Page 33 of 42
Re: BMW E21 50 odtenkov rje in fiberglasa
Posted: 08 May 2017, 00:46
by pero27
Avtomatsko masko mam, ja, pleh za flike mam debeline 0.8mm, dobr ni glih tanajmanjši varstroj (ni 1400ka ampak varmig 1600c profimig) tako da so rahlo višji tokovi na istih stopnjah, kot pri 1400ki...
No - bom probal na enmu kosu pleha kaj se zgodi na enki z 0.8 žico v primerjavi z 0.6, pa bomo vidli
Re: BMW E21 50 odtenkov rje in fiberglasa
Posted: 08 May 2017, 08:59
by Fleko
Jaz vse varim z 0.8 žico in mi je ravno prav, zaenkrat nisem imel težav pri klepariji. Za ''trame'' varit je 1.0 ali več
Ubistvu 0.8 mi je cool, ker je širši var, če mu daš malenkost manj pomika pri točkovnem varjenju tudi niso velike kepe.
Re: BMW E21 50 odtenkov rje in fiberglasa
Posted: 08 May 2017, 09:09
by croma_man
alah trditve opremiš s slikovnim materialom? sam da vidim kaj razlagaš v sliki.
Re: BMW E21 50 odtenkov rje in fiberglasa
Posted: 08 May 2017, 09:53
by Fleko
Jaz?
Re: BMW E21 50 odtenkov rje in fiberglasa
Posted: 08 May 2017, 09:54
by croma_man
Fleko wrote:Jaz?
ja...ko me zanimajo rezultati. Mam 0.6 in 0.8 žico, flux žico,...0-250A mig,...sam en optimum iščem preden prekurim ves pleh.
Re: BMW E21 50 odtenkov rje in fiberglasa
Posted: 08 May 2017, 09:56
by Fleko
Bom samo da najdem, če imam kaj slikano, če ne, pa danes naredim nek testen v delavnici (itak varim že 3 dni u kup

).
P.s. sem našel v svoji temi sliko, kjer se vidijo vari, čeprav to je bilo daljnega leta 2014, ko še nisem dajal toliko, na zgled varov

0.8 žica + CO2 plin
Bom danes doma še kakšno fotko naredil na 1mm pločevini in poslikal iz večih kotov.
Re: BMW E21 50 odtenkov rje in fiberglasa
Posted: 08 May 2017, 10:42
by SSG
pero27 wrote:Avtomatsko masko mam, ja, pleh za flike mam debeline 0.8mm, dobr ni glih tanajmanjši varstroj (ni 1400ka ampak varmig 1600c profimig) tako da so rahlo višji tokovi na istih stopnjah, kot pri 1400ki...
No - bom probal na enmu kosu pleha kaj se zgodi na enki z 0.8 žico v primerjavi z 0.6, pa bomo vidli
Ja avto pa je verjetno 1mm, ane? Ja jaz sem mel 1400 samo bi skoraj moglo na 2ko it vredi švasat... Iste debeline pleh si nabavi ko je avto...
To je na 2ko švasano tak hitro, da se prejšni švas ni ohladil popolnoma z 0,6 žico
Re: BMW E21 50 odtenkov rje in fiberglasa
Posted: 08 May 2017, 12:24
by pero27
SSG wrote:
Ja avto pa je verjetno 1mm, ane?

sanja svinja kukuruz, ja; na tem avtu je ves pleh 0.8 pa še to samo tam kjer ni preveč globoko vlečen, kje je tud 0.6, edino pragi so 1mm (zmerjeno z mikrometrom)
Ja faak, fleko, ti si kr en šotor zrihtej za maribor, ker maš po mojem od vsazga en pir v dobrem
spredej:
zadej:

(luknjo zanemarmo - se mi je ustavlo tam in sem zadnje dve točki ponovno štartal - prepozno)
neverjetno kera razlika
pogoji so isti; varstroj varmig 1600c profimig, nastavitev 1 (30A, 15.5V) 0.8mm pleh, 0.5mm weld gap, pri 0.8 žici sem zmanjšal hitrost podajanja žice za slabe 10%
penetracija je 3x boljša, pa vidi se da gre dosti manj toplote v pleh, se pravi manj zvijanja, zakon!

Re: BMW E21 50 odtenkov rje in fiberglasa
Posted: 08 May 2017, 12:44
by SSG
Super post! Pizda e30ka pa je 1mm tam ko sn jaz mel za švasat... Zgleda ma toti aparat več POWAAH na 1... meni ni šlo na 1 nikakor... točkovne sn ene na 4 delal... Penetracija je dobra ja z 0,8... če se ti ljubi probaj 0,6 na 2ko pa malo več žice, samo je pa res tanki pleh tak da vprašanje kaj bi blo...
Re: BMW E21 50 odtenkov rje in fiberglasa
Posted: 08 May 2017, 12:53
by pero27
ja sej prej sem stalno varil z 0.6 žico na dvojki in je bil fleko razočaran nad mojimi razultati
žice sem pa tako al tako preveč dajal da sem ohladil var, da niso ble luknje...