-
kmetek
- Posts: 551
- Joined: 06 Aug 2012, 17:30
- Avtomobil: trije prenovi za Oldschool forum
Post
by kmetek » 21 Oct 2012, 23:04
Lepo vidt da gre nekdo tkole v detajle

Upam da bo pol tud vožena tko kot se spodobi

-
DS71
- Posts: 3108
- Joined: 22 Jan 2011, 12:37
- Avtomobil: Manta 400 & Stingray
- Location: Ilirska Bistrica
Post
by DS71 » 22 Oct 2012, 16:21
mja ..neki se mučim da bi izpadlo kolko tolko dobro ..hvala

..THERE WILL NEVER BE ANYTHING LIKE THEM AGAIN...the NOISE...the SPEED...the POWER...the GROUP B...
-
DS71
- Posts: 3108
- Joined: 22 Jan 2011, 12:37
- Avtomobil: Manta 400 & Stingray
- Location: Ilirska Bistrica
Post
by DS71 » 27 Nov 2012, 17:36
..THERE WILL NEVER BE ANYTHING LIKE THEM AGAIN...the NOISE...the SPEED...the POWER...the GROUP B...
-
L4UK0
- Posts: 3143
- Joined: 18 Oct 2010, 22:06
- Avtomobil: 1972 Datsun Fairlady Z
- Location: Ljubljana
-
Contact:
Post
by L4UK0 » 27 Nov 2012, 18:52
Kaj pa je finta te predelave? Zgleda kot, da si dal nek distančnik med sesalni kolektor in glavo...daljša razdalja injektor-komora?

-
Anzee
- Posts: 2026
- Joined: 18 Oct 2010, 23:49
- Avtomobil: Opel Manta A | Opel Manta B | Opel Monza A1 | VW T3 Doka
- Location: Ljubljana - Siska
-
Contact:
Post
by Anzee » 27 Nov 2012, 19:29
Finta je v tem, da ima glava originalno odlitek narejen tako, da je iz enega kosa gor tudi sesalni kolektor (ni privijacen). Dirkalna glava pa ima drugacen odlitek in sesalni kolektor (s throttlebodyji) privijacen na glavo. Da se izogne morebitnim predelavam v kasneje je ze sedaj odrezal originalne sesalne cevi in jih priredil na flanzo, tako da bo imel manj dela ce se kasneje odloci za ITBje
A mam prav a mam prav a mam prav?

-
L4UK0
- Posts: 3143
- Joined: 18 Oct 2010, 22:06
- Avtomobil: 1972 Datsun Fairlady Z
- Location: Ljubljana
-
Contact:
Post
by L4UK0 » 27 Nov 2012, 19:46
Ja, tale tvoja razlaga se mi zdi veliko bolj smiselna

-
DS71
- Posts: 3108
- Joined: 22 Jan 2011, 12:37
- Avtomobil: Manta 400 & Stingray
- Location: Ilirska Bistrica
Post
by DS71 » 27 Nov 2012, 20:38

ja ..Anžetova teorija ni slaba ..oz dost točna. Samo glede na to,da sem se nekako odločil (nikoli ne reci nikoli) da ostanem na ajnšpricu ,je trenutno poanta vsega,da se sedaj lahko obdelajo tudi kanali glave kar je pri tistih original odlitkih nemogoče

..THERE WILL NEVER BE ANYTHING LIKE THEM AGAIN...the NOISE...the SPEED...the POWER...the GROUP B...
-
MAIK
- Posts: 513
- Joined: 02 Jul 2012, 10:25
- Avtomobil: več nijh
Post
by MAIK » 03 Dec 2012, 01:41
Super. Jaz sem tudi velik ljubitelj fergazerjev. Ampak za tak avto. kot je tvoj mi sploh na misel nebi prišlo. da bi nataknil fergazerje.
-
Cox
- Posts: 1057
- Joined: 11 Mar 2012, 13:50
Post
by Cox » 03 Dec 2012, 14:29
Ja no .. sej itb gre tud z ajnšricom ...
O Anja .. o tebi se mi sanja.
-
DS71
- Posts: 3108
- Joined: 22 Jan 2011, 12:37
- Avtomobil: Manta 400 & Stingray
- Location: Ilirska Bistrica
Post
by DS71 » 03 Dec 2012, 20:30
sej dirkalc je imel original gor fergazerje
ja ..in Cox ima prav .. narediš kompromis in daš ITB .. imaš ajnšpric aka original in 4 grla ki so spet aka original

..THERE WILL NEVER BE ANYTHING LIKE THEM AGAIN...the NOISE...the SPEED...the POWER...the GROUP B...