street varianto 150-170 konjev in to je to.croma_man wrote:fant, če boš na 4 jurje šaltal ti ne bo nič koristila odmična
FR Wolf wrote:Pri 4500 šele zagrabi, ponavad šaltam blizu rdeči liniji razen kadar kruzam pol pa se vozim 2500-4500. Pri 300°odmični pa zgubiš moč nižje ob 2000 občutno, tako da bo avto še zmer uporaben... Hočem neko street varianto 150-170 konjev in to je to.croma_man wrote:fant, če boš na 4 jurje šaltal ti ne bo nič koristila odmična
Alpina je mela s 10:1 kompresijskim razmerjem 300°odmično 45 fergiji z 38 mm choke, špageti izpuhom 160PS.Tine wrote:FR Wolf wrote:Pri 4500 šele zagrabi, ponavad šaltam blizu rdeči liniji razen kadar kruzam pol pa se vozim 2500-4500. Pri 300°odmični pa zgubiš moč nižje ob 2000 občutno, tako da bo avto še zmer uporaben... Hočem neko street varianto 150-170 konjev in to je to.croma_man wrote:fant, če boš na 4 jurje šaltal ti ne bo nič koristila odmična
Hm, z dvema duplima 40-kama na sesalni strani je to sicer kar optimistična številka, vsekakor pa upam da jo dosežeš!