Page 34 of 95
Re: Opel Kadett C 2.0 16V
Posted: 02 Apr 2013, 08:19
by croma_man
sej tak k vreme zgleda lahk bolide damo šele drugo leto na cesto

Re: Opel Kadett C 2.0 16V
Posted: 02 Apr 2013, 08:28
by papi
Ja sam res, snih snih snih....

Re: Opel Kadett C 2.0 16V
Posted: 10 Apr 2013, 22:43
by papi
Ena od zadnjih zadev v motornem prostoru je bilo ponovno narediti cevi za hladilnik olja.
S prejšnjimi sem imel zanimivo izkušnjo!
Cevi s priklopi sem dal naredit v PRIT hidravlika, kjer so res pridni , poceni in resnično pomagajo!
Ko pa je avto prvič videl malo vode in mogoče tudi soli so priklopi, kateri so pocinkano železo, dobili črne ošpice...
Razlog pa je v tem da so pocinkani vijaki ki jih kupujemo v merkurju.... zelo na tanko cinkani, samo 2 mikrona!
Ko pa sem vprašal za predračun z INOX priključki me je zvilo cca 260 EURO za dve cevi k jih vidite spodaj na sliki!
Seveda sem se odločil za alternativo, še enkrat sem vse skupaj raztavil, dal pocinkat k Marjanu Grašiču (sedaj je nanos cinka veliko debelejši) in še enkrat naprešal cevi na končnike....
Z rezultatom sem zadovoljen, jeah

Re: Opel Kadett C 2.0 16V
Posted: 11 Apr 2013, 08:11
by grega983
To pa bi lahko že vedeli vsi, da je inox že po defoltu drag ko sv...ja, sploh pa takšne specialne zadeve.
Kot si ugotovil je galvanizirano jeklo bistveno cenejše

Re: Opel Kadett C 2.0 16V
Posted: 11 Apr 2013, 09:25
by croma_man
papi, tle je pa že škoda dat haubo sploh gor, hudo zgleda

Re: Opel Kadett C 2.0 16V
Posted: 11 Apr 2013, 10:42
by dabi
Zgleda super, ampak zanima me, zakaj toliko vakum cevk?
Re: Opel Kadett C 2.0 16V
Posted: 11 Apr 2013, 17:29
by dennis18
dabi wrote:Zgleda super, ampak zanima me, zakaj toliko vakum cevk?
Ena bi bila verjetno zadosti

Re: Opel Kadett C 2.0 16V
Posted: 11 Apr 2013, 23:48
by papi
Haaa, ne ena definitivno nebi bila dovolj

Fora je v tem da imam ITBje od motorja, in ta ima že po defoltu na vsakem ohišju 2 prilkučka za vakum

Iz vsakega ITBja sem en priključek porabil za servo zavoro (torej naredil 4 v 1)
Ostale 4 priključke pa sem združil (spet 4 v 1) in povezal na regulator za povratek goriva.
Croma; havbo torej v kot???

Re: Opel Kadett C 2.0 16V
Posted: 11 Apr 2013, 23:52
by papi
Grega983; inox je drag ampak spet ne tolko!
Jaz imam ogromno zadev narejene z inoxa, in to zato ker zadevo k pobarvaš spet okrušiš,
in ko jo tretjič barvaš si že na denarju ki bi ga porabu za inox kos;)
No to je moje skromno razmišljanje, itak bo spet nekaj folka k se ne strinja....
Če ni z inoxa pa je iz aluminija

Vsekakor pa inox ni vedno dober ker je mehek! Glavne vijake k nosijo podvozje sem pustil original in pocinkal, drugo pa je pr meni čisto vse inox

Re: Opel Kadett C 2.0 16V
Posted: 12 Apr 2013, 10:50
by dabi
Sam imam samo eno ta veliko vakum cev iz 4-rtega valja, potem original GM nepovratni ventil z eno cevko, na katero imam potem še zvezan regulator za gorivo. Drugače pa ja, če so cevke bile gor, bi jih itak moral blendirat!