Page 34 of 95

Re: Opel Kadett C 2.0 16V

Posted: 02 Apr 2013, 08:19
by croma_man
sej tak k vreme zgleda lahk bolide damo šele drugo leto na cesto :roll:

Re: Opel Kadett C 2.0 16V

Posted: 02 Apr 2013, 08:28
by papi
Ja sam res, snih snih snih.... :evil:

Re: Opel Kadett C 2.0 16V

Posted: 10 Apr 2013, 22:43
by papi
Ena od zadnjih zadev v motornem prostoru je bilo ponovno narediti cevi za hladilnik olja.
S prejšnjimi sem imel zanimivo izkušnjo!
Cevi s priklopi sem dal naredit v PRIT hidravlika, kjer so res pridni , poceni in resnično pomagajo!
Ko pa je avto prvič videl malo vode in mogoče tudi soli so priklopi, kateri so pocinkano železo, dobili črne ošpice... :evil:
Razlog pa je v tem da so pocinkani vijaki ki jih kupujemo v merkurju.... zelo na tanko cinkani, samo 2 mikrona!
Ko pa sem vprašal za predračun z INOX priključki me je zvilo cca 260 EURO za dve cevi k jih vidite spodaj na sliki!
Seveda sem se odločil za alternativo, še enkrat sem vse skupaj raztavil, dal pocinkat k Marjanu Grašiču (sedaj je nanos cinka veliko debelejši) in še enkrat naprešal cevi na končnike....
Z rezultatom sem zadovoljen, jeah :twisted:

Image

Image

Image

Re: Opel Kadett C 2.0 16V

Posted: 11 Apr 2013, 08:11
by grega983
To pa bi lahko že vedeli vsi, da je inox že po defoltu drag ko sv...ja, sploh pa takšne specialne zadeve.
Kot si ugotovil je galvanizirano jeklo bistveno cenejše :)

Re: Opel Kadett C 2.0 16V

Posted: 11 Apr 2013, 09:25
by croma_man
papi, tle je pa že škoda dat haubo sploh gor, hudo zgleda :shock:

Re: Opel Kadett C 2.0 16V

Posted: 11 Apr 2013, 10:42
by dabi
Zgleda super, ampak zanima me, zakaj toliko vakum cevk?

Re: Opel Kadett C 2.0 16V

Posted: 11 Apr 2013, 17:29
by dennis18
dabi wrote:Zgleda super, ampak zanima me, zakaj toliko vakum cevk?
Ena bi bila verjetno zadosti :)

Re: Opel Kadett C 2.0 16V

Posted: 11 Apr 2013, 23:48
by papi
Haaa, ne ena definitivno nebi bila dovolj ;)
Fora je v tem da imam ITBje od motorja, in ta ima že po defoltu na vsakem ohišju 2 prilkučka za vakum ;)
Iz vsakega ITBja sem en priključek porabil za servo zavoro (torej naredil 4 v 1)
Ostale 4 priključke pa sem združil (spet 4 v 1) in povezal na regulator za povratek goriva.

Croma; havbo torej v kot??? :twisted:

Re: Opel Kadett C 2.0 16V

Posted: 11 Apr 2013, 23:52
by papi
Grega983; inox je drag ampak spet ne tolko!
Jaz imam ogromno zadev narejene z inoxa, in to zato ker zadevo k pobarvaš spet okrušiš,
in ko jo tretjič barvaš si že na denarju ki bi ga porabu za inox kos;)
No to je moje skromno razmišljanje, itak bo spet nekaj folka k se ne strinja.... ;)
Če ni z inoxa pa je iz aluminija :P
Vsekakor pa inox ni vedno dober ker je mehek! Glavne vijake k nosijo podvozje sem pustil original in pocinkal, drugo pa je pr meni čisto vse inox :twisted:

Re: Opel Kadett C 2.0 16V

Posted: 12 Apr 2013, 10:50
by dabi
Sam imam samo eno ta veliko vakum cev iz 4-rtega valja, potem original GM nepovratni ventil z eno cevko, na katero imam potem še zvezan regulator za gorivo. Drugače pa ja, če so cevke bile gor, bi jih itak moral blendirat!