Hja 3 leta so ze minila ? uhhhh
Pozdravljeni
Skratka, ja vozim se sicer bolj malo ampak se, masina je neutrudljivo delala v vseh pogojih, mel sem tezave z 123tune (oz so se) to pa je tudi to.
zgodilo se je tudi ponovno tesnilo glave

kar sem pricakoval pri 1.2 bar nadtlaka in ne sparanju masine. Zaradi tega in slezenje olja pri karterju sem se odlocil zamenjat masino.
cinclal sem med sestavljanjem 2.0 ali pa kr vgradit ze sestavljeno iz tovarne original 1.6, zadnje case mam ful probleme se odlocit, leta ocitno
no torej odlocitev je padla da vgradim original staro 1.6 ki je prisla z avtom iz tovarne. Po cca 10 ih letih sta znova zdruzena

Ja bilo je pestro. (ven sem dvignil samo masino brez menjalnika in pol sem moral avto prestavljat da sem masino nataknil na menjalnik - prostorske tezave in manjkajoce avtodvigalo). Ampak kak pravijo, vse se da
Za post sem se odlocil ker vem da vas tehnologija zanima in kaksne dogodivscine. Odvil sem pokrov glave motorja, da malo naoljim povsem suho glavo. Odkril sem anomalijo, ki se je ze zgleda zgodila pred xx leti, ko sem ta avto vozil se kot moj edini avto, zgleda sem bil blizu slabega konca za motor.
Seveda nam google vse pove, spoznal da nisem edini kateremu se to zgodilo, in s tem vas tudi opozarjam da vsi ki imate m10 ali m30 precekirajte tale STOPFL

Res so to ene najboljsih motorjev ampak imajo tudi kaksne finte (ocitno). Na res starih original masinah jih niso vredu (zalepili) in se ocitno kr dogaja da zadeva zleze in sovjega mesta. Ce se do konca pobrusi ob zobniku odmicne gredi lahko tudi izpade. Posledica upad pritiska olja v sistemu in ja pade lahko v verigo. Skratka vrzite malo pogled na to zadevo ko stelate ventile